016-6967296 dicari!!

CG Sponsors




akmalnizam

Fun Poster
Joined
Sep 25, 2007
Messages
591
Reaction score
13
Points
15
salam...nak mintak sesape yang ade no ni, tolong tepon aku...

bulan lepas ade satu 0166967296 nak jual, tp aku tak ingat sape yang jual~X(...aku try call, no tak reg lagi..

so, sesape yang pegang no ni, kalu nak jual smule no tu tolong call aku

akmal 019-6818840
 
Sponsored Post

akmalnizam

Fun Poster
Joined
Sep 25, 2007
Messages
591
Reaction score
13
Points
15
no de makne ke bang:D:D
ade maknenye tu...camne bisnes,meletup aaaa...
ingat aku tak...yang amik 019696**69 ngan 01696*7*69 tu...
ade nombor2 cantik lagi tak?

kalu aku tak dapat no kat atas tu aku ingat nak cari

01*-7292966 atau yang sewaktu dengannye...kalu ade tolong roger ek..:)
 

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
mcm pnh tgk no nie..tp kat maner yer...
 

GaliGold

Fun Poster
Joined
Jan 1, 2010
Messages
332
Reaction score
1
Points
15
sape yang dah beli baik mengaku cepat..hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register