Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 22-10-2017, 04:37 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 131,849
Active Level
My Mood:
Default Pokok meletup lalu tumbang ketika upacara pindahkan jembalang


Quote:

Inilah wajah 'jembalang' yang terakam sebelum proses 'memindahkannya' dari seorang pesakit ke sebatang pokok oleh Md. Rosdi.


Inilah pokok yang tumbang selepas proses ‘memindahkan’ jembalang oleh Md. Rosdi.
KUALA LUMPUR – Pokok sebesar pemeluk ‘meletup’ dan tumbang selepas seorang pengamal perubatan Islam merawat seorang pesakit diganggu jembalang.

Individu yang dikenali Ustaz Md. Rosdi Hasan itu pada mulanya dilihat mengikat baju dan kain di kaki pesakit kepada sebatang pokok.

Semasa merawat dengan bacaan ayat-ayat al-Quran, tiba-tiba pokok tersebut ‘meletup’ dan tumbang.

“Usaha memindahkan jembalang yang sering mengganggu seorang wanita lebih daripada 20 tahun berjaya dilakukan meskipun terpaksa berhadapan dengan risiko yang tinggi.

“Pada mulanya semua lampu yang dipasang meletup sehinggakan kami terpaksa menggunakan api lilin dan bantuan torchlight sahaja,” ujarnya dalam kenyataan di media sosialnya.

Lokasi dan identiti mangsa tidak dinyatakan.

Md. Rosdi mendakwa sebelum bacaan Yasin dan zikir munajat dimulakan, satu wajah ‘jembalang’ telah muncul dibelakang pesakit.

Jembalang inilah yang sering mengganggu wanita itu dan itu berjaya dipindahkan ke sebatang pokok sebesar pemeluk sehingga tumbang, katanya.


http://malaysiagazette.com/v2/blog/2...dah-jembalang/
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 22-10-2017, 06:28 PM
habiburrahman habiburrahman is offline
Super Active

habiburrahman's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2009
Posts: 6,985
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 62
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Ganas jugak ni.
__________________
◕‿◕ TEKNIK BBMA PAK HABIB ◕‿◕



Aku yang kau panggil sayang
Reply With Quote
  #3  
Old 22-10-2017, 08:03 PM
mrDamani mrDamani is offline
Regular

mrDamani's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2017
Location: Malaysia
Posts: 156
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Boleh buat movie ni Jembalang Pokok.
__________________
Servis Bulk Whatsapp
Hantar msg Whatsapp ke 100,000++ penerima dengan pantas.
Sesuai untuk kempen politik/peniaga online/hotel/kolej/insurans dan banyak lagi..
PM saya untuk maklumat lanjut.
Reply With Quote
  #4  
Old 22-10-2017, 08:06 PM
wan632 wan632 is offline
Active Member

wan632's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 2,255
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 64
Active Level
Default

tak nampak pokok tumbangnya
Reply With Quote
  #5  
Old 22-10-2017, 09:48 PM
Syedz Syedz is offline
CG Top Poster Club

Syedz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2008
Location: Shah Alam, Selangor
Posts: 21,493
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 16
Blog Entries: 26
Active Level
My Mood:
Default

pergh, ilmu tinggi ustaz ni
Reply With Quote
  #6  
Old 22-10-2017, 09:50 PM
Ahmad07 Ahmad07 is offline
Legendary Member

Ahmad07's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2007
Posts: 10,440
Thanks (Received): 404
Likes (Received): 398
Active Level
My Mood:
Default



asal gambar hantu je mesti kabur...
Reply With Quote
  #7  
Old 22-10-2017, 09:56 PM
awiena awiena is offline
Active Plus

awiena's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2012
Posts: 4,652
Thanks (Received): 32
Likes (Received): 80
Active Level
Default

ni teknik apa lak dah ni
Reply With Quote
  #8  
Old 22-10-2017, 10:02 PM
Siddique87 Siddique87 is offline
Active Plus

Siddique87's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,390
Thanks (Received): 36
Likes (Received): 37
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Ahmad07 View Post


asal gambar hantu je mesti kabur...

mcm puak na'vi filem avatar je...
Reply With Quote
  #9  
Old 22-10-2017, 10:02 PM
ciwi1166 ciwi1166 is offline
Regular

ciwi1166's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: Selayang
Posts: 762
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

macam bunyi mercun jer...
Reply With Quote
  #10  
Old 22-10-2017, 10:04 PM
m_radd m_radd is offline
Active Plus

m_radd's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2013
Posts: 2,519
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 43
Active Level
Default

Kalau betul..power...terima kasih ya Allah...kalau tipu..mercun bola
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump