cheesy nachos

  1. ezr27

    To Sell [READY STOCK][FREE POSTAGE] SERBUK CHEESE LELEH NACHOS CHEESE POWDER

    SERBUK CHEESE LELEH | NACHOS CHEESE POWDER | CHEESY SAUCE “Ni sos apa kau bagi aku ni? Padu nya weh!” Aku dah pesan jangan gatal-gatal nak cuba benda alah ni Bukan apa, takut tak boleh berhenti makan je Nanti tak pasal-pasal kitaorang jugak salah Ni la sos Cheese Leleh, ribu orang dah...
  2. A

    Wanted Cheesy nachos

    sekadar bertanya.... nak order ke rumah, susah sket. tak pernah nampak pulak kat supermarket2. sesiapa tahu cheesy nachos ni (samada serbuk atau cair) ada dijual di kedai2 biasa atau supermarket tak? sila beri info ye, terutama di kawasan johor. terimakasih...
Top
Log in Register