Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Networks, Broadbands

Networks, Broadbands All about ISP Providers and all technologies applied to communications.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 16-04-2018, 09:48 PM
fms fms is offline
Legendary Member

fms's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2007
Posts: 18,949
Thanks (Received): 52
Likes (Received): 87
Active Level
Default

Celcom klu caj mmg suka caj 1 bulan penuh walau guna baru beberapa hari pada bulan tu..aku mnp ke redone, mmg masak laa bayar penuh utk dua2 telco pada bulan tu..komplen x jalan..
__________________
Ejen Broadband Dicari - http://zipansion.com/1yxWX
Pelbagai Jenama Kenderaan Untuk Dijual - http://zipansion.com/1yxdP
Kad Sim Valid 365 Hari Setiap Topup - http://zipansion.com/1yxhT
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 16-04-2018, 09:53 PM
mhj.hafeezz mhj.hafeezz is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Posts: 908
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Dah bayar penuh bil sebelum port ke digi, baru bayar pulak tu supaya xda masalah nak port ke digi
Reply With Quote
  #13  
Old 18-04-2018, 07:59 AM
notepad notepad is offline
Super Active

notepad's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Sep 2011
Location: malizia
Posts: 6,335
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 128
Blog Entries: 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mhj.hafeezz View Post
Dah bayar penuh bil sebelum port ke digi, baru bayar pulak tu supaya xda masalah nak port ke digi
itu bil yang sudah keluar. ada lagi bil yang belum dibayar. postpaid ni bil dia lambat. lepas billing date baru boleh tau berapa baki hutang tuan dengan celcom.
Reply With Quote
Likes fms liked this post
  #14  
Old 18-04-2018, 08:24 AM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 43,533
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1090
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jabberwock View Post
Repot dulu ke celcom citer elok2 tanya solusi dorang. Kalau tak jalan jugak or dorang tendang pegi mari suruh kol dept itu ini, repot skmm https://aduan.skmm.gov.my

Penah ada pengalaman ngan celcom dan skmm. Dispute rm10 je pun, bukan aku nak berkira sangat rm10 tu tapi dah cs yang aku kol banyak kurang ajar, takde nak mintak maaf ke ape walaupun memang jelas salah dorang, aku repot skmm terus... 2 hari pastu dapat rebet balik rm10, cukup lengkap ngan kol sms mintak maaf bagai
terbaik nie kasi ajar sama diorang
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #15  
Old 21-04-2018, 12:29 PM
fms fms is offline
Legendary Member

fms's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2007
Posts: 18,949
Thanks (Received): 52
Likes (Received): 87
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mhj.hafeezz View Post
Dah bayar penuh bil sebelum port ke digi, baru bayar pulak tu supaya xda masalah nak port ke digi
klu guna auto debit, mmg Celcom lepaskan mcm tu je walau bil x abis bayar lagi..biasa hujung bulan baru tau jumlah bil sebenar..
__________________
Ejen Broadband Dicari - http://zipansion.com/1yxWX
Pelbagai Jenama Kenderaan Untuk Dijual - http://zipansion.com/1yxdP
Kad Sim Valid 365 Hari Setiap Topup - http://zipansion.com/1yxhT
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump