Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Properties Discussions

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 13-03-2019, 04:13 PM
Carrot Carrot is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2014
Posts: 50
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default Ppam mercu jalil

Assalamualaikum korang, ak ada dapat tawaran pembelian PPAM untuk Projek PPAM Mercu Jalil

Saiz : 1000 kaki persegi
harga : RM 245,000.00


agak2 berbaloi ke ak beli rumah ni? agak2 kawasan ni oversupply tak rumah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 13-03-2019, 07:05 PM
Laici Laici is offline
Active Plus

Laici's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Posts: 4,529
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 386
Active Level
Default

nak duduk boleh...nak sewakan susah sikit, bukit jalil oversupply dgn projek swasta dan kerajaan...

rumawip jer dah berapa projek, ppam pun sama..ada kt stadium bukit jalil dah siap, dekat OUG sblah bukit jalil..projek ppam dgn ltat pun ada rasanya..
Reply With Quote
  #3  
Old 13-03-2019, 07:37 PM
soyabean84 soyabean84 is offline
Active Plus

soyabean84's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,214
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 61
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Laici View Post
nak duduk boleh...nak sewakan susah sikit, bukit jalil oversupply dgn projek swasta dan kerajaan...

rumawip jer dah berapa projek, ppam pun sama..ada kt stadium bukit jalil dah siap, dekat OUG sblah bukit jalil..projek ppam dgn ltat pun ada rasanya..
Info yg bagus tuan...
Reply With Quote
  #4  
Old 14-03-2019, 08:33 AM
karat karat is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 275
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 2
Active Level
Default

beli la..murah..PPAM untuk kerja gov..bukan semua boleh beli.banding harga RUMAWIP 800sf 300k..
Reply With Quote
  #5  
Old 14-03-2019, 11:12 AM
Carrot Carrot is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2014
Posts: 50
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Laici View Post
nak duduk boleh...nak sewakan susah sikit, bukit jalil oversupply dgn projek swasta dan kerajaan...

rumawip jer dah berapa projek, ppam pun sama..ada kt stadium bukit jalil dah siap, dekat OUG sblah bukit jalil..projek ppam dgn ltat pun ada rasanya..
Nice comment,,,thank ya bg pandangan yg ckup infomasi..ada kawan ckp beli je,sbb aset kan, tp kte kne pk baik buruk suma in the future
Reply With Quote
  #6  
Old 14-03-2019, 11:14 AM
Carrot Carrot is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2014
Posts: 50
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by karat View Post
beli la..murah..PPAM untuk kerja gov..bukan semua boleh beli.banding harga RUMAWIP 800sf 300k..
tp kawasan mana tu, mgkn kawasan yg 300k tu tpt hotspot
Reply With Quote
  #7  
Old 14-03-2019, 11:43 AM
silverchair959 silverchair959 is offline
Legendary Member

silverchair959's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Dec 2005
Location: ilhamabadi.my
Posts: 16,710
Thanks (Received): 48
Likes (Received): 14
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

PPAM ni nama penuh dia perumahan penjawat awam Malaysia kan...

dah beli boleh terus bagi sewa ke ?
Reply With Quote
  #8  
Old 19-03-2019, 06:45 PM
bintara80 bintara80 is offline
Active Member

bintara80's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,260
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 8
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Laici View Post
nak duduk boleh...nak sewakan susah sikit, bukit jalil oversupply dgn projek swasta dan kerajaan...

rumawip jer dah berapa projek, ppam pun sama..ada kt stadium bukit jalil dah siap, dekat OUG sblah bukit jalil..projek ppam dgn ltat pun ada rasanya..
beli utk duduk dan aset masa depan ok dah tu.
__________________
EJEN RUMAH/TANAH REN00171 ~ EJEN LPPSA LOAN KERAJAAN
HUBUNGI: 019-283 4359 CHE MAT
KLIK SINI >> http://www.ceritahartanah.com << KLIK SINI
Reply With Quote
  #9  
Old 19-03-2019, 06:51 PM
silverchair959 silverchair959 is offline
Legendary Member

silverchair959's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Dec 2005
Location: ilhamabadi.my
Posts: 16,710
Thanks (Received): 48
Likes (Received): 14
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

PPAM ni nama penuh dia perumahan penjawat awam Malaysia kan...

dah beli boleh terus bagi sewa ke ?
Reply With Quote
  #10  
Old 19-03-2019, 07:04 PM
epozer epozer is offline
Legendary Member

epozer's Avatar
 
Trader Rating: (33)
Join Date: Aug 2010
Posts: 14,152
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 320
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by silverchair959 View Post
PPAM ni nama penuh dia perumahan penjawat awam Malaysia kan...

dah beli boleh terus bagi sewa ke ?
putrajaya xbagi sewa...suruh duduk..tp xtau la tempat lain mcm mana.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump