Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1711  
Old 18-09-2018, 02:37 PM
d_conan d_conan is offline
CG Top Poster Club

d_conan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2011
Posts: 23,115
Thanks (Received): 110
Likes (Received): 482
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tomie View Post
Lps ni kuat balik
USS on de way lemah ni ..
apa sandaran sedara tomie ckp mcm ni?
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #1712  
Old 18-09-2018, 02:39 PM
d_conan d_conan is offline
CG Top Poster Club

d_conan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2011
Posts: 23,115
Thanks (Received): 110
Likes (Received): 482
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by samad View Post
nampak gaya arab spring ini akan berlaku dlm 1-2 bulan ini dan sejurus itu ekonomi akan mengalami kejatuhan teruk. kalau lah Oktober nnt mula berlaku, anda bersedia?

mungkin kenaikan artificial utk yakinkan rakyat dan pelabur. kesan ketara adalah lepas pengumuman bajet nnt.

baik jual myr dan simpan usd/yen/gold.

crypto tunggu lantai dulu baru sauk.
biar betul bro.. huhu.. tunggu tahun depan la.. smpat aku tutup asb.. tapi mmg betul, nampak makin teruk..
Reply With Quote
  #1713  
Old 18-09-2018, 02:42 PM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 72,756
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 302
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by d_conan View Post
apa sandaran sedara tomie ckp mcm ni?
sandaran pada chart GU ...
Reply With Quote
  #1714  
Old 18-09-2018, 02:44 PM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 72,756
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 302
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by d_conan View Post
biar betul bro.. huhu.. tunggu tahun depan la.. smpat aku tutup asb.. tapi mmg betul, nampak makin teruk..
ala masta..
perap je duit dlm bank
sbb dlm bank..rm automatik convert usd ...kan ka?

ka nak kena simpan usd fizikal bawah bantal?
Reply With Quote
  #1715  
Old 20-09-2018, 07:36 PM
samad samad is offline
Regular

samad's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2005
Posts: 818
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 83
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by d_conan View Post
biar betul bro.. huhu.. tunggu tahun depan la.. smpat aku tutup asb.. tapi mmg betul, nampak makin teruk..
inshaAllah.

pertembungan dua gergasi mahathir & anwar akan melingkupkan lagi ekonomi. rujuk peristiwa 1998-2002 bagaimana pertarungan kedua gergasi tamakkan kuasa ini menyebabkan ekonomi parah.

kali ini lebih hebat dimana gergasi tua terpaksa menjatuhkan gergasi bugis dahulu sebelum jatuhkan gergasi port dickson. diantara kedua gergasi yang perlu dijatuhkan ini akan juga dijatuhkan gergasi parti malay tua dengan menyeret beberapa ahli dengan sukarela dan kaya atau secara ugutan.

namun begitu, setelah 3 gergasi tumbang, rasa-rasa penyokong gergasi ini mengamuk tak? setelah mengamuk, gergasi paling tua akan buat apa? pasti akan tangkap semua sumbat dlm jail seperti juga tahun 98-02. otai reformasi semua disumbat.

percaturan ekonomi mungkin akan melingkup setelah pembentangan bajet. kalau ada kenaikan itu adalah artificial / tipu / kosmestik.

lingkup dalam carta ke bottom menyembah bumi. ringgit dijangka terus lemah ke paras tahap malu cipan.

bersedialah semua akan senario ini. bilamana amok+tangkap maka akan hasilkan lebih banyak amok. amok ini akan berjangkit ke Indonesia menjelang dan pasca Pemilu tahun hadapan.

doa yang terbaik untuk Malaysia dan rakyat nya supaya agama Allah tertegak di bumi ini.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump