Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Services Offered

Services Offered Offer any services here.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 14-02-2017, 11:04 PM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default UPDATED 2019 : Rawatan Jarak Jauh SIHIR/SANTAU/SAKA

UPDATED APRIL 2019

Assalamualaikum
dan salam sejahtera

https://www.facebook.com/RawatanSihirJarakJauh/

https://www.facebook.com/RawatanSihirJarakJauh/

https://www.facebook.com/RawatanSihirJarakJauh/

Menyediakan perkhidmatan rawatan penyakit gangguan jin dan sihir dan segala yang berkaitan dengan keduanya.
Bersedia menerima pesakit dari seluruh negara,
jika ada saudara atau rakan yang sudah berikhtiar berubat di merata tempat tetapi tidak pulih boleh cuba melakukan rawatan dengan saya,
kita akan berikhtiar sebaik mungkin dan InsyaAllah dengan izin Allah semua gangguan yang dihadapi pesakit akan pulih

*Tauhid rawatan jarak jauh ialah manusia hanya sebagai tukang doa/tukang ikhtiar dan Allah SWT jualah penyembuh segalanya


*JENIS-JENIS KEPAKARAN*:

1). Merawat sihir; sihir pengasih, pembenci, sihir pendarahan, sihir penunduk (nasi kangkang) dll.
2). Membuang saka dan pendamping
3). Memulihkan rumah, pejabat, sekolah, bangunan, kebun dan lain-lain dari gangguan jin.
4). Lain-lain yang berkaitan dengan sihir dan gangguan jin

*KAEDAH RAWATAN*:

Menggunakan bacaan ayat al-quran, doa, zikir, solat hajat, dan teknik2 tertentu

*CARA RAWATAN* :

1. Pertemuan-Pesakit berjumpa dengan perawat.
2. Rawatan Jarak Jauh -Pesakit tidak perlu berjumpa perawat
**Rawatan boleh dibuat dengan pengetahuan pesakit ataupun tanpa pengetahuan pesakit.

*ANTARA SIMPTOM-SIMPTOM SIHIR DAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS*

Berikut adalah antara tanda-tanda seseorang itu telah mengalami masalah gangguan jin atau pun disihir:
1. Sering bermimpi mengenai makhluk yang menakutkan .
2. Selalu bermimpi mengenai haiwan berbisa seperti ular, kala jengking, lipan.
3. Mendengar suara menghasut membuat perkara buruk.
4. Terasa dihempap atau ditindih ketika tidur.
5. Terasa membuat hubungan jenis dengan makhluk halus.
6. Melihat lembaga seperti bayi atau kanak-kanak di dalam mimpi.
7. Sering kacip gigi atau kedengaran gigi berbunyi semasa tidur.
8. Terasa kaki bagai disentap atau ditarik ketika tidur.
9. Mendengar suara menyergah ketika sedang tidur.
10. Mimpi melihat tanah perkuburan.
11. Bermimpi berkenaan benda tajam seperti jarum, gunting, pisau, buluh runcing.
12. Bermimpi jatuh dari tempat yang tinggi atau jatuh ke dalam gaung.
13. Bermimpi melihat benda yang menjijikkan, kotor dan sebagainya.
14. Bermimpi berada di tempat ibadah orang bukan Islam dan berjumpa dengan sami, bomoh, paderi, salib
15. Sakit kepala luar biasa
16. Sakit perut atau sakit di bawah rahim tanpa sebab.
17. Terasa bagai memikul sesuatu di atas belakang sehingga lenguh
18. Jantung berdebar dengan tiba-tiba.
19. Takut menziarahi orang mati.
20. Terasa sesuatu bergerak di tapak kaki.
21. Pengsan atau dirasuk dengan tiba-tiba.
22. Rasa lenguh-lenguh di bahagian anggota tubuh badan.
23. Sakit tulang belakang hingga ke pangkal kepala.
24. Gelisah ketika mendengar Al Quran dan azan.
25. Terasa bagai dalam keadaan nazak atau rasa sesak nafas.
26. Was-was mengenai keimanan diri sendiri.
27. Terasa diekori oleh lembaga.
28. Melihat kelibat atau bayang-bayang.
29. Terasa diperhati oleh sesuatu
30. Susah hendak tidur pada waktu malam.
31. Pendarahan yang luar biasa
32. Dan lain-lain simptom yg luar biasa.

*UPAH RAWATAN*

Membuang Sihir / Santau = RM40
Membuang Saka = RM50
Memulihkan gangguan Jin = RM30

**TIADA SEBARANG BAYARAN DIKENAKAN UNTUK SCAN DIRI PESAKIT

Untuk mendapatkan rawatan atau sebarang pertanyaan mengenai rawatan, jangan segan silu untuk menghubungi saya

*011-58758740* (Whatsapp)

boleh KLIK link ni untuk terus whatsapp


www.wasap.my/+601158758740

www.wasap.my/+601158758740

www.wasap.my/+601158758740
[/B]


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

https://www.facebook.com/RawatanSihirJarakJauh/

https://www.facebook.com/RawatanSihirJarakJauh/

https://www.facebook.com/RawatanSihirJarakJauh/


ANTARA TESTIMONI YANG SAYA SEMPAT SERTAKAN DISINI


Quote:
Originally Posted by xerocracker View Post
Assalamualaikum. Testimoni dari saya. Saya telah mendapatkan khidmat TT untuk buang "benda" dari rumah secara PJJ. Alhamdulillah. Rumah dah semakin tenang. tiada bunyi ketukan, main guli, bunyi pintu buka tutup dan perasaan seram sejuk pon dah tiada. Selama ni ingat benda biasa je. Rupanya permainan jin. Anak pun dah takde tunjuk - tunjuk sesuatu yang dia nampak.

Alhamdulillah, Terima kasih kepada Tuan Anas. Moga Allah SWT sentiasa merahmati tuan
Quote:
Originally Posted by x35 View Post
Alhamdulillah, setakat ni pesakit yg dirujuk kepada En Anas menunjukkan perkembangan yg positif dan memberangsangkan

Terima kasih atas usaha dan ikhtiar TT serta dengan izin NYA yg memberi kesembuhan setiap penyakit
Quote:
Originally Posted by kasmarol View Post
alhamdulillah...ni dari pengalaman sy sendiri tt seorang yg jujur dan sy antara salah seorang pesakit yg insyallah telah berjaya di rawat oleh beliau..di sini sy rekomenkan pada kawan2 yg rasa mcm ada msalah kesihatan gangguan boleh kontek terus dengan tt..perlu diingat yg menyembuhkan allah swt


apa2 tq tt

Quote:
Originally Posted by shahsya View Post
Dah beberapa kali TT bantu .. malam tadi TT tlg buangkan gangguan dekat rumah staff
Alhamdulillah, terima kasih TT atas bantuannya
Quote:
Originally Posted by AKIMARU View Post
Saya dah cuba dengan encik anas.
Insyaallah.. Nampak ada perubahan..cara yang mudah.


Boleh ikhtiar dengan encik anas. Mane tahu Allah izinkan..





























*artikel mengenai gangguan atau tanda2 yg di post dibawah ada yg diambil daripada blog/fb

Last edited by encik anas; 09-07-2019 at 01:15 PM.. Reason: update testimoni
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 14-02-2017, 11:33 PM
PaRaNoRMaL PaRaNoRMaL is offline
Super Active

PaRaNoRMaL's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Nov 2007
Location: Bermuda Triangle
Posts: 7,158
Thanks (Received): 77
Likes (Received): 5
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

salam....orang dlm ni takde orang nak komen pape ke? huhuhuh

nak tanye tuan anas...ade yg dah pernah cuba ke rawatan jarak jauh nih?..ade testimoni dari sape2 tak...???...nak tahu tentang keberkesanan etc...
__________________
*Kome nak tambah pendapatan melalui FOREX?? Anda boleh!!
*Hubungi saya..(Single Candle Pure NAKED) InsyaAllah sekadar mampu..
*Register JustForex klik sini: goo.gl/7v1WrR
*Register LiteForex Jom ECN!!
*Langgani servis server disini: VPS Malaysia
Reply With Quote
  #3  
Old 15-02-2017, 12:03 AM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by PaRaNoRMaL View Post
salam....orang dlm ni takde orang nak komen pape ke? huhuhuh

nak tanye tuan anas...ade yg dah pernah cuba ke rawatan jarak jauh nih?..ade testimoni dari sape2 tak...???...nak tahu tentang keberkesanan etc...
wasalam tuan, sebelum ni mmg buat rawatan jarak jauh tapi terhad utk keluarga dgn kawan..cumanya ni baru first time bukak thread kat cg, i'Allah lama2 sikit kalau ada testimoni kita letak kt sini..tuan boleh wassap saya jika ada soalan yg lebih lanjut hehe
Reply With Quote
  #4  
Old 15-02-2017, 12:40 AM
Abdul wahob Abdul wahob is offline
Super Active

Abdul wahob's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2011
Location: -Menumpang dibumi Allah-
Posts: 8,012
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 35
Active Level
My Mood:
Default

Bole cuba ngan tt nanti
Reply With Quote
  #5  
Old 15-02-2017, 08:32 AM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Abdul wahob View Post
Bole cuba ngan tt nanti
orait tuan, apa2 wassap saja..kalau nak tanya2 dulu pon boleh
Reply With Quote
  #6  
Old 15-02-2017, 01:32 PM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

ada sebarang pertanyaan boleh wassap saya direct, saya akan menjawab secepat mungkin
Reply With Quote
  #7  
Old 15-02-2017, 11:11 PM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

bump untuk malam ni
Reply With Quote
  #8  
Old 16-02-2017, 08:01 AM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

KENAPA RAWAT JARAK JAUH MENJADI PILIHAN?

Rawat Jarak Jauh adalah mekanisma saya untuk membantu mereka yang memerlukan bantuan rawatan. Mekanisma ini diwujudkan berpunca daripada permasalahan yang dihadapi pesakit antaranya seperti berikut ;

-Jarak yang jauh antara tempat tinggal pesakit dengan saya

-Tak tahu nak datang ke tempat saya

-Bimbang tak jadi datang kerana ada halangan secara tiba-tiba

-Pesakit yang nak dirawat tak nak datang

-Tak ada pengangkutan nak datang

-Bajet tak mencukupi untuk datang (kos pengangkutan, makan/minum)

-Tak ada masa yang mencukupi untuk luangkan masa rawatan

-Susah nak dapat cuti

-Faktor sakit / tua / kesihatan tak mengizinkan.....dll

Kerana permasalahan di atas maka saya wujudkan mekanisma Rawatan Jarak Jauh untuk memudahkan permasalahan yang dihadapi pihak tuan. insyaAllah berkesan dengan izin Allah SWT.

Last edited by encik anas; 16-02-2017 at 08:11 AM..
Reply With Quote
  #9  
Old 16-02-2017, 12:27 PM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

PETANDA WANITA DIROGOL JIN

1.Emosi tidak stabil
2.Panas baran
3.Sering bersendirian dan takut dengan orang.
4.Sering bermimpi berjimak
5.tidak memikirkan tentang jodoh
6.perut buncit seperti halnya orang mengandung(apabila cukup bulan isi kandungan hilang)

Dapat di kesan tanda tanda peringkat awal :
1) Tidur dihimpit lembaga
2) Terasa seperti ada sesuatu baring atau tidur disebelah
3) atau ternampak kelibat lembaga.

Mahluk jin ini sentiasa memerhatikan mangsanya tidur seperti :
1) Suka tidur keadaan seksi
2) Suka tidur terkangkang
3) Tidur seorang diri atau
4) Tidur tapak tangan tebuka
5) Tidur terlentang.

Oleh sebab itu Nabi SAW “melarang wanita tidur telentang dan lelaki tidur meniarap” ,Sunnah Rasulullah SAW sendiri mengajar agar kita tidur secara mengiring dengan mengepit kaki.

BAGAIMANA MENGESANNYA:
1) Bangun tidur badan rasa letih ATAU
2) Ada kesan lebam di peha atau celah peha ATAU*
3) Mendengar sesorang main guli ATAU
4) Mendengar sesorang berbisik di telinga
Reply With Quote
  #10  
Old 16-02-2017, 07:30 PM
encik anas encik anas is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Jenis-jenis Santau:

Santau Makan/Minum
Ramuan santau dimasukkan ke dalam makanan atau minuman secara zahir oleh manusia atau pun secara ghoib dengan menggunakan khidmat jin (khadam). Mereka yang mengambil makanan/minuman tersebut akan menjadi mangsa santau.

Santau Angin
Ramuan santau ‘dituju’ kepada mangsa dari jauh – samada dengan teknik pemujaan atau pun teknik pandangan mata (a’in) dengan melihat mangsa dari jauh. Bagi jenis santau ini, elemen makanan atau minuman adalah tidak diperlukan sama sekali. Ramuan santau akan ‘dihantar dan dimasukkan’ secara ghoib ke dalam badan mangsa berkenaan (biasanya perut atau dada) dengan bantuan jin angin.

Santau Tuju
Santau tuju ini biasanya dilakukan oleh pengamal ilmu hitam bertaraf tinggi. Santau tuju ini adalah sangat kuat dan boleh membunuh mangsa dengan serta merta; atau sekurang-kurangnya penyakit parah akan menyerang mangsa (seperti muntah darah) dengan serta merta. Santau tuju biasanya dilakukan diwaktu selepas tengah malam dengan pemujaan ke atas pakaian, rambut atau barang peribadi pesakit.

Santau Langkah
Santau langkah ‘dikenakan’ kepada mangsa dengan menanam atau meletakkan ramuan santau atau bahan lain seperti duit syiling (atau apa-apa logam yang kecil) yang telah dibacakan mentera jin dan syaiton; di pintu pagar rumah, bawah tangga rumah atau pintu pejabat. Mangsa yang melangkah ‘barang’ tersebut akan menerima kesan sebagaimana orang yang terkena santau angin.

Santau Batuk
Santau batuk ini adalah peringkat awal mereka yang terkena serangan santau. Mangsa akan mengalami batuk yang berterusan walaupun telah banyak mengambil ubat batuk (perubatan moden); kadangkala diiringi dengan sakit kepala. Santau kadangkala tidak memberikan kesan yang serius seperti kerosakkan organ dalaman mangsa. Ini berkemungkinan berlaku kerana tidak diizinkan oleh Allah SWT atau mungkin tukang sihir atau penghantar santau tidak melakukan ‘penghantaran’ santau dengan sempurna mengikut kehendak jin dan syaiton berkenaan. Mangsa yang terkena santau batuk ini masih mempunyai harapan tinggi untuk disembuhkan sepenuhnya melalui rawatan dan perubatan Islam yang segera dan cepat.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
sihir

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump