BTC USD 63,881.5 Gold USD 4,477.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog entries by jomjoin

jomjoin
Updated
1 min read
Views
1K
Others
http://www.charityid.com/promo/side-income/thebest
jomjoin
Updated
1 min read
Views
871
Others
Selamat sejahtera kawan-kawan sekalian! Daftar keahlian Anda di:- http://wadiahtrading.com//index.php?refer=BEST2015 PROGRAM WADIAH TRADING FOREX Modal Minimun : 1 lot Nilai 1 lot : RM50 Pendapatn : 5% Seminggu Selama 24 Minggu(6 bulan). Pengeluaran : Profit boleh dikeluarkan pada minggu...
jomjoin
Updated
1 min read
Views
2K
Others
HARI INI KEHIDUPAN KITA SETIAP HARI MENGGUNAKAN GULA DAN INILAH PENYEBAB UTAMA PENYAKIT DIABETES ,HYPOGLYCAEMIA,INSOMNIA,OBESITY,MENGIMBANGI KANDUNGAN GULA DALAM BADAN,MASAALAH KERADANGAN, MELAWASKAN PEMBUANGAN AIR DAN LAIN-LAIN PENYAKIT YANG BERKAITAN DENGAN GULA YANG SEKARANG INI MENJADI...
jomjoin
Updated
1 min read
Views
1K
Others
1)Enjin senang di hidupkan dan RPM yang sekata Transmission. 2)Penukaran gear dengan licin. 3)Meningkatkan prestasi dan kuasa enjin. 4)Respon pada kelajuan dengan lebih cepat. 5)Mengstabilkan voltan bila kelajuan tinggi. 6)Menjimatkan peggunaan minyak sehingga 30%. 7)Penyaman udara yang dingin...
jomjoin
Updated
4 min read
Views
5K
Others
SUSU ALPHA LIPID HANYA HARGA AHLI RM150.00 SAHAJA CEPAT MURAH MURAH!!!!! Apa itu Alpha Lipid LifeLine ? Alpha Lipid Lifeline diimport terus dari syarikat New Image International, New Zealand, pengeluar kolostrum terbesar di dunia dan Pemenang Anugerah Eksport New Zealand 3 tahun...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
851
Others
Salam sejahtera semua... OFFER !!!! OFFER!!!!OFFER!!! KINI UNTUK PROMOSI AWAL TAHUN.....UNTUK KESIHATAN ANDA SAYA JUAL PADA HARGA YANG TERENDAH 100 PCS....FOOT DETOX PATCH HANYA RM 80 SAHAJA, UNTUK KESEMUA JENIS FOOT DETOX ,IAITU PUTIH,GOLD,SILVER DAN IONIC PATCH pos laju free.....CEPAT...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
691
Others
salam sejahtera semua... OFFER !!!! OFFER!!!!OFFER!!! KINI UNTUK PROMOSI AKHIR TAHUN.....UNTUK KESIHATAN ANDA SAYA JUAL PADA HARGA YANG TERENDAH 100 PCS....FOOT DETOX PATCH HANYA RM 80 SAHAJA.....CEPAT HUBUNGI SAYA DENGAN SEGERA.....PROMOSI SEHINGGA 31 JANUARI 2011...SEMENTARA ADA STOK...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
2K
Others
DIBUKA UNTUK ORDER - READY STOK KEMASKINI TERKINI PADA 12/10/2010 -31.12.2010 SIAPA BERMINAT BOLEH HUBUNGI / SMS SAYA UNTUK ORDER SEGERA. * JUN GONG DETOX FOOT PATCH - READY STOCK * GOLD DETOX & SLIMMING FOOT PATCH - READY STOCK TAPI TERHAD * KSM SLIMMING PATCH - READY STOCK UNTUK MAKLUMAT...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
1K
Others
SALAM SEJAHTERA SEMUA MARI SAMA - SAMA MENGAMALKAN CARA HIDUP YANG SIHAT BERMULA DENGAN PEMBUANGAN TOKSIN Detoksifikasi adalah proses penyingkiran himpunan toksin yang terkumpul di dalam tubuh badan terutamanya di hati, kolon, ginjal,darah dan sistem limfotik. Tubuh manusia secara fitrahnya...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
985
Others
SALAM SEJAHTERA SEMUA MARI SAMA - SAMA MENGAMALKAN CARA HIDUP YANG SIHAT BERMULA DENGAN PEMBUANGAN TOKSIN Detoksifikasi adalah proses penyingkiran himpunan toksin yang terkumpul di dalam tubuh badan terutamanya di hati, kolon, ginjal,darah dan sistem limfotik. Tubuh manusia secara fitrahnya...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
2K
Others
MARI SAMA - SAMA MENGAMALKAN CARA HIDUP YANG SIHAT BERMULA DENGAN PEMBUANGAN TOKSIN Detoksifikasi adalah proses penyingkiran himpunan toksin yang terkumpul di dalam tubuh badan terutamanya di hati, kolon, ginjal,darah dan sistem limfotik. Tubuh manusia secara fitrahnya mempunyai kekuatan...
jomjoin
Updated
2 min read
Views
2K
Others
MARI SAMA - SAMA MENGAMALKAN CARA HIDUP YANG SIHAT BERMULA DENGAN PEMBUANGAN TOKSIN Detoksifikasi adalah proses penyingkiran himpunan toksin yang terkumpul di dalam tubuh badan terutamanya di hati, kolon, ginjal,darah dan sistem limfotik. Tubuh manusia secara fitrahnya mempunyai kekuatan...
Back
Log in Register