Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Internet World

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 02-05-2019, 12:30 PM
Ms Senorita Ms Senorita is offline
CG Journalist

Ms Senorita's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2014
Posts: 614
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 258
Active Level
My Mood:
Default Facebook bakal membolehkan interaksi antara Messenger, WhatsApp dan Instagram



KUALA LUMPUR: Pengguna Facebook tidak lama lagi akan dapat menghantar mesej menerusi tiga platform permesejan Facebook yang berbeza, iaitu Messenger, Instagram dan WhatsApp.

Facebook bakal menawarkan sokongan saling kendali antara Messenger, WhatsApp dan juga Instagram.

Perkara itu diumumkan oleh Ketua Produk Pengguna Messenger Asha Sharma pada acara F8 2019 yang diadakan pada Rabu.

“Kami percaya orang sepatutnya boleh berinteraksi dengan sesiapa di mana saja,” kata Asha Sharma.

Ini bermakna, dengan sokongan ciri ini, pengguna WhatsApp boleh menghantar mesej ke pengguna di Messenger, pengguna Messenger ke Instagram, dan sebagainya.

Hal ini akan membolehkan pengguna kekal berinteraksi antara platform – tanpa mengira aplikasi mana yang digunakan mereka pada sesuatu masa.

Bagaimanapun, Facebook berkata mereka masih dalam proses membangunkan ciri ini dan tidak menyatakan sebarang latar masa pengenalannya buat masa ini.


Sumber : Astro awani
Attached Thumbnails
facebook.jpg  
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 02-05-2019, 12:43 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 49,031
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1396
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

wow makin hebat facebook
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #3  
Old 02-05-2019, 01:08 PM
syamsoulcc syamsoulcc is offline
Super Active

syamsoulcc's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 8,004
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 1618
Active Level
My Mood:
Default

alamak..dah lain mcm ni...so lepas ni pakai facebook pun boleh hantar ke whatsapp?? ok gak tu...tak sabar nk tgk hasilnye
__________________
"Yg putih, yg hitam, semua dari Adam. Mengapa berperang, kita darinya seorang"
"Dan jgnlah kamu berpecah belah atau bercakaran antara satu sama lain, kelak kamu akan lemah dan hancur dan dgn itu hilanglah kekuatan atau kekuasaan kamu"
"Marilah kita taksub dengan KEBENARAN, jangan kita taksub dengan individu/kumpulan"
Reply With Quote
  #4  
Old 02-05-2019, 01:22 PM
jaih jaih is offline
Super Active

jaih's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2006
Location: KB-Kuantan
Posts: 9,382
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 171
Active Level
My Mood:
Default

haa molep.. bleh nak uninstall messenger.. serabut betul dok naik notification hahah
__________________
~~~~~Tanah Serendah Sekebun Bunga~~~~~
N7100
ROM Standard Pekak

Trading History
Reply With Quote
  #5  
Old 02-05-2019, 01:46 PM
kebabom kebabom is offline
Super Active

kebabom's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2007
Posts: 8,597
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

semua pun mark zukebeg yg punya...nmpk mcm menarik je...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump