BTC USD 38,748.9 Gold USD 1,819.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell 4 (empat ) AP Daging dari Thailand

Timoer

Fun Poster
Joined
Feb 28, 2010
Messages
641
Reaction score
1
Points
15
Kumpulan kami mempunyai 4 (empat) AP daging lembu untuk membawa masuk Daging Fresh (segar) atau Lembu Hidup dari Thailand.

AP lembu kami boleh digunakan bagi tujuan :

1. Orang yg tidak mempunyai AP , boleh menyewa AP kami.

2. Jika ada Pembeli (Buyer) Lembu, boleh hubungi kami.

3. Pihak kami sedang mencari pelabur untuk menjalankan operasi lembu ini bersama kami.ribuan ekor lembu tiap bulan dikehendaki bawa masuk bagi memenuhi permintaan pasaran tempatan Malaysia.

kumpulan kami mempunyai pengalaman selama 15 tahun dan trek rekod penjualan kami.

Sesiapa berminat, sila hubungi saya. timoer . 013-3958508 atau email : [email protected]
 
Sponsored Post

Timoer

Fun Poster
Joined
Feb 28, 2010
Messages
641
Reaction score
1
Points
15
4 (Empat ) AP Daging LEMBU Thailand tersedia

Kumpulan kami mempunyai 4 (empat) AP daging lembu untuk membawa masuk Daging Fresh (segar) atau Lembu Hidup dari Thailand.

AP lembu kami boleh digunakan bagi tujuan :

1. Orang yg tidak mempunyai AP , boleh menyewa AP kami.

2. Jika ada Pembeli (Buyer) Lembu, boleh hubungi kami.

3. Pihak kami sedang mencari pelabur untuk menjalankan operasi lembu ini bersama kami.ribuan ekor lembu tiap bulan dikehendaki bawa masuk bagi memenuhi permintaan pasaran tempatan Malaysia.

kumpulan kami mempunyai pengalaman selama 15 tahun dan trek rekod penjualan kami.

Sesiapa berminat, sila hubungi saya. timoer . 013-3958508 atau email : [email protected]
 

hafizan78

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
12,818
Reaction score
155
Points
123
Cerita sikit details process... jika ada pelanggan nak beli satu2 ko benarkan guna AP kau ke?
 

Timoer

Fun Poster
Joined
Feb 28, 2010
Messages
641
Reaction score
1
Points
15
Cerita sikit details process... jika ada pelanggan nak beli satu2 ko benarkan guna AP kau ke?

ini beli saja kat sempadan Padang Besar @ Bukit Kayu Hitam....

tak payah pakai AP kami. sdra buat tempahan berserta wang.bila lembu dah masuk bawa lori ke mana2 tmpt yg telah sdra pilih.
 

Faiz Shafie

Active Member
Joined
Dec 11, 2009
Messages
1,226
Reaction score
49
Points
30
tumpang tanya AP tu apa? huhu spri mmg xtahu :)
 

Timoer

Fun Poster
Joined
Feb 28, 2010
Messages
641
Reaction score
1
Points
15
tumpang tanya AP tu apa? huhu spri mmg xtahu :)

AP itu utk bawa masuk barang yg dibenarkan ke negara kita. AP -->Approval Permit, dalam kontek ini adalah binatang LEMBU.

Jika tidak ada AP, LEMBU itu akan dirampas oleh pihak berkuasa.

Menjadi satu kesalahan membawa masuk lembu ke negara ini tanpa AP dan Kuarantin.

Orang yg cuba smuggle lembu itu akan didenda dan silap hari masuk penjara.
 

Timoer

Fun Poster
Joined
Feb 28, 2010
Messages
641
Reaction score
1
Points
15
berapa minimum modal utk invest ni TT?

Tiap bulan kita bawa masuk bilangan lembu sebanyak minima 1500 ekor dan maksima 3500 ekor. Setiap ekor berat lembu biasanya 250kg.

Modal memang besar mencecah jutaan ringgit.

Jadi soalan sdra minima modal utk invest, saya tak boleh jwb di sini. kita kena duduk berbincang. Memandangkan harga emas pun telah naik dan akan naik lagi...kenapa tidak sdra jadi pelabur utk bilangan 3500 ekor itu.Dengan lain-lain perkataan,sdra bersama dg kami.Sebagai pelabur/funder lembu itu,sdra semestinya mendapat pulangan lebih.

timoer

 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
kat melaka,johor, ada juga yg nak impot lembu2 ni. kalau aku jadi pemegang amanah, mungkin jadi. tapi kalau nak kena serah duit dulu ke pihak tt, mungkin tak jadi.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register