Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 26-02-2014, 09:06 PM
alpine_star alpine_star is offline
Legendary Member

alpine_star's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Oct 2010
Posts: 13,679
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 97
Active Level
My Mood:
Default

drama baru nk start..park jentolak dulu..klu scam, trus tolak habis...
__________________
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 26-02-2014, 09:14 PM
ijo ijo is offline
Active Member

ijo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2013
Posts: 1,042
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

mana TT tak masuk update pong...ada can ke kena TOLAK

Reply With Quote
  #23  
Old 26-02-2014, 10:02 PM
kalamsiber kalamsiber is offline
Super Active

kalamsiber's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Feb 2011
Location: tanah merah
Posts: 8,403
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

drama baru.....,,
__________________
~yAng tErBang iTu kaMBing~
~seNyum iTu paNadOl~
Reply With Quote
  #24  
Old 26-02-2014, 11:10 PM
LiyanaHazwani LiyanaHazwani is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2014
Location: Harvard City
Posts: 169
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by nazrirazra View Post
Apasal aku rasa TT ni bukan seperti yang di gambar dan di ID wechat tuuu....

rasa cam orang lain saja nak jual citer nii.... ngan muka awek serta ID tuu.

cakap betoi2 TT. Ang jangan duk jual muka orang lain atau buat Fitnah atau nak burukkan orangg. tak baik arrr. Dosa ngan orang tu taw...
Ce call guna wechat, kalo PONDAN jawab, saya blanjer anda roti telur 10 keping.. Saya letak gambar sebab mana tau ade kenal sy disini, seyes in pilih keputusan.. Sy xpernah jeles dgn org melainkan org lain cuba jadi madu saya.. Haaa tu mengamuk sakan
__________________
Liyana Hazwani The Simple Person
Reply With Quote
  #25  
Old 26-02-2014, 11:12 PM
LiyanaHazwani LiyanaHazwani is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2014
Location: Harvard City
Posts: 169
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Intenet rumah problem daaa

Sorry la late reply..
__________________
Liyana Hazwani The Simple Person
Reply With Quote
  #26  
Old 26-02-2014, 11:13 PM
LiyanaHazwani LiyanaHazwani is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2014
Location: Harvard City
Posts: 169
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by strom View Post
Fuhh..kalau freehair pandang dari tepi dah mcm artis liana samsudin tt ni..jomm lunch abg strom belanja..

Bagus laa bertudung..yg dah lepas biar bebas tt..mulakan hidup baru..jgn ikut jln lama nanti hujungnya hampir sama..set time..cukup masa kena ada titik noktah..nak tak nak hidup kena teruskan juga..buat masa ni jgn push sgt bab jodoh tu..risau tersalah step..rileks..cool..err kalau boleh jgn laa nampak murah sangat..yerr..buang laa kata2 kat siggy tu..
Halaa dlm gambo boleh la, ce jumpa,mau patah balik. Kahkah, xla setinggi erra pazira
__________________
Liyana Hazwani The Simple Person
Reply With Quote
  #27  
Old 26-02-2014, 11:18 PM
LiyanaHazwani LiyanaHazwani is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2014
Location: Harvard City
Posts: 169
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

ape ape je labu
maafkan diriku
__________________
Liyana Hazwani The Simple Person

Last edited by LiyanaHazwani; 02-04-2014 at 10:06 PM.. Reason: sorry
Reply With Quote
  #28  
Old 26-02-2014, 11:24 PM
LiyanaHazwani LiyanaHazwani is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2014
Location: Harvard City
Posts: 169
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

ape ape je labu
maafkan diriku
__________________
Liyana Hazwani The Simple Person

Last edited by LiyanaHazwani; 02-04-2014 at 10:05 PM.. Reason: sorry
Reply With Quote
  #29  
Old 27-02-2014, 08:45 AM
nazrirazra nazrirazra is offline
Legendary Member

nazrirazra's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2009
Posts: 11,909
Thanks (Received): 113
Likes (Received): 96
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by LiyanaHazwani View Post
Ce call guna wechat, kalo PONDAN jawab, saya blanjer anda roti telur 10 keping.. Saya letak gambar sebab mana tau ade kenal sy disini, seyes in pilih keputusan.. Sy xpernah jeles dgn org melainkan org lain cuba jadi madu saya.. Haaa tu mengamuk sakan
OK TT. Saya percaya.Jangan la marah. segan arr nak call wechat.

#psstt... bab belanja roti telur tu... boleh ke belanja walaupun saya silap.... campur milo ais skali.. boleh???

## PSs: Aku cari wechat ID TT tak kluar ponn
__________________
Sembang Tak Mau Kencang!

Last edited by nazrirazra; 27-02-2014 at 08:49 AM..
Reply With Quote
  #30  
Old 27-02-2014, 11:14 AM
kaishi kaishi is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,989
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

saje terpanggil nak tulis kat sini.
saya rasa TT tak salah nak buat luahan hati, tu semua hak kite,
tapi, jangan la terlampau terbuka sangat,

TT tau x ape kesalahan sy ??
saya buat luahan hati, sudahnya, ramai yang masuk campur,
yang jadi penambah bara api, yang pelik, penambah bara api tu kaum saya sendiri, huhuhu...... tapi hakikatnya, dia tak senyap mane, diorang yg jd penambah bara tu, pdahal tak kenal pon, tak pernah jumpa kat luar pon, sy tension, geram, berharap dia nampak ape kesalahan dia, tapi saya salah, benda ni tak boleh nak salahkan orang lain, sebab memang salah diri kita sendiri, salah saya dengan dia,

kite semua buat salah,
akui je, dan jangan ego dengan kesalahan kite,
cuba tutup kesalahan kite dengan ego, tak akan mendamaikan apa2,
percaya la ckp saya, sebab sy dah lalui walaupun saya cuma nyaris2 nikah je,

tumpu pada anak, pada kerjaya, ada pihak yang lebih perlukan TT daripda dokfikir tentang lelaki yang tak hargai kita, dan hati2 la, kat luar sane banyak jerung, banyak buaya, banyak harimau, terdesak mane pon kita, kne fikir, ALLAH kosongkan hidup kite dari cinta pada suami / BF / tunang sebab ALLAH nak bagi kita sesuatu yang lebih dalam dari cinta yang tak kekal lama tu....

u'll find it one day.... inshaaALLAH
__________________
[SIZE="3"][B][COLOR="Yellow"][COLOR="Plum"][CENTER][FONT="Courier New"]terima kasih cinta..... untuk segalanya.... [/FONT][/CENTER][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE]
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump