typing service

  1. rambootan

    To Sell Perkhidmatan menaip dokumen/report/statistik dll

    Assalammualaikum dan selamat malam semua kawan2.. Korang ada benda hendak ditaip??tetapi masa tidak mengizinkan?? Saya ingin memberikan bantuan kepada kwn2 CG yang sentiasa sibuk sehinggakan tiada masa untuk menaip tugasan, kertas kerja dan lain-lain lg..upah yang saya ambil pun sangat...
  2. eboss

    To Sell Khidmat menaip perlu segera

    Sapa yang ada lappy dan tak ada kerja apa apa HARI INI. Sila call saya 0133197008...untuk menatip semula beberapa surat dan prososal...semua dah ada cuma nak taip semula dan edit ikut apa saya akan kasi tau masa menaip tu. Upah? RM30 TUNAI :D
  3. NightFury

    Part Time Job - Typist

    Erm ..ade sape2 kat cni .. yg nak beri aku job ape2 asal keje nya menaip ..hehe ..gji ikut korang la ...aku nak cari duit poket ckit ...:"> Masa free : 2.00PM - 10PM klo ade, pm aku k ? nak minta bantuan korang .. :D TQ
Top
Log in Register