Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Sports > Soccer > Sports Talk : Soccer (Locals)

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #12161  
Old 08-11-2018, 09:32 PM
monster_forex monster_forex is offline
Active Plus

monster_forex's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Nov 2006
Posts: 4,451
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 10
Active Level
My Mood:
Default

banyak peluang rugi mlm ni.... pawi pun x menjadi ....

harap next game makin mantap
__________________
Anda Jantan Asli??
VPS MURAH CEPAT DAN PANTASS!!!

ZIPPO BAK Hang!!!
Daftar Streamyx & Unifi di Hujung Jari. PM for details
Ganda BTC
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12162  
Old 08-11-2018, 10:02 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,476
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

2018 AFF Suzuki Cup | Thursday, 8 November 2018

Full Time

CAMBODIA 0-1 MALAYSIA
Norshahrul Idlan Talaha 30'

#FAM #HarimauMalaya #AFFSuzukiCup18
Reply With Quote
  #12163  
Old 08-11-2018, 10:07 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,476
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default Zuraimi Zukri

SYAMERstat

Minutes Play - 90
Receive Ball - 53
Short Passes - 40
Crosses - 1
Key Passes - 1
Pass Accuracy - 71%
Ball Control Ability - 68%
Intercept - 10
Foul - 4
Clearance - 7
Duel Winner - 1
Aggression - 69%
Work-Rates - 72%

Dari Azle Harun group wasap (S.T.A.T.S)
Reply With Quote
  #12164  
Old 09-11-2018, 11:33 AM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,476
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default Football Association of Malaysia (Official)








Quote:
Sesi Recovery Skuad Harimau Malaya

Skuad kebangsaan kendalian Tan Cheng Hoe melakukan sesi recovery, pagi tadi selepas berjaya menewaskan Kemboja 1-0 pada aksi sulung Kumpulan A #AFFSuzukiCup18 di Stadium Olimpik, Phnom Penh, malam tadi.

#FAM #HarimauMalaya
Reply With Quote
  #12165  
Old 09-11-2018, 11:43 AM
John Nawi John Nawi is offline
Active Plus

John Nawi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2012
Posts: 4,111
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

taktikal tak menjadi game mlm td, mcm xde idea nk serang bahagian tgh, bola pn melambung2 mcm tgk kejohanan MSSD , samada tahap cambodia dah sama dgn malaysia atau malaysia memandang rendah pada cambodia...adoila
Reply With Quote
  #12166  
Old 09-11-2018, 04:08 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,476
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default


Quote:
Tuah 2010 Mat Yo kembali?

KUALA LUMPUR: Adakah skuad Harimau Malaya mengharapkan tuah Mat Yo untuk mengulangi kejayaan Piala AFF 2010?

Ini selepas penyerang paling senior berusia 32 tahun itu atau nama sebenarnya Norshahrul Idlan Talaha menyumbat gol kemenangan 1-0 ke atas Kemboja pada aksi pembukaan Kumpulan A Piala AFF di Stadium Olimpik Phnom Penh semalam.

Kali terakhir Malaysia menjulang kejuaraan lapan tahun lalu di mana Norshahrul turut menjaringkan satu gol pada perlawanan pertama ketika dibelasah pasukan tuan rumah Indonesia 5-1.

Bagaimanapun skuad negara masih berjaya meloloskan diri ke final untuk bertemu sekali lagi dengan musuh ketat itu sebelum merekod kemenangan agregat 4-2.

Bagi Norshahrul, dia berharap agar kejayaan memungut tiga mata dalam perlawanan pertama dapat meningkatkan semangat pasukan sebelum berdepan Laos di Stadium Nasional Bukit Jalil, Isnin ini.

“Alhamdulilah kita dapat tiga mata malam ini (semalam) dan untuk perlawanan seterusnya saya harap rakan-rakan dapat beri lebih komitmen,” katanya pada sidang media selepas perlawanan itu semalam.

Norshahrul tidak menunggu lama untuk membalas kepercayaan jurulatih Tan Cheng Hoe yang memberi peluang kepadanya tampil buat kali kelima sejak 2010 dengan menanduk masuk hantaran lintang Zaquan Adha Abd Radzak di minit ke-30 ketika menentang Kemboja.

Ia jaringan kelima peribadinya sepanjang kempen Piala AFF dan cukup penting buat skuad negara yang banyak mensia-siakan peluang untuk merobek gawang pasukan tuan rumah termasuk percubaan Safawi Rasid dan Mohamadou Sumareh yang terkena tiang.

Norshahrul yang kariernya kembali menyinar selepas menyertai Pahang mengakui masih ada kelemahan perlu diperbaiki dalam passukan Harimau Malaya.

“Untuk perlawanan seterusnya pemain akan terus berusaha bersungguh-sungguh untuk cari tiga mata lagi dengan Laos. Memang perlawanan malam ini (semalam) kita agak kelam kabut sedikit jadi saya harap rakan-rakan akan beri yang lebih baik selepas ini,” katanya.

Enam mata maksimum pada dua perlawanan awal seharusnya menjadi buruan skuad Harimau Malaya dalam misi melayakkan diri ke separuh akhir kerana selepas itu mereka bakal berdepan pasukan pilihan Vietnam dan Myanmar.

https://www.bharian.com.my/sukan/bol...mat-yo-kembali
Reply With Quote
  #12167  
Old 09-11-2018, 04:20 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,476
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default


Quote:
Harimau Malaya perlu tunjuk karektor sebagai pencabar

KUALA LUMPUR: Kemenangan tipis 1-0 ke atas Kemboja pada aksi pembukaan Piala AFF semalam bukan jaminan untuk skuad Harimau Malaya melepasi halangan Kumpulan A.

Perkara itu diakui sendiri pengurus pasukan Datuk Wira Yusoff Mahadi yang menganggap anak buah Tan Cheng Hoe tidak mempamerkan karektor sebagai pasukan pencabar kejuaraan dan perlu bangkit dalam perlawanan seterusnya.

"Ia kemenangan yang cukup penting kerana kita tidak boleh kehilangan tiga mata pada perlawanan pertama dengan Kemboja ini. Tapi kita tahu tahap kemampuan Kemboja dan apa akan berlaku kalau bertemu dengan pasukan lebih kuat jika masih beraksi seperti semalam?

"Kita tidak mempamerkan karektor sebagai pasukan pencabar, jadi sesuatu harus dilakukan untuk memperbaiki kelemahan yang ada. Saya akan berbincang dengan jurulatih Tan Cheng Hoe dan barisan kejurulatih untuk memperkemaskan permainan skuad negara.

"Kita harapkan apabila bertemu Laos Isnin ini, kita dapat pamerkan permainan lebih bermutu," katanya kepada Sukan NSTP, hari ini.

Skuad Harimau Malaya jelas bergelut beraksi di padang rumput tiruan di Stadium Olimpik Phnom Penh dan hanya mengharapkan gol tunggal perlawanan penyerang veteran Norshahrul Idlan Talaha pada minit ke-30 untuk membawa pulang tiga mata.

Pada edisi dua tahun lalu, Malaysia turut berjaya menewaskan Kemboja 3-2 namun tersingkir di peringkat kumpulan apabila tewas kepada Vietnam dan Myanmar dengan 1-0.

Kali ini Harimau Malaya akan bertemu sekali lagi dengan dua pencabar itu di peringkat awal pada 16 dan 24 November yang bakal menjadi penentu ke separuh akhir.

"Saya tahu pemain kita boleh beraksi lebih baik daripada apa yang mereka pamerkan ketika menentang Kemboja. Saya harap akan ada peningkatan apabila skuad negara bermain di laman sendiri nanti," kata Yusoff.

https://www.bharian.com.my/sukan/bol...bagai-pencabar
Reply With Quote
  #12168  
Old 09-11-2018, 04:26 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,476
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default


Quote:
Bukan aksi terbaik Harimau Malaya - TCH

KUALA LUMPUR: Selepas bergelut untuk menewaskan Kemboja 1-0 semalam, jurulatih skuad Harimau Malaya Tan Cheng Hoe mahu anak buahnya supaya segera meningkatkan prestasi andai mahu melangkah jauh dalam kempen Piala AFF 2018.

Beliau berkata, mereka perlu memburu mata maksimum apabila turun menentang Laos pada aksi kedua di Stadium Nasional Bukit Jalil, Isnin ini yang dianggap cukup penting dalam menentukan nasib mereka dalam saingan Kumpulan A.

“Saya fikir secara keseluruhan persembahan pemain masih boleh ditingkatkan tapi apa yang penting kita dapat tiga mata dan kita akan cuba perbaiki prestasi dalam satu perlawanan ke satu perlawanan.

“Memang dalam mana-mana pertandingan, perlawanan pertama agak sukar untuk mendapatkan momentum, apatah lagi bermain di padang tiruan sedikit sebanyak menjejaskan hantaran kita tapi saya rasa pemain juga menunjukkan komitmen untuk mendapat tiga mata yang cukup penting.

“Kita kena kekalkan momentum pada perlawanan seterusnya untuk mendapatkan mata maksimum menentang Laos,” kata Tan Cheng Hoe dalam sidang media semalam.

Kemboja dan Laos seharusnya menjadi ‘lubuk’ mata buat Harimau Malaya sebelum mengharungi aksi lebih sukar menentang dua pasukan yang mara ke separuh akhir pada 2016 – Vietnam dan Myanmar.

Laos yang turut beraksi semalam tewas 0-3 kepada Vietnam di laman sendiri.

Cheng Hoe yang menjadi penolong jurulatih Datuk K Rajagobal ketika menjulang kejuaraan pertama 2010 di Jakarta, Indonesia percaya mereka boleh mencatat kemenangan lebih selesa ke atas Kemboja andai bahagian serangan lebih lebih tajam.

“Selepas menjaringkan gol, kita dapat keyakinan dan pada separuh masa kedua kita bermain dengan lebih baik cuma peluang yang ada disia-siakan,” katanya yang pulang bersama pemain ke tanah air hari ini.

https://www.bharian.com.my/sukan/bol...harimau-malaya
Reply With Quote
  #12169  
Old 09-11-2018, 04:38 PM
Niyang Niyang is online now
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 38,985
Thanks (Received): 72
Likes (Received): 631
Active Level
My Mood:
Default

main ntahpape... xkan nk pakai alasan pdg tiruan kot
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
Likes Kelulut madu liked this post
  #12170  
Old 11-11-2018, 09:51 PM
monster_forex monster_forex is offline
Active Plus

monster_forex's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Nov 2006
Posts: 4,451
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 10
Active Level
My Mood:
Default

padang tiruan ker??? macam teruk bebeno jer padang dia .... ingatkan padang sawah...
__________________
Anda Jantan Asli??
VPS MURAH CEPAT DAN PANTASS!!!

ZIPPO BAK Hang!!!
Daftar Streamyx & Unifi di Hujung Jari. PM for details
Ganda BTC
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump