BTC USD 61,508.9 Gold USD 2,047.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

suami

  1. dloanman

    Suami cemburu dengan pelanggan lelaki yang datang kedai, hari suami ceraikan saya tu juga die kemas baju & keluar rumah

    Assalamualaikum semua. Saya ada baca satu confession pasal isteri yang lama bersabar dengan sikap suami. Saya Supermama (ecehh), umur lewat 20an dan asal dari selangor. Sejujurnya kisah puan ni boleh dik4takan hampir sama kisah hidup saya. Bekas suami saya membesar dengan nenek dan atok nya...
  2. dloanman

    Aku masuk hospital seminggu isteri sendiri pun tak datang jenguk, akhirnya aku jumpa mertua, aku pulang semula anak mereka

    “Aku masuk hospital seminggu isteri sendiri pun tak datang jenguk aku, akhirnya aku nekad jumpa mertua, aku nak pulang semula anak mereka” Oleh ZAKARIA HAMZAH 21/11/2023 Sejak isteri dapat kerja baru, makin lama aku tengok dia makin kerap balik lambat, kadang-kadang tu pagi buta baru balik...
  3. dloanman

    “Balasan suami kaki perempuan, sekarang dia sakit jiwa terjerat dengan ibu tunggal lebih tua daripada aku”

    “Balasan suami kaki perempuan, sekarang tengah sakit jiwa terjerat dengan ibu tunggal lebih tua daripada aku” Joe15/12/2023 4:00 pm “Balasan suami kaki perempuan, sekarang tengah sakit jiwa terjerat dengan ibu tunggal lebih tua daripada aku”. #Foto sekadar hiasan. Saya amat terpanggil untuk...
  4. dloanman

    Suami jadi boroi, gemuk sebab dikawal isteri

    Suami jadi boroi, gemuk sebab dikawal isteri Oleh KOSMO! 3 Disember 2023, 11:07 am Gambar hiasan PETALING JAYA – Isteri tidak seharusnya merantai kaki suami dan menghalang mereka daripada melakukan aktiviti luar dengan alasan masa dan komitmen perlu dicurahkan sepenuhnya pada keluarga...
  5. dloanman

    “Aku sanggup berhenti kerja sebab nak jaga isteri sakit, lepas isteri sihat, aku dipulaukan sebab tiada kerja”

    “Aku sanggup berhenti kerja sebab nak jaga isteri sakit, lepas isteri sihat, aku dipulaukan sebab tiada kerja” “Aku sanggup berhenti kerja sebab nak jaga isteri sakit, lepas isteri sihat, aku dipulaukan sebab tiada kerja”. #Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum pembaca semua. Sebenarnya sekarang...
  6. dloanman

    Pakcik tua tak boleh mengucap masa nazak, bila mengucap mesti carut, isteri terpaksa dedah perangai suami masa hidup…

    Kisah pakcik tua tak boleh mengucap masa nazak, bila mengucap mesti carut, isteri terpaksa dedah perangai suami masa hidup… Oleh KIM SYAZIE Kisah seorang pakcik tua yang tidak dapat mengucap ketika di akhir nafasnya benar-benar membingungkan. Diceritakan, ada seorang pakcik tua sedang...
  7. dloanman

    Santai “7 hari suami aku outstation, balik je dia ‘halau’ aku keluar rumah, yang peliknya dia bagi kad bank kat aku, rupa-rupanya..”

    “7 hari suami aku outstation, dia balik je dia terus ‘halau’ aku keluar rumah, yang peliknya dia bagi kad bank kat aku, rupa-rupanya..” Oleh DAHLIA MARZUKI 07/09/2023 Assalamualaikum dan salam sejahtera.Hi nama aku Lavender. Seorang surirumah. Umur 33 tahun, ada dua orang anak. Sulung 6 tahun...
  8. dloanman

    Santai Aku pegawai kerajaan, suami pekebun sawit – Wanita tertanya adakah suami biawak hidup, tapi lepas dia buat ini…

    Gambar sekadar hiasan je “Aku pegawai kerajaan, suami hanya pekebun sawit” – Wanita tertanya adakah suami biawak hidup, tapi lepas dia buat ini… Oleh MAISARAH AISYA 05/09/2023 Hanya disebabkan tangga gaji yang berbeza tidak bermakna salah seorang daripada pasangan adalah biawak hidup...
  9. dloanman

    Viral Berebut duit loteri RM8.5j, suami tembak mati isteri, anak sebelum bunuh diri

    Oleh Adlinahani Binti Khalil 9 Ogos 2021, 11:00 pm OKLAHOMA: Seorang lelaki tergamak menembak mati isteri dan anak perempuannya yang berusia satu tahun selepas menang loteri berjumlah AS$2 juta (RM8.5 juta). Tiffani Hill, 31, dan anak perempuannya, Leanne ditembak mati oleh suaminya, John...
  10. dloanman

    Panjat menara telekomunikasi kerana tak tahan dengan isteri

    TERJEMAHAN SINAR HARIAN | | 1 Oktober 2020 Tejpal akhirnya akur untuk turun dari menara itu selepas dipujuk pihak berkuasa. - Foto Agensi NEW DELHI - Gara-gara tidak tahan sering bertengkar dengan isterinya, seorang lelaki di India nekad memanjat menara telekomunikasi sebagai tanda protes...
  11. dloanman

    Ask/Help Suami koma akibat kemalangan | LZS hulur bantuan | Sumbangan diperlukan

    Nuraqilah melihat keadaan suaminya yang tidak sedarkan diri selepas terlibat kemalangan. Foto Ihan Komuniti Kuala Langat AGENSISELANGOR BANTING, 31 MEI: Kesulitan hidup seorang wanita dari Batu 24, Kampung Kanchong Tengah di sini mengurus suami yang terlantar tidak sedarkan diri akibat...
Back
Top
Log in Register