Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 06-03-2018, 11:25 AM
joe_kacak jugak joe_kacak jugak is offline
Active Plus

joe_kacak jugak's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Location: tebrau
Posts: 4,783
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default

xpayah pk org lah
kita berusaha g mekah n jadi baik
__________________
own more than what you show, talk less than what you know
Reply With Quote
Likes DDos liked this post
Paid Advertisement
  #12  
Old 06-03-2018, 11:28 AM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 72,522
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 279
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

haji rukun islam....
posa rukun islam
solat rukun islam
kenapa persoalkan haji..? balik jadi setan? rasa pelik?
abis tu..yg ramai posa....dok jadi setan jgk..kenapa tak rasa pelik?
Reply With Quote
Likes paparo, G-Bot liked this post
  #13  
Old 06-03-2018, 11:29 AM
noblegold noblegold is online now
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,556
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
Assalamualikum

Maaf kalau apa yang saya nak kupas nie

isu sensitif umat islam

lagi lagi pada yang dah menunaikan haji atau umrah

Apa yang saya nak bincang kat sini

Kenapa yang pergi Haji pergi umrah

perangai lagi jahat pada setan nirrojim

Tak ada belas kasihan lagi jahat lagi kejam

Saya ada kenal satu Hajah jawatan besar kerja kerajaan

Salah guna kuasa buang pekerja maki hina pekerja

Juga yang ada kakak

Buang keluarga megah dengan kekayaan

Tak ada belas kasihan

Malah jadi riak sombong

sebab dah sampai Mekah

Sebab dah pergi umrah dah naik haji

Bukan nak kondem ka apa

tapi kenapa bende nie leh terjadi

Sepatutnya pi Umrah pi Haji

tak jadi perangai jahat

nie lagi jahat pada Setan

apa cer

leh kupas tak
pasai dia lagi kenai pahala dan syurga daripada kenai Allah
Reply With Quote
  #14  
Old 06-03-2018, 11:30 AM
Hinata Abadi Hinata Abadi is online now
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2014
Posts: 511
Thanks (Received): 30
Likes (Received): 8
Active Level
My Mood:
Default

sebab nafsu tidak dapat ditundukkan dengan mengerjakan haji dan umrah...
__________________
KLIK - KEDAI PERNAH VIRAL
TANAMAN PALING RARE klik
WASSUP / TELEGRAM : 0197368370
Reply With Quote
  #15  
Old 06-03-2018, 11:32 AM
arizo razzo arizo razzo is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,333
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 31
Active Level
Default

tanda haji umrah tidak diterima allah
Reply With Quote
  #16  
Old 06-03-2018, 11:32 AM
rakcacer rakcacer is offline
Active Plus

rakcacer's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2009
Posts: 3,924
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 50
Active Level
My Mood:
Default

Title haji dan hajah ni bkn waranti utk jd baik... kekdg, ada org yg xpernah gi haji pun dh dpt pahala haji yg mabruk...
__________________
ini adalah cetakan berkomputer, tiada tandatangan diperlukan
Reply With Quote
  #17  
Old 06-03-2018, 11:34 AM
gimau gimau is offline
Active Plus

gimau's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2011
Posts: 2,856
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 92
Active Level
Default

Tak dinafikan mmg ada manusia yang megah dgn title haji/hajjah.. pas tuh rasa diri tuh dah cukup perfect dalam ilmu agama utk kondem akidah org lain... kita doakan yang baik2 aja laa utk puak2 nih berubah..
Reply With Quote
  #18  
Old 06-03-2018, 11:38 AM
badangiler badangiler is offline
Active Plus

badangiler's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Location: Gombak - Selayang - K.Kubu Bharu - Cheras
Posts: 3,991
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

sbb orang lain gi haji dia pon nak gi haji.
orang lain solat dia pon solat.
padahal x tau apa2 pon.
islam baka.layan yo la.
__________________
Dan kalian, teman-temanku yang rendah hati, para martir bagi hukum buatan manusia. Kau bersedih, dan kesedihanmu adalah akibat dari kebiadaban yang hebat, dari ketidakadilan sang hakim, dari licik si kaya, dan dari keegoisan hamba demi hawa nafsunya

LIVERPOOL DIE HARD FAN!

[SIGPIC][/SIGPIC]
Reply With Quote
  #19  
Old 06-03-2018, 11:42 AM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 72,522
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 279
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by badangiler View Post
sbb orang lain gi haji dia pon nak gi haji.
orang lain solat dia pon solat.
padahal x tau apa2 pon.
islam baka.layan yo la.
dlm dunia ni nak jadi muslim...senang
nak jadi beriman tu..yg payah...
Reply With Quote
  #20  
Old 06-03-2018, 11:46 AM
zul amidi zul amidi is offline
Junior

zul amidi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2018
Posts: 87
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Active Level
Default

itu namanya ujian. niat kujungan salah outcome pun salah la
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump