Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Services Offered

Services Offered Offer any services here.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #121  
Old 16-01-2019, 11:08 AM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 85
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by no trade View Post
kenapa kalau oven kecik yg muat 1 ekor ayam tak boleh bang ?
boleu je oven kecik..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #122  
Old 16-01-2019, 11:09 AM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 85
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Lobey View Post
TT tak setup lg ke tempat nk buat kelas masak masak ni? kalau Shah Alam saya on.
InsyaAllah.. Saya tgh deal ngn sorang hamba Allah ni.. Kalau jadi, mmg lokasi kat Shah Alam..
Reply With Quote
  #123  
Old 18-01-2019, 09:18 AM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 85
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

[[Latest Update]]

Lokasi kat Shah Alam tu x jadi pulak atas sebab2 peribadi..


Kalau ada sape2 yg ada lokasi.. boleh wassap aku.. kita belajar pakai oven pun ok dah
Reply With Quote
  #124  
Old 18-01-2019, 10:15 AM
userun userun is offline
Super Active

userun's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,250
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 22
Active Level
Default

aku belajar kelas buat roti + nasi arab mandy rm40 je bos..
__________________
Nak Mempelam Harumanis Perlis? Whatsapp 01127422082
Reply With Quote
  #125  
Old 18-01-2019, 11:50 AM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 85
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by userun View Post
aku belajar kelas buat roti + nasi arab mandy rm40 je bos..
murah.. bg link.. lokasi belajar kat mana..

mmg teringin nak blajar nasi arab ni.. ada potensi.. terbaik
Reply With Quote
  #126  
Old 18-01-2019, 11:56 AM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 85
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by userun View Post
aku belajar kelas buat roti + nasi arab mandy rm40 je bos..
sy charge rm100 tu igtkan dah murah dah.. hahaha..

sy niat nak kongsi ilmu je.. bukanlah niat nak mengajar secara professional..

lgpun yg sy kongsi ni ilmu sy gabungkan resepi dari 3 tmpat berlainan.. kalau hari ni, nak belajar dari 3-3 tmpat tu, kena habiskan rm850.. kemudian sy modified pulak bagi senang nak buat..

serius ingat rm100 tu dah murah dah..
Reply With Quote
  #127  
Old 18-01-2019, 12:39 PM
AzahirZolkepli AzahirZolkepli is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 85
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Belanja skit gambar nasi ayam.. Ada 2 versi.. ayam hainan panggang ngn ayam hainan rebus..











gambar yg kat bawah tu sy bakar ayam tak letaj pewarna merah.. kicap yg lumur kat ayam tu pun ada campur madu.. tu yg gelap sikit..

btw.. Kalau ada yg nak beli ebook pun boleh.. whatsapp saya utk sy bg preview..

http://wasap.my/60164446110
Reply With Quote
  #128  
Old 18-01-2019, 03:27 PM
cre8tive cre8tive is offline
Legendary Member

 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 16,844
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 530
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by AzahirZolkepli View Post
Belanja skit gambar nasi ayam.. Ada 2 versi.. ayam hainan panggang ngn ayam hainan rebus..











gambar yg kat bawah tu sy bakar ayam tak letaj pewarna merah.. kicap yg lumur kat ayam tu pun ada campur madu.. tu yg gelap sikit..

btw.. Kalau ada yg nak beli ebook pun boleh.. whatsapp saya utk sy bg preview..

http://wasap.my/60164446110
Tuan..satgi saya wasap nak sembang sembang..
Reply With Quote
  #129  
Old 18-01-2019, 03:51 PM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 7,598
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 120
Active Level
My Mood:
Default

wow nampak sedap ni...
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Sedapnya Pelam Kocak
NyuMmmm
Reply With Quote
  #130  
Old 18-01-2019, 04:23 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 47,014
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1315
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by AzahirZolkepli View Post
Belanja skit gambar nasi ayam.. Ada 2 versi.. ayam hainan panggang ngn ayam hainan rebus..











gambar yg kat bawah tu sy bakar ayam tak letaj pewarna merah.. kicap yg lumur kat ayam tu pun ada campur madu.. tu yg gelap sikit..

btw.. Kalau ada yg nak beli ebook pun boleh.. whatsapp saya utk sy bg preview..

http://wasap.my/60164446110
ayam pun nampak best
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump