BTC USD 85,569.5 Gold USD 4,344.61
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog entries by Abg long fadil

Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Salam Semua Aku nak share pada semua warga carigold tentang Sniplus punya program yang MUDAH, MURAH dan SENANG. Website user friendly dan cantik, system cantik dan gempak, product bagus, backoffice dia lagi gempak aku rasa company ni aje yang ada tang tu. Product pertama lagi dkt market iaitu...
Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
1K
Others
4.99% FIXED RATE AT ANY AMOUNT,ANYONE 4.99% to 20 yrs TENURE!! Loan amount FROM RM5,000 TO RM200,000 100% PAYOUT,NO HIDDEN CHARGES CLEAR CREDIT CARD**? BUSINESS? RENOVATION? WEDDING? OVERLAPPING SELF-EMPLOYED? ANY!!! **PLS APPLY EARLY TO AVOID CCRIS ISSUED AND BETTER APPROVAL RATE...
Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
766
Others
4.99% FIXED RATE AT ANY AMOUNT,ANYONE 4.99% to 20 yrs TENURE!! Loan amount FROM RM5,000 TO RM200,000 100% PAYOUT,NO HIDDEN CHARGES CLEAR CREDIT CARD**? BUSINESS? RENOVATION? WEDDING? OVERLAPPING SELF-EMPLOYED? ANY!!! **PLS APPLY EARLY TO AVOID CCRIS ISSUED AND BETTER APPROVAL RATE...
Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
753
Others
Selamat Datang.. Peluang kepada pekerja kerajaan @ badan bekanun..!!! Jangan lepas peluang..!! -Pinjaman 100% Payout.. -Profit rate 4.99%.. -Max RM200K -Tiada caj tersembunyi..
Back
Log in Register