gen2

  1. I

    Gen2 Autoshow untuk di Jual

    Salam semua: Gen2 (2005) 1.6 Automatik untuk dilepaskan(Jual) Lokasi : Johor 1st Owner.....Dulu buat main Autoshow, sekarang dah tak....kereta nak jual sebab nak upgrade ke 7 seat. Enjin Tip Top...Tak pernah eksident -VCD,MP3,Monitor -Seat - Bucket Mazda Rx7 -Sportrim 17 inchi , tayar baru...
  2. Ahmad07

    Santai Iklan Ramadhan yg Tiada di Malaysia

    http://www.youtube.com/watch?v=DsJ6HN9l7Z0 iklan supaya digalakkan amal ibadat, dok sesak dalam traffic jam pun dengar bacaan al quran... kat malaysia, lebih kepada iklan makan2 jer.. hehe.. lepas ni iklan raya pulak, iklan sedey2 di pagi raya dan bergumbira sakan di sepanjang syawal... :D...
Top
Log in Register