Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Travel, Vacation, Tour, Adventure

Travel, Vacation, Tour, Adventure Share holiday experiences | Attractive places Review | Hotels Review | Resorts Review | Homestays Review | Vacation Deals Review

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #51  
Old 02-06-2019, 11:03 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,485
Active Level
My Mood:
Default

Kemalangan pertama di WCE


Keadaan Honda Civic yang rosak teruk selepas hilang kawalan dan terbabas sebelum melanggar penghadang jalan di sebelah kiri jalan di Kilometer 158.3, WCE, Teluk Intan malam tadi.

TELUK INTAN – Sebuah kereta rosak teruk selepas terbabas sendiri di Kilometer 158.3, Lebuh Raya Pesisiran Pantai Barat (WCE) di sini malam tadi.

Difahamkan, kemalangan pertama selepas lebuh raya tersebut mula dibuka pada pukul 6 petang kelmarin itu bagaimanapun tidak melibatkan kehilangan nyawa mahupun kecederaan kepada pemandu.

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Mohd. Marzukhi Mohd. Mokhtar berkata, kemalangan pada pukul 10.30 malam itu berlaku ketika kereta jenis Honda Civic dipandu seorang lelaki itu sedang dalam perjalanan dari arah Teluk Intan ke Sabak Bernam.

“Tiba di lokasi, kereta terbabit hilang kawalan sebelum terbabas dan melanggar besi penghadang di sebelah kiri jalan.

“Kereta tersebut rosak teruk di bahagian hadapan dan kiri pintu hadapan namun pemandunya tidak mengalami sebarang kecederaan,” katanya ketika dihubungi Kosmo! sebentar tadi.

Mohd. Marzukhi turut mengingatkan pengguna agar sentiasa mematuhi had laju dan peraturan ketika memandu terutamanya pada musim perayaan.

Kelmarin, Jajaran Seksyen 8 WCE yang melibatkan Hutan Melintang-Teluk Intan mula dibuka pada pukul 6 petang bertujuan bagi mengurangkan kesesakan jalan raya selain memberi manfaat kepada penduduk setempat.

Laluan sepanjang 19.1 km ini direka bentuk sebagai laluan dua lorong dua hala dan menjadi laluan pintasan kepada penduduk tempatan sekitar Sabak Bernam, Bagan Datuk, Hutan Melintang, Teluk Intan dan Sitiawan.


http://www.kosmo.com.my/negara/kemal...8-wce-1.912227
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #52  
Old 03-06-2019, 03:05 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,485
Active Level
My Mood:
Default


.
Reply With Quote
  #53  
Old 07-06-2019, 08:46 AM
Kelulut madu Kelulut madu is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2018
Posts: 530
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 66
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post

.
Penipu
Itu je nk cakap
1 penggal je
Reply With Quote
  #54  
Old 07-06-2019, 09:13 AM
adamrao adamrao is offline
Regular

adamrao's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2017
Posts: 737
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 51
Active Level
Default

lebuh raya toke ikan.. sama cam tempat aku gak.. perancangan tu kadang bukan tuk ang pun tuk orang lain..
Reply With Quote
  #55  
Old 07-06-2019, 07:52 PM
a2zextra a2zextra is offline
Legendary Member

a2zextra's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Sep 2013
Posts: 16,362
Thanks (Received): 78
Likes (Received): 180
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by lau_kau View Post
Ingat lg janji tol bke ngn jambatan pulau pinang ms tu lge ketua menteri....alasan xleh mansuh sebab negeri xdk kuasa...tp klau ph dh pegang federal boleh dh mansuh...rupanya angan2 mat jenin....tu pun masih ramai percaya ngn dia nie....
Bak kata mereka, "Subsidi bukanlah 'mukjizat' seperti yang terkandung dalam 'kitab suci' manifesto mereka".
__________________
Doa - Usaha - Istiqamah - Tawakkal
BIMB 080590 2004 8153 MBB 55818 100 2814 :MAAHAD TAHFIZ QIAM
MBB 55829 360 6057 :KOMPLEKS AT-TAALIM
Reply With Quote
  #56  
Old 07-06-2019, 07:56 PM
a2zextra a2zextra is offline
Legendary Member

a2zextra's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Sep 2013
Posts: 16,362
Thanks (Received): 78
Likes (Received): 180
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
Kemalangan pertama di WCE


Keadaan Honda Civic yang rosak teruk selepas hilang kawalan dan terbabas sebelum melanggar penghadang jalan di sebelah kiri jalan di Kilometer 158.3, WCE, Teluk Intan malam tadi.

TELUK INTAN Sebuah kereta rosak teruk selepas terbabas sendiri di Kilometer 158.3, Lebuh Raya Pesisiran Pantai Barat (WCE) di sini malam tadi.
Jenis kereta Honda handling tak bagus dipandu pada kelajuan melebihi 130km/j, ditambah pula permukaan lebuhraya yang kurang rata, lagi mudah untuk terbabas.
__________________
Doa - Usaha - Istiqamah - Tawakkal
BIMB 080590 2004 8153 MBB 55818 100 2814 :MAAHAD TAHFIZ QIAM
MBB 55829 360 6057 :KOMPLEKS AT-TAALIM
Reply With Quote
  #57  
Old 12-06-2019, 09:27 AM
puyol puyol is offline
Legendary Member

puyol's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jun 2011
Posts: 19,102
Thanks (Received): 725
Likes (Received): 745
Active Level
Default

Baru lalu masa raya kedua dan semalam. Setakat ni masih lancar dan tol percuma.
Reply With Quote
  #58  
Old 12-06-2019, 12:56 PM
Irwan De Gea Irwan De Gea is offline
Active Member

Irwan De Gea's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Feb 2012
Posts: 1,928
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 10
Active Level
Default

Balik dr kmpg nk hala ke KL, ada lalu ikut WCE nie.
Masuk ada tol, keluar pun ada tol... ( tol masih percuma )

Nak elak jem, lalu situ.. tapi, lepas sabak bernam, sepanjang jln tgh construction.. Jem la jugak... adoii..
__________________
http://munifhijjaz.com/ ( PM Sya )
http://www.onexox.my/ ( PM Sya )
Reply With Quote
  #59  
Old 12-06-2019, 12:57 PM
akecema akecema is offline
Legendary Member

akecema's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Jan 2007
Location: Diamond Bay
Posts: 17,640
Thanks (Received): 205
Likes (Received): 663
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Irwan De Gea View Post
Balik dr kmpg nk hala ke KL, ada lalu ikut WCE nie.
Masuk ada tol, keluar pun ada tol... ( tol masih percuma )

Nak elak jem, lalu situ.. tapi, lepas sabak bernam, sepanjang jln tgh construction.. Jem la jugak... adoii..
bang, pendek je highway ni
buang masa ikut kalo nak ke kl
kalo nak ke hutan melintang dr teluk intan atau laluan sebaliknya boleh la
__________________
Reply With Quote
  #60  
Old 12-06-2019, 01:02 PM
Irwan De Gea Irwan De Gea is offline
Active Member

Irwan De Gea's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Feb 2012
Posts: 1,928
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 10
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by akecema View Post
bang, pendek je highway ni
buang masa ikut kalo nak ke kl
kalo nak ke hutan melintang dr teluk intan atau laluan sebaliknya boleh la
Yerp tahu, sebab sya haritu dari taiping.. singgah sri manjung beraya.. tak sangka pulak jln selepas WCE tu, byk construction. sebab last lalu situ, ok lagi... Kalau tahu awal, mmg tak lalu situ..
__________________
http://munifhijjaz.com/ ( PM Sya )
http://www.onexox.my/ ( PM Sya )
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump