BTC USD 62,450.4 Gold USD 4,511.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog entries by aril1368

aril1368
Updated
1 min read
Views
939
Others
* Pinjaman Peribadi ini hanya untuk kakitangan KERAJAAN; a)Kementerian b) Jabatan c) Lembaga * Pinjaman sehingga RM300,000 * Kadar keuntungan tetap 5.20% atau flexi 3.50% - 5.30% * Tempoh Pembayaran dari 20 Tahun hingga 25 Tahun * Berumur 19 tahun ke atas &...
aril1368
Updated
5 min read
Views
987
Others
LOAN COSHARE 100% PAYOUT (TERBAIK DIPASARAN) 100% PAYOUT @ RATE 4.99 @ 20 TAHUN @ RM200K ~ MELALUI COSHARE (PALING BERBALOI) Coshare adalah singkatan daripada nama syarikat Coshare Holdings Berhad. Jabatan Akauntan Negara telah melantik 3 agensi yang boleh membuat potongan gaji majikan...
aril1368
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Pinjaman Coshare hanya untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun sahaja. Pembayaran ansuran adalah melalui potongan gaji terus ke Coshare (bukan melalui biro angkasa). Seperti pembiayaan koperasi, pinjaman ini juga berprinsip syariah. * Pinjaman minimum RM2,000. Maksima RM200,000. *...
aril1368
Updated
2 min read
Views
758
Others
KAKITANGAN KEMENTERIAN,JABATAN KERAJAAN/BADAN BERKANUN/GLC TERPILH (KHAS BLACKLIST CCRIS, CTOS TANPA HAD LAYAK BOLEH MEMOHON) Tawaran Pembiayaan Peribadi-i KOBETA Bank Rakyat : -Kakitangan kerajaan yg BLACKLIST, CCRISS & CTOS TANPA HAD LAYAK BOLEH MEMOHON (TANPA PERLU MENUTUP LOAN TERSEBUT)...
aril1368
Updated
1 min read
Views
822
Others
* * Home * Classifieds * Directory * Magazines * Members * Registration * Login New Cars Used Cars Land for Sale House for Sale House for Rent Offices & Shops Hotels Homestay Travel Agents Umrah & Hajj Women Textile Men Textile Health Beauty Computer &...
aril1368
Updated
1 min read
Views
761
Others
Pinjaman Peribadi Terbaru!!! 100% Payout Confirm!!, Interest Serendah 4.99% Tetap 20tahun /Dokumen Mudah dan Proses cepat!! 100% PAYOUT, 4.99% KADAR TETAP SEHINGGA 20 TAHUN, MAKS LOAN 200K Coshare adalah kod potongan gaji seperti mana kod biro angkasa dan kod pinjaman BSN Coshare tiada yuran...
aril1368
Updated
1 min read
Views
647
Others
Pinjaman Terbaru! 100% Payout &Serendah4.99% 20thn 1 Week, 2 Days ago Karma: 0 Pinjaman Peribadi Terbaru!!! 100% Payout Confirm!!, Interest Serendah 4.99% Tetap 20tahun /Dokumen Mudah dan Proses cepat!! 100% PAYOUT, 4.99% KADAR TETAP SEHINGGA 20 TAHUN, MAKS LOAN 200K Coshare adalah kod...
aril1368
Updated
1 min read
Views
642
Others
Pinjaman Terbaru! 100% Payout &Serendah4.99% 20thn 1 Week, 2 Days ago Karma: 0 Pinjaman Peribadi Terbaru!!! 100% Payout Confirm!!, Interest Serendah 4.99% Tetap 20tahun /Dokumen Mudah dan Proses cepat!! 100% PAYOUT, 4.99% KADAR TETAP SEHINGGA 20 TAHUN, MAKS LOAN 200K Coshare adalah kod...
aril1368
Updated
1 min read
Views
492
Others
MUNGKIN SAYA BOLEH BANTU ANDA MENDAPATKAN PINJAMAN PERIBADI. KELAYAKAN SEHINGGA 15X GAJI UNTUK KAKITANGAN SWASTA, ..JIKA ANDA MEMPUNYAI MASALAH UNTUK MEMOHON PINJAMAN PERIBADI.. KAMI AKAN MENOLONG ANDA UNTUK MENDAPATKAN PINJAMAN PERIBADI DI BANK.. UNTUK KETERANGAN LANJUT..SILA HUBUNGI shahrel...
aril1368
Updated
1 min read
Views
449
Others
MUNGKIN SAYA BOLEH BANTU ANDA MENDAPATKAN PINJAMAN PERIBADI. KELAYAKAN SEHINGGA 15X GAJI UNTUK KAKITANGAN SWASTA, ..JIKA ANDA MEMPUNYAI MASALAH UNTUK MEMOHON PINJAMAN PERIBADI.. KAMI AKAN MENOLONG ANDA UNTUK MENDAPATKAN PINJAMAN PERIBADI DI BANK.. UNTUK KETERANGAN LANJUT..SILA HUBUNGI shahrel...
aril1368
Updated
1 min read
Views
422
Others
PEMBIAYAAN PERIBADI i-ISLAMIK KOPERASI GEMILANG BANK RAKYAT AGEN DIPERLUKAN BAGI MEMASARKAN PRODUK TERBARU DARI KOGEMILANG (KOPERASI GEMILANG SISWAZAH MALAYSIA BERHAD) KEISTIMEWAAN KOGEMILANG: - SKIM KREDIT & PEMBIAYAAN TANPA PENJAMIN SEHINGGA RM150,000 - PAYOUT CUSTOMER 90% - KADAR KEUNTUNGAN...
aril1368
Updated
1 min read
Views
515
Others
SKIM PEMBIAYAAN eWAWASAN (Koperasi Kowamas) PINJAMAN KOPERASI SKIM PEMBIAYAAN PERIBADI KOWAMAS Pinjaman Koperasi Sehingga RM250,000 Tempoh Pembiayaan Sehingga 20 Tahun KELAYAKAN DAN SYARAT 1. Kakitangan Kerajaan Dan Badan Berkanun SAHAJA 2. Berumur dari 18 hingga 57 tahun 3...
aril1368
Updated
2 min read
Views
608
Others
Pinjaman Koperasi Kami sedia membantu anda dan khidmat nasihat kami adalah percuma , 1koperasi.com adalah Klinik Kredit untuk membantu anda : Membaiki pulih pendapatan anda ( kurangkan jumlah potongan & naikkan gaji bersih dapat di dalam tangan ) Mencadangkan cara struktur semula masalah...
aril1368
Updated
4 min read
Views
2K
Others
1) PEMBIAYAAN PERIBADI BANK RAKYAT KHAS UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN&BADAN BERKANUN (KONTRAK&TETAP), PEKERJA-PEKERJA BANK, PEGAWAI TENTERA, GSTT, GURU KAFA(KAFA MASUK AMBANK) , PUBLIC LISTED COMPANY DAN SYARIKAT SWASTA TERPILIH.1 MALAYSIA BOLEH BLACKLIST, CTOS, DAN CCRIS BOLEH MEMOHON.FAEDAH DARI...
aril1368
Updated
1 min read
Views
628
Others
salam,pinjaman untuk kakitangan kerajaan,badan berkanun @ swasta yang ada biro potongan angkasa,boleh menghubungi saya untuk mendapatkan loan yang anda inginkan..saya akan tolong submit di koperasi @ bank yang anda mahukan.cuma beritahu masalah anda kepada saya. syarat-syarat 1)kakitangan...
aril1368
Updated
2 min read
Views
991
Others
MALAYSIA BUILDING SOCIETY BHD (MBSB) Menawarkan Pembiayaan Peribadi Sehingga RM 200,00.00, tanpa penjamin dan Pelan Eksklusif ini adalah khas untuk kakitangan kerajaan, badan berkanun, polis DiRaja Malaysia serta Syarikat berkaitan Kerajaan (GLC). TERKINI.. Mulai Oktober 2010 hingga MAC...
Back
Log in Register