perodua viva

  1. hannuz1010

    Wanted Air Hose Viva 1.0

    Salam..sape tau kedai spare part yg byk jual barang perodua. nak barang seperti gambar dibawah. area lembah klang dah jahanam ��
  2. S

    Wanted Kereta Perodua Kenari, Viva or Kelisa 2nd Hand

    Hi Salam To all... Hari ni Kereta Keluarga di kampung rosak.. all decide to get new car... Sedang mencari jenis yg susah rosak.. spare part senang.. dan tak banyak meragam... Decide utk dptkan Kenari.. Viva or Kelisa... AUTO... Warna tak kisah kalau boleh putih... So ada tak kat sini or...
  3. aloy5513

    Wanted Rim perodua viva (standard/sport rim)

    salam, harap dapat bantu saya mencari rim viva standard atau sport rim, dalam lingkungan rm300 ke rm 400 sekali dengan tayar dlm 60% keatas. sekian terima kasih.:):)
  4. impreza3030

    Wanted Viva 660 / 850 (M) 2007 keatas

    assalam.. kot ada sapa2 yg nak lego keta spec macam kat atas ni, blh la PM aku ASAP. harga tawaran max : rm15000 SAHAJA. p/s : kos sampingan spt puspakom dll tu, blh runding. :)
  5. Diablo kartel

    Wanted Pintu belakang perodua viva

    Ade sesiapa tau harga 1 unit pintu belakang perodua viva.. Kalau ade pm plss..
Top
Log in Register