BTC USD 51,498.8 Gold USD 2,035.57
Time now: Jun 1, 12:00 AM

perodua kenari

  1. S

    Wanted Kereta Perodua Kenari, Viva or Kelisa 2nd Hand

    Hi Salam To all... Hari ni Kereta Keluarga di kampung rosak.. all decide to get new car... Sedang mencari jenis yg susah rosak.. spare part senang.. dan tak banyak meragam... Decide utk dptkan Kenari.. Viva or Kelisa... AUTO... Warna tak kisah kalau boleh putih... So ada tak kat sini or...
  2. A

    Wanted Perodua Kenari Sambung Bayar

    Salam geng Cg semua..lame dah aku xmasuk cg..busy keje aa..geng aku nak cari kete kenari aerosport sambung bayar@ nak jual..yang penting auto + harga tu pepaham jela ek kih kih kih..:eek:kalo bole aku prefer red colour aa..korang offer kete korang n aku choose mane yang terbaik dari ladang...
Back
Top
Log in Register