Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 16-12-2010, 06:37 AM
demise_u demise_u is offline
Super Active

demise_u's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2008
Posts: 6,049
Thanks (Received): 95
Likes (Received): 6
Active Level
Default Gempar aksi panas 2 beradik (gambar)


MEMALUKAN...aksi dua remaja dipercayai adik-beradik tersebar melalui telefon bimbit.

BUTTERWORTH: Penyebaran rakaman aksi seks sepasang kanak-kanak yang didakwa adik-beradik melalui telefon bimbit menggemparkan penduduk sekitar bandar ini serta mencetuskan kebimbangan mengenai semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.

Ini kerana usia pasangan terbabit masih terlalu muda. Budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.


Aksi berahi mereka dirakam dari pelbagai sudut dipercayai dalam bilik hotel atau motel oleh pihak ketiga berdasarkan katil dan keadaan sekitar.

Kakitangan swasta dikenali sebagai Azman, 25, yang memperoleh video itu melalui bluetooth daripada rakannya, berkata dia terkejut sebaik melihat aksi pasangan terbabit kerana mereka terlalu muda dan dipercayai masih bersekolah.



“Budak lelaki itu seperti murid tahun lima atau enam manakala remaja perempuan mungkin dalam tingkatan satu atau dua. Kemungkinan mereka adik-beradik kerana fizikal remaja lelaki lebih kecil berbanding pasangannya.


“Saya menggeleng kepala sebaik melihat aksi mereka yang tidak ubah seperti orang dewasa. Bayangkan apa akan jadi kepada mereka pada masa depan dan bagaimana penerimaan ibu bapa mereka jika mengetahui perkara ini,” katanya, semalam.

Menurutnya, tindakan pasangan kanak-kanak itu menggambarkan keadaan moral masyarakat yang semakin merosot dan keadaan ini yang menyumbang peningkatan kes pembuangan bayi hasil hubungan luar nikah.

“Jika murid sekolah rendah sudah pandai beraksi lucah dan dirakam pihak lain, bagaimana orang dewasa.

“Apa akan jadi kepada moral masyarakat beberapa tahun akan datang jika gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit semakin berleluasa,” katanya.

Justeru, dia berharap pihak berkuasa segera melakukan sesuatu sebelum gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit menjadi ‘wabak’ yang sukar dikawal.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 16-12-2010, 06:43 AM
silverchair959 silverchair959 is offline
Legendary Member

silverchair959's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Dec 2005
Location: ilhamabadi.my
Posts: 16,157
Thanks (Received): 48
Likes (Received): 7
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

siapa ada video full ??
Reply With Quote
  #3  
Old 16-12-2010, 06:50 AM
astrowan astrowan is offline
CG Top Poster Club

astrowan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2009
Location: saya anak malaysia
Posts: 22,317
Thanks (Received): 248
Likes (Received): 2
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

masyaalah..........jauhkan aku dan keturunan aku selamanya aminnn
__________________
:)paid
Reply With Quote
  #4  
Old 16-12-2010, 06:51 AM
MrHighLander MrHighLander is offline
Super Active

MrHighLander's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,638
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by silverchair959 View Post
siapa ada video full ??
aii.. lajunye nak siasat..
Reply With Quote
  #5  
Old 16-12-2010, 06:52 AM
kalau kalau is offline
CG Top Poster Club

kalau's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2008
Location: land of headhunters
Posts: 48,569
Thanks (Received): 128
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

macam penah aku nengok vid tu. Lama dah kes ni.....
__________________
http://www.facebook.com/FXHYIPHUB)
Reply With Quote
  #6  
Old 16-12-2010, 06:59 AM
kerunai kerunai is offline
CG Top Poster Club

kerunai's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Posts: 24,973
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 14
Active Level
My Mood:
Default

aduyai apa la nk jadi pada bangsa melayu islam nih..
Reply With Quote
  #7  
Old 16-12-2010, 07:01 AM
akimaizu akimaizu is offline
Regular

akimaizu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 712
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kalau View Post
macam penah aku nengok vid tu. Lama dah kes ni.....
bukan org melayu pun...thailand ker vietnam...KALAU orag melayu lain ceritalahkan...
__________________
...Aku lihat..aku pandang..aku ingat..aku menung....aku pikir...aku tunduk..aku patuh....Arigato Hait...
Reply With Quote
  #8  
Old 16-12-2010, 07:06 AM
kalau kalau is offline
CG Top Poster Club

kalau's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2008
Location: land of headhunters
Posts: 48,569
Thanks (Received): 128
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kalo betul itu video nya, tak pasti la apa spisis bangsa budak 2 org tu. Memang budak laki tu dlm umo bawah 15.......
__________________
http://www.facebook.com/FXHYIPHUB)
Reply With Quote
  #9  
Old 16-12-2010, 07:10 AM
astrowan astrowan is offline
CG Top Poster Club

astrowan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2009
Location: saya anak malaysia
Posts: 22,317
Thanks (Received): 248
Likes (Received): 2
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

ooooooo bukan msia....bagus la..........link please.....
__________________
:)paid
Reply With Quote
  #10  
Old 16-12-2010, 07:13 AM
nenas_pahit nenas_pahit is offline
Regular

nenas_pahit's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 596
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

hmmm...bukan melayukan???
__________________
UBAT KUAT UNTUK ISTERI ANDA....TAK PERCAYA MEHH TRY...HALAL,KKM N GMP SEMUA ADA....MEHH TRY JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG..JANGAN TERKEJUT DENGAN HASILNYA...murah je rm60 beli dua percuma satu...pm atau wassap(0194591189)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump