Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 01-06-2010, 08:33 AM
zulkifly2z zulkifly2z is offline
Active Member

zulkifly2z's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,395
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku cukup sensitif klu bab2 ibu ni...bisa gugur air mate lelakiku ini...anyway tt tabah menepuh idup ini....ank yg soleh sentiasa mendoakan utk ke2 ibubapanya.....
__________________
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 01-06-2010, 08:33 AM
black_santa8785 black_santa8785 is offline
Active Member

black_santa8785's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2009
Location: Presint 11,Putrajaya
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sconsult View Post
kau layan dulu thread ni.....ramai rakan2 CG akan temankan kau. moga2 kurang juga kesedihan tu nanti.
tu r.. nasib baik ader korang semua... walaupun aku x kenal korang semua.. tapi aku rasa lega at least, dapat lepaskan apa yang terpendam kat dalam hati aku nih.. aku nak cerita kat akak2 aku, aku takut diorang bertambah sedih... aku anak lelaki, patut lebih kuat daripada diorang.. nak cerita kat abah aku, aku paham.. abah aku lagi sedih... dia dah idup ngan mak aku dh 28 tahun... so, pada kengkawan la aku luahkan...
__________________
Puasa Itu Nikmat Sebenar Kehidupan
Reply With Quote
  #23  
Old 01-06-2010, 08:34 AM
ayie206 ayie206 is offline
Legendary Member

ayie206's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Apr 2008
Location: Kuala Lumpur
Posts: 16,426
Thanks (Received): 107
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

sabar bro.. banyakkan doa kepadA Allah..
perasaan sedih ni semua manusia akan laluinya..
insyaallah perasaan ini sedikit waktu lagi akan hilang
hilang bukan bermaksud bro lupa mak bro..
tapi hilang bermaksud bro terima ketentuan Allah..
sesungguhnya DIA mencipta kita
dan kepada DIA juga lah kita akan kembali

__________________
JANGAN DITANYA BERAPA HASILNYA SEKARANG
TAPI TANYALAH BAGAIMANA IA BERMULA
Reply With Quote
  #24  
Old 01-06-2010, 08:34 AM
black_santa8785 black_santa8785 is offline
Active Member

black_santa8785's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2009
Location: Presint 11,Putrajaya
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zulkifly2z View Post
aku cukup sensitif klu bab2 ibu ni...bisa gugur air mate lelakiku ini...anyway tt tabah menepuh idup ini....ank yg soleh sentiasa mendoakan utk ke2 ibubapanya.....
aku yg tak pernah menangis sejak akhil baligh nih pun.. pas mak aku meninggal... air mata nih dah cam peluh jek.. sentiasa keluar...
__________________
Puasa Itu Nikmat Sebenar Kehidupan
Reply With Quote
  #25  
Old 01-06-2010, 08:36 AM
layanjelah layanjelah is offline
Active Member

layanjelah's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2009
Location: sdg tgk barang 'antik'
Posts: 1,270
Thanks (Received): 117
Likes (Received): 2
Active Level
Default

kesian..... nasihat mmg senang.tp aku belum mengalaminya x pandai nak nasihat. marilah sama-sama jaga amal ibadah.kerana itu saja yg menghubungkan diri kita dengan arwah ibu d alam barzakh.semoga kita tergolong dalam doa anak anak yg soleh.
Reply With Quote
  #26  
Old 01-06-2010, 08:36 AM
black_santa8785 black_santa8785 is offline
Active Member

black_santa8785's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2009
Location: Presint 11,Putrajaya
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ayie206 View Post
sabar bro.. banyakkan doa kepadA Allah..
perasaan sedih ni semua manusia akan laluinya..
insyaallah perasaan ini sedikit waktu lagi akan hilang
hilang bukan bermaksud bro lupa mak bro..
tapi hilang bermaksud bro terima ketentuan Allah..
sesungguhnya DIA mencipta kita
dan kepada DIA juga lah kita akan kembali

insyaAllah. Aku harap, aku takkan lupakan mak aku. betapa besar pengorbanan yg mak aku tlh buat untuk membesarkan aku. semoga rasa sedih ini hilang, tapi tidak rinduku pada mak..
__________________
Puasa Itu Nikmat Sebenar Kehidupan
Reply With Quote
  #27  
Old 01-06-2010, 08:36 AM
Adasyu Adasyu is offline
Active Plus

Adasyu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2010
Location: Puchong, Selangor
Posts: 2,683
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Ermm bace pown sedih...btol tanpa mak ayah mmg rse kosong..xdpt bygkan kalo mak xde ayah xde...aritu mak outstation pon da rindu giler inikan meninggalkan dunia nie...

Sabarla...yg pegi tetap akn pegi..kitaran hidup as human beings kn..kenangan2 yg ada tu la kite kne ingat slalu..slalu sedekah al-fatihah kat mak...
__________________
There's no fun in a perfect life~~
So make a risk~~
Take a chance..Go where the wind takes u~~
Have Fun~~
Reply With Quote
  #28  
Old 01-06-2010, 08:38 AM
black_santa8785 black_santa8785 is offline
Active Member

black_santa8785's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2009
Location: Presint 11,Putrajaya
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by layanjelah View Post
kesian..... nasihat mmg senang.tp aku belum mengalaminya x pandai nak nasihat. marilah sama-sama jaga amal ibadah.kerana itu saja yg menghubungkan diri kita dengan arwah ibu d alam barzakh.semoga kita tergolong dalam doa anak anak yg soleh.
betul tuh.. sebelum nih.. ada dikalangan member aku yg mak atau ayah dia meninggal.. aku sekadar bg tau kat diorang.. sabar.. jgn sedih.. Allah lebih menyanyangi mak or ayah ko.. but skang.. baru aku tau.. betapa sedihnya bile kita hilang mak... aku sungguhpun umur dh 23.. tapi.. aku rasakan diri aku nih masih perlukan ibu. masih perlukan dakapan dari ibu.. masih perlukan kasih sayang seorang ibu.. but now.. aku kene cuba hadapi kehidupan tanpa mak..
__________________
Puasa Itu Nikmat Sebenar Kehidupan
Reply With Quote
  #29  
Old 01-06-2010, 08:38 AM
sconsult sconsult is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (100)
Join Date: Dec 2007
Posts: 22,647
Thanks (Received): 653
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

kau ambil air masak, baca fatihah, 3-qul, kursi dll ayat yg kau suka nak baca, hembus kat air tu, 3 kali, 5 kali pun boleh...7 kali pun tak pe. minum sikit air tu. buat bancuh dalam air mandi pun boleh. ambil sikit usap kat kepala, leher pun boleh. buat renjis dalam rumah pun boleh. nanti kau akan rasa segar/lapang/tenang sikit.
Reply With Quote
  #30  
Old 01-06-2010, 08:41 AM
oscar oscar is offline
Active Member

oscar's Avatar
 
Trader Rating: (-1)
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,498
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by black_santa8785 View Post
hurm.. macam ko dulu, berapa lama ko rasa sedih? skang nih.. mmg aku rasa mcm benda tuh baru lagi.. padahal dh dua minggu.. nak menambahkan sedih aku.. semalam, bapak aku citer.. dia bangun awal.. siap mandi n pakai baju.. dia nak g hantar mak g sekolah (mak aku kejer C.C kat sekolah)... pastu, baru dia ingat balik.. yang mak dh x der.. sedih gler aku dengar...
2 bulan jugak, tp aku bleh control bro, sedih aku tkderler sampai menangis teruk2, cume sikit2 jer...bukan x redha tu, tp terkenang2...sebab depan mata...tgk cara nyawa ditarik walaupun kite x nampak... sampai ader bunyi tau, masa nyawa nak habis tu...berdetup, mcm kite minum air, glup...aku sendiri dengar...

Last edited by oscar; 01-06-2010 at 08:45 AM..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump