BTC USD 58,821.8 Gold USD 2,325.05
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Servis BSN kat shah alam teruk2 sgt

hulk80

Active Member
Messages
1,320
Joined
Sep 21, 2008
Messages
1,320
Reaction score
30
Points
30
Semalam saya hendak tukar kad baru dan tanpa sedar akaun itu sudah tak aktif saya guna akaun itu untuk internet banking monitor 3 akaun amanah akaun anak2 saya. Bank pun x hantar notis ke alamat saya. Tujuan utama itu untuk internet banking anak2 saya sebab akaun amanah anak2 saya tidak ada akses internet banking.

Yang panas kat sini. Customer servis kat kaunter itu cakap akaun encik dah tak aktif. Akaun encik xde duit. Setahu saya ada puluh lagi. Kalo akaun saya xde duit ,akaun anak saya setiap satu ada 7-8K setiap satu...lepas tu dia cam eksen cakap sori apa dia..cam buat tak dengar.

Terus dia ambik gunting dan gunting kad saya. Saya pun terus marah dia, dan cakap awak dah gila kah,tak tanya saya terus potong kad itu. Jadi camne saya nk aktivate balik internet banking. Terus dia cakap encik tak perlu buat apa2. Angin x?...I terus ckp kalo camtu kan apa guna saya dtg sini..customer servis kat hotline pun x bole bantu..datang sini pun xbole bantu...Baik saya tutup akaun..pegawai customer servis itu yg tengah pregnant itu(satu2nya pregnant) cam cabar saya bercakap "bole je..terus bagi saya borang"

Dia tanya saya balik nak buat pe...i cakap buat akaun baru la untuk link akaun anak2 saya. Dia cam x puas ati sepanjang masa bila saya dah tegur dia. Suruh saya ambik borang itu letak kat kaunter 5.

Bila dah letak dalam rak itu. Saya cuba tanya perempuan kat kaunter itu,boleh ke link otomatik kalo buat akaun baru. Dia cakap tak bole,cuma ikut pada dokumen yang ada bawa. Kebetulan itu saya hanya bawa 2 dokumen utk 2 anak sahaja.

Tapi kan, apa gunanya kaunter ramai tapi hanya satu kaunter buat urusan pembukaan akaun. Bila saya tanya bila nk siap sbb dah 2 jam tunggu,pompuan tu cakap sorang ni gi solat..i pun heran sbb tadi nampak pompuan tu kuar dari pintu dan balik dgn makanan minum petang. Orang yg keje bank bole suka2 kuar camtu ke??

Yg paling kecewa, bila dia dah balik, bukannya dia ambik borang dari sebelah rakan kerja yg dah ambik selonggok itu...dia ambik borang baru dari rak itu. Jadinya org yg baru sampai,,diproses lagi cepat dari org yg dah tunggu lama....Mana gi sistem ini...


Ok bila saya tegok jam dah kul 6 ptg...sorang pompuan itu,panggil saya cakap akan buat akaun saya minta deposit rm50 dan akan proses...dah cakap akan link balik dgna akaun anak saya...
Saya pun bagi kad anak saya untuk ditukarkan kad baru...Pada mula2 pegawai bank itu minta saya datang sok buat akaun baru.Saya pun tak paham nape sok. Nape tak bole buat sekarang. Jadi dia pun buat.
3-4 kali minta saya datang kaunter dan suruh duk semula...sampai lah saya tegok bank dah xde org..tinggal saya sorang je..
Bila dah 6.30 ,pegawai bank itu cakap dgn saya akaun encik tak bole buat sbb akaun anak sulung tak layak jadi akaun amanah sbb dah umo 9 thn. Sya pun marah nape tak check dari awal...dia pun pulangkan duit rm50 saya. Yang hanya dibuat kad anak saya saja.

Ni la bank yg paling teruk saya pernah tegok...patut la tak bole saing bank lain. Jadi saya ambik keputusan untuk tamatkan smua akaun bank anak2 saya..dan keluarkan smua duit..masuk tabung haji lagi baik
 
Sponsored Post

Semalam saya hendak tukar kad baru dan tanpa sedar akaun itu sudah tak aktif saya guna akaun itu untuk internet banking monitor 3 akaun amanah akaun anak2 saya. Bank pun x hantar notis ke alamat saya. Tujuan utama itu untuk internet banking anak2 saya sebab akaun amanah anak2 saya tidak ada akses internet banking.

Yang panas kat sini. Customer servis kat kaunter itu cakap akaun encik dah tak aktif. Akaun encik xde duit. Setahu saya ada puluh lagi. Kalo akaun saya xde duit ,akaun anak saya setiap satu ada 7-8K setiap satu...lepas tu dia cam eksen cakap sori apa dia..cam buat tak dengar.

Terus dia ambik gunting dan gunting kad saya. Saya pun terus marah dia, dan cakap awak dah gila kah,tak tanya saya terus potong kad itu. Jadi camne saya nk aktivate balik internet banking. Terus dia cakap encik tak perlu buat apa2. Angin x?...I terus ckp kalo camtu kan apa guna saya dtg sini..customer servis kat hotline pun x bole bantu..datang sini pun xbole bantu...Baik saya tutup akaun..pegawai customer servis itu yg tengah pregnant itu(satu2nya pregnant) cam cabar saya bercakap "bole je..terus bagi saya borang"

Dia tanya saya balik nak buat pe...i cakap buat akaun baru la untuk link akaun anak2 saya. Dia cam x puas ati sepanjang masa bila saya dah tegur dia. Suruh saya ambik borang itu letak kat kaunter 5.

Bila dah letak dalam rak itu. Saya cuba tanya perempuan kat kaunter itu,boleh ke link otomatik kalo buat akaun baru. Dia cakap tak bole,cuma ikut pada dokumen yang ada bawa. Kebetulan itu saya hanya bawa 2 dokumen utk 2 anak sahaja.

Tapi kan, apa gunanya kaunter ramai tapi hanya satu kaunter buat urusan pembukaan akaun. Bila saya tanya bila nk siap sbb dah 2 jam tunggu,pompuan tu cakap sorang ni gi solat..i pun heran sbb tadi nampak pompuan tu kuar dari pintu dan balik dgn makanan minum petang. Orang yg keje bank bole suka2 kuar camtu ke??

Yg paling kecewa, bila dia dah balik, bukannya dia ambik borang dari sebelah rakan kerja yg dah ambik selonggok itu...dia ambik borang baru dari rak itu. Jadinya org yg baru sampai,,diproses lagi cepat dari org yg dah tunggu lama....Mana gi sistem ini...


Ok bila saya tegok jam dah kul 6 ptg...sorang pompuan itu,panggil saya cakap akan buat akaun saya minta deposit rm50 dan akan proses...dah cakap akan link balik dgna akaun anak saya...
Saya pun bagi kad anak saya untuk ditukarkan kad baru...Pada mula2 pegawai bank itu minta saya datang sok buat akaun baru.Saya pun tak paham nape sok. Nape tak bole buat sekarang. Jadi dia pun buat.
3-4 kali minta saya datang kaunter dan suruh duk semula...sampai lah saya tegok bank dah xde org..tinggal saya sorang je..
Bila dah 6.30 ,pegawai bank itu cakap dgn saya akaun encik tak bole buat sbb akaun anak sulung tak layak jadi akaun amanah sbb dah umo 9 thn. Sya pun marah nape tak check dari awal...dia pun pulangkan duit rm50 saya. Yang hanya dibuat kad anak saya saja.

Ni la bank yg paling teruk saya pernah tegok...patut la tak bole saing bank lain. Jadi saya ambik keputusan untuk tamatkan smua akaun bank anak2 saya..dan keluarkan smua duit..masuk tabung haji lagi baik



komplen kat FB dia bro ... aku pernah komplen gak BSN nie ...

nanti dapat reply dan dia akan warning sama itu cawangan ....

kalau teruk lagi .. komplen lagi hehehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register