Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 07-12-2013, 10:30 PM
ketabaru ketabaru is offline
Active Plus

ketabaru's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,902
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default Kopi Raja Abi Cafe (RAC) - Rahsia Tambah Ereksi & Tenaga Lelaki

RAHSIA 15 HERBA TURUN TEMURUN UNTUK MENAMBAHKAN EREKSI & TENAGA LELAKI KINI TERBONGKAR!!!

Memperkenalkan SuperRich Raja Abi Cafe (RAC)...

Aromanya sungguh menyegarkan. Rasanya yang sedap boleh membuat hari anda menjadi ceria.

Itulah kenikmatan daripada secangkir kopi yang digemari oleh hampir setiap penduduk dunia setiap hari. Yang pasti, minuman ini mempunyai penggemarnya yang tersendiri.



Ada orang yang berasa tidak bertenaga selagi tidak mendapat menghirup kopi. Ada yang minat latte, americano, cappucino dan espresso dan bermacam-macam lagi variasi kopi terkini.

Setiap orang ada pelbagai sebab untuk menikmati kopi dan salah satu sebabnya adalah kerana ianya bermanfaat kepada kesihatan. Banyak penemuan terkini mendapati kopi adalah baik untuk kesihatan.

Takut lupa? Saintis mendapati bahawa peluang untuk menghidap penyakit Alzheimer dapat dikurangkan sebanyak 65% sekiranya kita minum 3 ke 5 cawan kopi setiap hari.

Masalah kardiovaskular? Kajian daripada penyelidik Universiti Harvard mendapati mereka yang konsisten meminum kopi di dalam jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko mendapat serangan sakit jantung. Tapi, senaman pun perlu dilakukan juga!



Penyelesaian kepada masalah selulit? Ya, kopi ada jawapannya. Kajian para saintis dari Universiti Sao Paulo, Brazil pada tahun 2008 mendapati, kafein daripada kopi mampu mengurangkan sel selulit sehingga 17 peratus. Kajian ini menemui bahawa kafein mampu mengetatkan sel dan pembuluh darah dan mampu mengurangkan masalah selulit.

Tidak hanya dengan nutrien daripada kopi, kini penggemar kopi boleh menikmati kopi yang bukan sahaja lazat malah baik untuk kesihatan tubuh badan seluruhnya. Manfaat kopi arabica beserta herba-herba seperti ubi jaga, tongkat ali, guarana, butea superba, sarang burung, madu, argan, habbatussauda, goji, tribulus, ginkgo biloba, delima dan durian belanda kini diadun bersama untuk secawan kopi yang lazat dan berkhasiat.




-------------
FUNGSI UTAMA:
-------------
+ MENINGKATKAN LIBIDO
+ LEBIH KERAS
+ TAHAN LAMA
+ MENAMBAHKAN TENAGA
+ PERTINGKAT METABOLISMA
+ MENAMBAHKAN LAZAT

Bagi kaum LELAKI PERKASA di luar sana yg mahukan TENAGA LUAR BIASA HEBAT tanpa kesan sampingan, minumlah SuperRich Raja Abi Cafe!!!

JOM APA LAGI...PEKENA SECAWAN>>>>RM 78SHJ




Harga : RM78
Kandungan: 10 Sachet (30 gram) / kotak
Penghantaran: RM6 Seluruh Malaysia / RM8 Sabah/Sarawak
HUBUNGI SAYA : 0197916887 / 0197876887 (zarul)
<<-----PENGEDAR/AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN---->>






Quote:
Originally Posted by abangpower View Post
"RAMUAN ISTIMEWA:
Kopi Arabica, Ubi Jaga, Tongkat Ali, Guarana, Butea Superba, Ginseng, Bird Nest, Madu, Argan, Habbatussauda, Goji, Tribulus, Delima, Durian Belanda, Ginko Biloba"

tu diaa aih ingredient power gilos babas... mau 3-4 round mcm ni klu x putuih pinggang
Quote:
Originally Posted by raikko5 View Post
produk terbaik..... tak salah mencuba....
mmg puas hati..... cubalah.....


p/s: inbox penuh tu t.t... nak order ni..
Quote:
Originally Posted by maskraiderblade View Post
cuba bro jgn tak cuba..aku dh cuba..mmg mantap..seround dua mmg tak cukup..hahaha..jgn patah pinggang udah..sebagai penambah tenaga pun bleh..
[/CENTER][/CENTER]
Attached Images
File Type: jpg 1467420_431945960240087_859345805_n.jpg (64.4 KB, 223 views)
File Type: jpg 1476472_431987160235967_1333514707_n.jpg (35.9 KB, 109 views)
File Type: jpg rajaabitesti.jpg (77.1 KB, 111 views)
File Type: png raja abi4.png (75.1 KB, 87 views)
File Type: jpg raja abi testi2.jpg (45.3 KB, 85 views)
File Type: jpg raja abi5.jpg (55.5 KB, 43 views)

Last edited by ketabaru; 07-12-2015 at 04:54 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 07-12-2013, 10:33 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 12,372
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 392
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

nih pahit mcm kopi ambiak ke boh?
Reply With Quote
  #3  
Old 07-12-2013, 10:35 PM
kalamsiber kalamsiber is offline
Super Active

kalamsiber's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Feb 2011
Location: tanah merah
Posts: 8,403
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

herba herba5............... kang ada dadah gak hehehe
__________________
~yAng tErBang iTu kaMBing~
~seNyum iTu paNadOl~
Reply With Quote
  #4  
Old 07-12-2013, 10:39 PM
waghih waghih is offline
Active Member

waghih's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: May 2013
Posts: 1,020
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

power ni .. test secawan tt
Reply With Quote
  #5  
Old 07-12-2013, 10:53 PM
ilhamic ilhamic is offline
Super Active

ilhamic's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Dec 2009
Posts: 7,368
Thanks (Received): 49
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

mai secawan !
Reply With Quote
  #6  
Old 07-12-2013, 11:35 PM
ketabaru ketabaru is offline
Active Plus

ketabaru's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,902
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dloanman View Post
nih pahit mcm kopi ambiak ke boh?
Dok pahit pung..sedap ni.
Reply With Quote
  #7  
Old 07-12-2013, 11:37 PM
ketabaru ketabaru is offline
Active Plus

ketabaru's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,902
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by kalamsiber View Post
herba herba5............... kang ada dadah gak hehehe
Takde dadah...konfirm...
Reply With Quote
  #8  
Old 07-12-2013, 11:42 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 12,372
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 392
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ketabaru View Post
Dok pahit pung..sedap ni.
dok pahit satgi kurang power bohhh
Reply With Quote
  #9  
Old 07-12-2013, 11:43 PM
ketabaru ketabaru is offline
Active Plus

ketabaru's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,902
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by waghih View Post
power ni .. test secawan tt
Testla 1 kotak GU...dalam ada 10 Sanchet..leh buat 10 mug..
Reply With Quote
  #10  
Old 07-12-2013, 11:46 PM
ketabaru ketabaru is offline
Active Plus

ketabaru's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,902
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dloanman View Post
dok pahit satgi kurang power bohhh
Pahit Sgt tu tongkat Ali boh...ni byk bahan herbs..power tetap power boh..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
kopi, seks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump