BTC USD 51,544.4 Gold USD 2,035.57
Time now: Jun 1, 12:00 AM

kain ela

  1. dloanman

    Santai Tinggalkan kerjaya arkitek, suami isteri raih untung jual kain ela

    Pemilik butik pakaian moden muslim Tabizi Tahir dan Tina Rashidi menunjukkan rekaan pakaian mereka di Kalima Textile, Shah Alam pada 27 Januari 2023. Foto FIKRI YUSOF/SELANGORKINI Tuah tinggal kerjaya arkitek, suami isteri raih untung jual kain ela February 24, 2023 12:02 pm SHAH ALAM, 24...
  2. A

    Wanted Kain ela borong

    salam. sye mencari kain untuk di borong dengan harga lebat murahh. kain jenis shiffon georget atau yang qualiti hampir dengan nya. sms/whatsapp saya 01125272818
  3. strom

    Wanted Kain ela cotton bercorak Burberry..

    Salam kengkawan..:) bantuan diperlukan. Seperti tajuk di atas aku ingat raya ni nak pakai baju yg corak burberry ni..kalau korang tahu di mana ada jual korang info laa yerr..terima kasih daun keladi..:D Contoh corak..
  4. WDots

    Wanted Kain Ela Dockers @ Khakis Utk Seluar

    Assalam to all CG members.. Saya mencari2 Kain Ela.. Means kain kosong warna Hitam utk dibuat seluar... Jenis kain adalah kain Dockers (Org panggil) atau kain Khakis...hari tu pernah beli 1 kali je kat Nagoya tak silapnya..then buat seluar .. memang best pakai..lembut tapi gebu..(dockers dan...
  5. M

    Wanted Kain Borong Chiffon, Cotton, Jersey, Sutera Terengganu

    Salam, sekarang aku tengah survey2 harga kain chiffon,cotton,jersey,sutera terengganu. Aku nak tahu harga borong, kalau ada yang berkenan, aku contact nak borong.tq
  6. A

    To Sell Jualan promosi atienazcollection - tudung,telekung,shawl,baju kurung dll.

    Assalamualaikum.... Kami ATIENAZCOLLECTION mengadakan promosi jualan promosi untuk setiap barangan kami....kain yang kami gunakan adalah dari kain yang bermutu tinggi seperti kain yang ditempah.... jadi singgahlah ke blog kami: atienazcollection.blogspot.com untuk keterangan lanjut.... contoh...
  7. A

    To Sell Menjual pelbagai jenis kain ela, pakaian

    INGIN MEMBELI BELAH? SINGGAH LAH KE ANEKASTUFF.BOLGSPOT.COM ..KAMI ADE MENJUAL PELBAGAI BARANGAN DAN SEKARANG KAMI ADA JUALAN MURAH UNTUK KAIN ELA sehingga hujung april..!!JANGAN LEPASKAN PELUANG!!ANTARA KAIN ELA TERSEBUT IALAH FRENCH SILK..ITALIAN WASHABLE..KELANTAN SILK..DAN ENGLISH...
Back
Top
Log in Register