2WD atau 4WD terbaik, minta pendapat :poll

Recommended Brokers


Latest Threads

antara 4x4 yang selesa dan berkuasa

  • toyota hilux 2.5

    Votes: 3 7.0%
  • nissan navara

    Votes: 10 23.3%
  • mitsubishi triton

    Votes: 10 23.3%
  • ford ranger

    Votes: 20 46.5%

  • Total voters
    43

Jejaka Kedekut

Legendary Member
Joined
Nov 28, 2007
Messages
11,086
Reaction score
23
Points
115
gaji kena tinggi jugak nak beli benda ni.
aku dulu nak beli yang 75k pun bank bikin cerewet macam-macam mintak dokumen walaupun ada penjamin kerja makan gaji.
sekali aku sound kalau tak lulus aku beli cash.bank kau jugak takleh duit riba terus senyap dan lulus.:))

berita terkini untuk tt ford dah jual yang facelif 2015.
 
Sponsored Post

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,793
Reaction score
315
Points
131
Triton baru ni pehhhh paduu bhaii
 

puyol

Legendary Member
Joined
Jun 28, 2011
Messages
19,693
Reaction score
1,523
Points
191
Ford Ranger 2.0 Si-Turbo pun ok dah. Engine 2.0 menjana kuasa 180PS dan tork 420Nm
 

BroAct

Active Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
2,106
Reaction score
43
Points
35
ikut pengalaman, Navara paling ergonomic dan selesa. Tempat duduk belakang pun luas
 

Kamm Matt

Fun Poster
Joined
Sep 20, 2013
Messages
479
Reaction score
32
Points
20
navara kargo belakang la pulak pendek sikit.. kalu nk bawak moto kt blkg byk juga tyr terkeluar hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register