Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Kuala Lumpur Stock Exchange (KLSE) > Stocks General Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1331  
Old 20-04-2014, 04:25 PM
Duit Tepi Duit Tepi is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2013
Posts: 327
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 8
Active Level
Default

Menjemput newbies ke bengkel akan datang .. klik siggy dibawah.. kod kelas ABS01.. tq
__________________
Jadilah penguna bijak, Bertukar kepada OG1asean, nikmati penjimatan dari 5% setiap Kali anda bayar bil dan top up,Sila PM utk info lanjut
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #1332  
Old 19-02-2018, 11:35 AM
Pizzaro Pizzaro is offline
Regular

Pizzaro's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2012
Posts: 926
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by teman9277 View Post
saya percaya ramai para pelabur bumiputera tidak menyedari akan peluang keemasan sebegini... ianya kini semakin menarik dengan fenomena kenaikan harga2 saham dengan keadaan berteka-teki tarikh pilihanraya umum...

ianya semudah perumpamaan sebegini... kerajaan mencurahkan duit satu lori besar dipadang dengan satu papan tanda berbunyi 'duit ini hanya boleh diambil oleh BUMIPUTERA'... ada bumiputera yg lihat saja macam tak percaya... ada yang ambik sebanyak mana yang boleh... ada yang kerah kaum kerabat datang ambil... ada bukan bumiputera yang kerah pekerja bumiputera dorang untuk ambil dan JUST bagi saguhati saja kat dorang... maknanya bukan bumiputera pun boleh... tapi sangat ramai bumiputera yang langsung tak tahu...

siapa kita untuk kata kepada kerajaan jangan buat itu dan ini... tapi kalau kita tak ambik kesempatan, orang lain yang ambil... kerajaan dah sediakan prasarana... tak perlu persoalkan kenapa orang macam kita tidak boleh mencipta kejayaan yang hebat... rebutlah segala peluang yang ada... daftarlah sebagai pelabur MITI dan rujuk lah kepada remisier anda atau pihak kami dari PUABUMI.blogspot.com juga boleh membantu...

ikhlas... sekadar berkongsi idea... setiap persoalan akan cuba dijawab sebaik mungkin... jika ada yang nak tanya la...
hidup lagi ke tt di sini?
__________________
Newbie
Reply With Quote
  #1333  
Old 28-11-2018, 10:53 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 138,001
Active Level
My Mood:
Default

NEW IPO: DPI HOLDINGS BERHAD

IPO price : RM 0.25
Opening of application: 27 Nov 2018
Closing of application : 18 Dec 2018
Balloting of application : 20 Dec 2018
Tentative listing date: 07 Jan 2019
Reply With Quote
  #1334  
Old 06-12-2018, 02:54 PM
mrofficer mrofficer is offline
Regular

mrofficer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 242
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
NEW IPO: DPI HOLDINGS BERHAD

IPO price : RM 0.25
Opening of application: 27 Nov 2018
Closing of application : 18 Dec 2018
Balloting of application : 20 Dec 2018
Tentative listing date: 07 Jan 2019
ada potensi ka DPi ni mcm techbond?
dh ke bulan techbond tu...
Reply With Quote
  #1335  
Old 15-12-2018, 03:01 PM
Davidjuniorm Davidjuniorm is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2018
Posts: 12
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

kira kira gimana prospek saham bumiputera ini ya?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
ipo bumiputera, miti

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump