BTC USD 60,523.8 Gold USD 4,328.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog entries by anseltay

anseltay
Updated
1 min read
Views
984
Others
Pores heal back (After 1 week) Pimples dry up (After 3 mins) Pores close up + Pimples dry up (After 3 days)
anseltay
Updated
1 min read
Views
896
Others
Pimples gone (After 3 months) Cell rejuvenated (After 3 weeks) Eye-bags reduced (After 3 days) ECZEMA CURED!!!
anseltay
Updated
1 min read
Views
960
Others
CERTIFICATION OF HALAL http://2.bp.blogspot.com/_o0c6AppK_fw/Su1LLoYAMUI/AAAAAAAAAB4/giL9T0H8Yx4/s1600-h/C--Documents+and+Settings-ansel-Local+Settings-Application+Data-Mozilla-Firefox-Profiles-b7yij01g.default-Cache-6F917E46d01+-+Adobe+Reader.bmp CERTIFICATION OF ANALYSIS...
anseltay
Updated
3 min read
Views
739
Others
KINI SEMUANYA DAPAT DISELESAIKAN ..... DENGAN HANYA SATU PRODUK SAHAJA EUMORA Bar Rawatan kulit yang mengandungi MOOR yang hebat dan mikroalga yang dihidrat (H-ma), dihasilkan serta 100% diimport dari eropah Eumora = Moor + H-mA + Ramuan asas dari eropah MOOR Berasal dari Austria,sejenis...
anseltay
Updated
1 min read
Views
1K
Others
SAB SUPPLIER & TRADER WANTED Name of Company: eSABee Biotika Sdn Bhd Singapore--->Malaysia--->Brunei--->What next country will be?? Coming soon! Role: Trading and Supplying. What we need is your strong people networking, communication skills, and positive mind set. Remuneration: Monthly...
Back
Log in Register