loan

  1. danx

    Pembiayaan peribadi untuk govt @yang di reject bank lain kelayakan 80%! payout 100%!

    K.F.H Terkini di pasaran 4.99% @ 20 thn Govt staff tetap. * Max loan 250k @ 20 tahun (tetap) * Boleh overlap @ strukturkan gaji. * Semua boleh mohon Ccris / Ctos no limit.( x perlu settle ) ** Ada promosi tambahan Rm 5,000.00 (Yang mana sebelum ini tidak layak kerana x cukup pembiayaan...
  2. bluehyppo23

    Wanted Motorsikal secara loan terbaik kedai melayu

    Salam, bleh bagi cadangan kedai motor yg loan terbaik, ada free baucer @ gift klu amek moto.... kalau ada kedai melayu lagi terbaik... Situasi saya : 1. Loan dibuat oleh parent. 2. Downpayment dalam 4 ~ 5K 3. Loan dibuat secara jarak jauh atau melalui cawangan di Sabah, tapi amek moto kat...
  3. B

    Personal Loan Koperasi dgn kerjasama Al Rajhi Bank

    PERSONAL LOAN KOPERASI ASSOCIATION WITH AL RAJHI BANK Good News for everyone ! Our Company Koperasi Serbaguna Pertanian Perusahaan Kemajuan Berhad ( A.I.D Multipurpose Cooperative Society Limited ) are offering Personal Loan through Al Rajhi Bank to anyone working with Goverment Agency or...
  4. mnur183

    PROMOSI MBSB / 3.99% Tetap 20THN / 4.99% | 100% Payout | Sehingga 30 April 2012....

    KAKITANGAN KEMENTERIAN,JABATAN KERAJAAN/BADAN BERKANUN/GLC TERPILH (KHAS BLACKLIST CCRIS, CTOS, AKPK TANPA HAD LAYAK BOLEH MEMOHON!!!) Tawaran Pembiayaan KOPERASI / Bank Rakyat * Kakitangan kerajaan yg Disenarai hitam, AKPK, CCRISS, CTOS TANPA HAD LAYAK BOLEH MEMOHON (Tanpa Perlu Menutup...
  5. B

    pinjaman sehingga RM250k, blacklist,ccris,ctos BOLEH membuat pinjaman

    - pinjaman sehingga RM250k - berumur 21 tahun keatas - blacklist,ccris,ctos BOLEH membuat pinjaman - interst serendah 6.88% setahun - bayaran balik sehingga selama 20 tahun - khas untuk kakitangan kerajaan ,badan berkanun serta syarikat yang diswastakan (mempunyai potong biro...
  6. abangbeca

    [SOLVED] HELP !!! Mencari loan RM1.5k je

    Salam semua..... Camni alkisahnya....aku nk kena pindah urgently umah sewa aku nih....tuan umah dah jual umah kt org lain...so carik2 umah sewa dpt lar umah sewa....so kena lar depo....depo lak kena 3k....kat aku ada 1.5k jer nih...gaji lum dpt lagik.....so saper2 yg ada 1.5k, minta tlg...
  7. sham1304

    Perlukan Loan rumah (black list)

    Salam, kalau ada sesiapa yg boleh tolong sila lah email ke kepada saya [email protected] prob: nak bli rumah tapi loan tak leps sebab ada ctos rekod. tq
  8. dloan4u

    Pinjaman Peribadi Sehingga RM 300K

    Pinjaman peribadi sehingga RM 300K dari Bank dan Koperasi untuk kakitangan kerajaan, Badan Berkanun,Syarikat GLC serta syarikat yang mempunyai kemudahan pemotongan Biro Angkasa juga layak memohon. (Blacklist, cctos, CCRIS, muflis ) juga boleh memohon. Hubungi Sekarang :- DEEN 013-6162465 //...
Top
Log in Register