BTC USD 60,698.0 Gold USD 4,328.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog entries by shammoney

shammoney
Updated
1 min read
Views
742
Others
YA.. Modal TERMURAH, Program TERMUDAH.. ANDA MAMPU MENJANA HINGGA RM1 JUTA.. "LIFE IS CHOICE" Anda yg Tentukan! Modal bermula RM55 - Bayaran bonus REAL-TIME, TERPANTAS Tidak PERLU pairing, TERMUDAH Bonus boleh guna untuk AKTIFKAN AHLI, TRANSFER, WITHDRAW ke BANK, SENANG JER Semua transaksi...
shammoney
Updated
1 min read
Views
793
Others
*** SAP Venture I *** Tukar RM20 Kepada RM1,560 Dalam 4 Minggu! Tak perlu cari orang Tak perlu promosi Tak perlu siar iklan Tak perlu buat blog Tak perlu kecoh kat FaceBook Tak perlu bising kat Twitter Tak perlu post apa-apa kat forum Tak perlu spam email rakan-rakan pejabat Tak perlu menulis...
shammoney
Updated
4 min read
Views
949
Others
*** SAP Venture I *** http://rm20.ibct.my/141 Tukar RM20 Kepada RM1,560 Dalam 4 Minggu! Tak perlu cari orang Tak perlu promosi Tak perlu siar iklan Tak perlu buat blog Tak perlu kecoh kat FaceBook Tak perlu bising kat Twitter Tak perlu post apa-apa kat forum Tak perlu spam email rakan-rakan...
shammoney
Updated
1 min read
Views
737
Others
YURAN PENDAFTARAN HANYA RM20 BUKAN MLM! INCOME REAL TIME! TIDAK PERLU MENAJA! TIDAK PERLU MAINTAIN JUALAN! TIDAK PERLU UPGRADE! CELCOM 3.7% MAXIS 2.5 % DIGI 1.25% ITALK 7% MODAL UNTUK BERNIAGA...
shammoney
Updated
1 min read
Views
754
Others
MENJANA PENDAPATAN BERSAMA RELOAD TOPUP PREPAID YURAN PENDAFTARAN HANYA RM20 BUKAN MLM! INCOME REAL TIME! TIDAK PERLU MENAJA! TIDAK PERLU MAINTAIN JUALAN! TIDAK PERLU UPGRADE! CELCOM 3.7% MAXIS...
shammoney
Updated
1 min read
Views
685
Others
Modal Permulaan Serendah RM150.Semua MAMPU Bonus penajaan yang tinggi Taja 2 orang Terus Dapat RM150 + RM 15 Bonus di bayar Real Time ke e-wallet Pengeluaran Tunai Min RM50 ke Bank Tiada Caj Syarikat Bank In 2 kali seminggu, hari selasa/jumaat Bonus boleh digunakan untuk mendaftar...
shammoney
Updated
1 min read
Views
697
Others
HEBAT!!! produk 015 akan di lancarkan.revolusi baru dengankemunculan talian 015 yang begitu mudah menjimatkan dan plan untuk agen begitu lumayan KELEBIHAN TALIAN 015.Panggilan percuma tanpa had sesama talian 015.boleh berckap tanpa henti lebih 24 jam .no baru tumpang no lama .caj 5 sen (20 saat)...
shammoney
Updated
1 min read
Views
542
Others
HEBAT!!! produk 015 akan di lancarkan .revolusi baru dengankemunculan talian 015 yang begitu mudah menjimatkan dan plan untuk agen begitu lumayan KELEBIHAN TALIAN 015 .Panggilan percuma tanpa had sesama talian 015 .boleh berckap tanpa henti lebih 24 jam .no baru tumpang no lama .caj 5 sen (20...
shammoney
Updated
1 min read
Views
625
Others
Mahukah anda satu perniagaan yang mana hanya memerlukan modal permulaan RM108 (USD30), tetapi berpotensi memberi pulangan seperti berikut: * Vaucher hotel di seluruh dunia bernilai USD100 dan sentiasa bertambah dari masa ke semasa * Bonus pusingan pertama USD200 * Bonus pusingan kedua USD3000 *...
shammoney
Updated
1 min read
Views
655
Others
GEMPAK 2010!!!KLIK DAN JUAL TOPUP DALAM 1 PAKEJ..1 KLIK KITA DI BAYAR 40SEN..5 Komisen dalam 1 Pakej dan Topup Terpantas Jana Pendapatan Otomatik Melalui ezReload: 1. Komisen topup 2. Komisen klik 3. Komisen pendaftaran downline Web 4. Komisen pendaftaran downline SMS 5. Komisen topup...
Back
Log in Register