Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 26-05-2018, 12:40 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 240,513
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2789
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default Seorang lelaki nyaris maut dilenyek lori hilang kawalan


Quote:
KUALA LUMPUR - Seorang lelaki nyaris maut dilenyek lori dalam satu kemalangan yang melibatkan enam kenderaan di Kilometer 26.5 Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) di sini semalam

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Selangor, Superintendan Azman Shari'at berkata, dalam kejadian sekitar pukul 3.45 petang itu, kesemua kenderaan tersebut sedang dalam perjalanan dari arah Putrajaya menghala ke Shah Alam

"Sebaik tiba di lokasi kejadian, sebuah lori jenis Hino dipercayai telah hilang kawalan lalu merempuh sebuah lagi lori jenis Nissan yang berada di hadapannya

"Akibat perlanggaran tersebut, beberapa kenderaan lain turut mengalami kerosakan apabila gagal mengelak dan merempuh kenderaan lain yang berada di hadapan mereka," katanya dalam satu kenyataan di sini awal pagi tadi

Menurut Azman, salah seorang pemandu kenderaan yang terlibat dalam kemalangan tersebut sempat melompat keluar dari kereta yang dipandunya untuk menyelamatkan diri dari dirempuh lori

"Lelaki berkenaan yang berusia 35 tahun dan memandu Toyota Vios bertindak pantas melompat keluar dari kereta dipandunya sebaik menyedari dia akan dirempuh oleh sebuah lori

"Tiada kecederaan yang dilaporkan dan siasatan berhubung kejadian ini masih diteruskan untuk mengetahui punca kemalangan," ujarnya

Selain dua buah lori, kemalangan tersebut turut melibatkan beberapa buah kenderaan seperti sebuah Toyota Vios, sebuah Proton Persona, sebuah Suzuki Swift serta sebuah kenderaan utiliti sukan (SUV) jenis Nissan Morano

Orang ramai yang menyaksikan kejadian tersebut diminta menghubungi Pegawai Penyiasat Inspektor Abdul Naseer Peping di talian 016-3925903 bagi membantu siasatan berhubung kemalangan tersebut yang kini disiasat di bawah Seksyen 43(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987

http://www.kosmo.com.my/terkini/seor...-lori-1.679957
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 26-05-2018, 12:42 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 31,920
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2897
Active Level
My Mood:
Default

aii lori main hilang kawalan je, habis rosak teruk kenderaan org lain..
alhamdulillah takde yg cedera..
Reply With Quote
  #3  
Old 26-05-2018, 12:45 PM
s7+ s7+ is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 89
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

memang jilake lah
hilang kawalan
hilang brek
hilang enjin
Reply With Quote
  #4  
Old 26-05-2018, 12:54 PM
Arluth Arluth is offline
Super Active

Arluth's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Location: Taiping-BM-Butterworth
Posts: 8,453
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 123
Active Level
My Mood:
Default

Fuh rupa mcm dah total lost
Reply With Quote
  #5  
Old 26-05-2018, 01:13 PM
Ibn Raffar Ibn Raffar is offline
Super Active

Ibn Raffar's Avatar
 
Trader Rating: (28)
Join Date: May 2011
Posts: 7,002
Thanks (Received): 320
Likes (Received): 51
Active Level
My Mood:
Default

Takziah. Dah macam tin kosong dah ha.
Reply With Quote
  #6  
Old 26-05-2018, 01:14 PM
soyabean84 soyabean84 is offline
Active Plus

soyabean84's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,133
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 48
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Arluth View Post
Fuh rupa mcm dah total lost
Confirm tuan... main structure dah xde bentuk kereta...
Reply With Quote
  #7  
Old 26-05-2018, 01:17 PM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 25,727
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 229
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by s7+ View Post
memang jilake lah
hilang kawalan
hilang brek
hilang enjin
alasan mudah pemandu.. company senyum je .. undang2 koboi
Reply With Quote
  #8  
Old 26-05-2018, 01:21 PM
zahidin80 zahidin80 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2011
Posts: 3,125
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 82
Active Level
Default

Ayat sebenarnya hilang akal pemandu lori tu...
Senang betul alasan...
Reply With Quote
  #9  
Old 26-05-2018, 01:27 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 240,513
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2789
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

Umur masih panjang lagi walaupun kereta dah remuk cam tu
Reply With Quote
  #10  
Old 26-05-2018, 02:46 PM
pecot85 pecot85 is offline
CG Top Poster Club

pecot85's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2009
Location: kuching
Posts: 27,734
Thanks (Received): 241
Likes (Received): 458
Active Level
Default

macam film aksi melompat keluar dari kereta
__________________
Time after time
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump