Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Services Offered

Services Offered Offer any services here.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 08-01-2019, 03:00 PM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 95
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default Kelas Nasi Ayam RM100

Salam..

Kalau aku buat kelas nasi ayam dengan harga rm100 ada org berminat tak..?

Bukan nasi ayam biasa tapi Nasi Ayam Hainan.. Cara pmbuatan dan resepi mmg khas aku modified utk memudahkan peniaga2..

Kalau bagi aku sendiri, rasa nasi ayam hainan ni mmg terbaik.. aku ajar rebus ngn panggang skali.. ayam confirm sedap, lmbut juicy moist2 gitu..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 08-01-2019, 03:01 PM
momoque momoque is online now
Legendary Member

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 10,293
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 242
Active Level
My Mood:
Default

Nk rase dulu boleh?

Tunjukla gambar dulu
Reply With Quote
  #3  
Old 08-01-2019, 03:08 PM
babyblacky babyblacky is offline
CG Top Poster Club

babyblacky's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2011
Location: |AbStracK HinGga ke|.......................★
Posts: 20,122
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 110
Active Level
My Mood:
Default

lokasi mane TT?
__________________
사랑하는 내 여자
yesterday i love u less than today
tomorrow i love u more than today
and forever my love will never be less
★『꽃미남 남자』★
Reply With Quote
  #4  
Old 08-01-2019, 03:11 PM
bell&ross bell&ross is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,237
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 106
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by AzahirZolkepli View Post
Salam..

Kalau aku buat kelas nasi ayam dengan harga rm100 ada org berminat tak..?

Bukan nasi ayam biasa tapi Nasi Ayam Hainan.. Cara pmbuatan dan resepi mmg khas aku modified utk memudahkan peniaga2..

Kalau bagi aku sendiri, rasa nasi ayam hainan ni mmg terbaik.. aku ajar rebus ngn panggang skali.. ayam confirm sedap, lmbut juicy moist2 gitu..
Bg test dulu..baru boleh register..lokasi mana tuan..?..

kuah steak/lamb pandai buat tak?
__________________
Memerlukan Pemandu Peribadi...?
Email to [email protected]
*Contact No: 0367355355
* HP: 0123914302

Last edited by bell&ross; 08-01-2019 at 03:14 PM..
Reply With Quote
  #5  
Old 08-01-2019, 03:12 PM
dauskupang dauskupang is offline
Super Active

dauskupang's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Sep 2012
Location: ..................................................
Posts: 5,240
Thanks (Received): 94
Likes (Received): 172
Active Level
My Mood:
Default

bagi laa detail sikit TT..

ni bukan status facebook...
__________________
-
Reply With Quote
  #6  
Old 08-01-2019, 03:24 PM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 7,715
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 130
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

lokasi mana ni. belajar f2f ke?
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Sedapnya Pelam Kocak
NyuMmmm
Reply With Quote
  #7  
Old 08-01-2019, 03:25 PM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 95
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

baru tanya pendapat..

aku memang meniaga nasi ayam hainan ni dah 2 tahun lebih.. Alhamdulillah ok.. tp kereta aku rosak pulak.. dari rm300 dah jadi dekat rm1k..

Tu yg aku fikir nam buat kelas tu.. limited je utk 10 orang.. cukup 10 orang aku buat kelas ni.. dan aku buat sekali je.. lokasi kat seri iskandar, perak..

gambar nnt aku upload.. semua dlm pc.. aku kt mamak sekarang ni..
Reply With Quote
  #8  
Old 08-01-2019, 03:33 PM
blogpstr blogpstr is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,059
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 16
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by AzahirZolkepli View Post
baru tanya pendapat..

aku memang meniaga nasi ayam hainan ni dah 2 tahun lebih.. Alhamdulillah ok.. tp kereta aku rosak pulak.. dari rm300 dah jadi dekat rm1k..

Tu yg aku fikir nam buat kelas tu.. limited je utk 10 orang.. cukup 10 orang aku buat kelas ni.. dan aku buat sekali je.. lokasi kat seri iskandar, perak..

gambar nnt aku upload.. semua dlm pc.. aku kt mamak sekarang ni..
Menarik ni. Beso den buek guna resepi den sendirik jek. Sebab nasi ayam ni yang penting, sos dia.
Reply With Quote
  #9  
Old 08-01-2019, 03:37 PM
silasroon silasroon is offline
Active Plus

silasroon's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 2,712
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 598
Active Level
My Mood:
Default

Masak ni seni. Rahsia atau trick masak memang ada pada tukang masak. Walaupun mengajar, confirm boleh dapat 100% rahsia tu ke TT??? Ke bagi 99.9 % je.

0.01% simpan untuk diri sendiri.
__________________
"Terletak di antara dua perbezaan adalah KENIKMATAN"

"Bukan salah orang yang mengajak, tetapi salah diri yang berkehendak"
Reply With Quote
  #10  
Old 08-01-2019, 03:39 PM
Kbyne Kbyne is offline
Legendary Member

Kbyne's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Location: K.L.
Posts: 10,957
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 380
Active Level
My Mood:
Default

Pendapat aku,ayam dia senang,nasik dia tu yg susah nak bikin,mesti berkilat,lembut,seroi,lemak,masin,sikit manis...nak guna stok rebusan ayam...
__________________
Daripada Abu Hurairah r.a. Bahawasanya Rasulullah SAW bersabda “Jika ada seseorang berkata, ramai orang telah rosak, maka orang yang berkata itu sendiri yang paling rosak di antara mereka” (HR Muslim)
Reply With Quote
Likes syamsoulcc liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump