Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities, VIP

Gossip, Celebrities, VIP Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #871  
Old 18-05-2019, 09:54 AM
BOCEH BOCEH is offline
CG Top Poster Club

BOCEH's Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: May 2009
Location: whatsaap : 014 253 6885
Posts: 28,299
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 63
Active Level
Default

patut diana plan sambung belajar oversea ..mmg dah jangka result ni
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #872  
Old 18-05-2019, 10:33 AM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 48,969
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1401
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by imatheonlyone View Post
Diana ni klu dulu stay gan ank yusof haslam xde la cmni... Tp anak yusof haslam ni skema je... Farid ni ada, gaya2 bad boy sikit
Nie betul betul percintaan sejati

Moga kekal hingga anak cucu

Farid Diana
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk KEPUASAN SEKS SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #873  
Old 28-05-2019, 08:17 AM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,657
Active Level
My Mood:
Default

Farid Kamil sudah redha dipenjara

PELAKON dan juga adik kepada aktor Datuk Farid Kamil iaitu Fadzil Zahari memberitahu abangnya yang sedang menjalani hukuman di Penjara Kajang kini kelihatan lebih tenang.


Menurut Fadzil, ketika menemani kakak iparnya iaitu Datin Diana Dianelle melawat Farid baru-baru ini, pelakon filem Remp-It itu kelihatan seperti sudah menerima keadaan dan reda dengan keputusan yang ditetapkan mahkamah.

"Saya dan Diana pergi melawat Farid di Penjara Kajang. Alhamdulillah, dia sudah kelihatan lebih tenang dan kuat berdepan dengan dugaan ini.

"Sebelum ini memang nampaklah dia sedih. Tapi sekarang, dia dah reda dengan keputusan mahkamah," kata Fadzil kepada mStar.

Fadzil ditemui ketika majlis berbuka puasa Persatuan Wartawan Dan Penulis Hiburan (WHAM) dan Yayasan Kebajikan Artis Tanahair (YKAT) bersama anak yatim di Malaysia Petroleum Club KLCC, baru-baur ini.

Dalam pada itu, suami kepada pelakon Yana Samsudin ini masih berharap agar Farid dapat menyambut perayaan Aidilfitri bersama keluarga.

Kata Fadzil, mereka sekeluarga juga masih dalam keadaan terkejut dengan keputusan mahkamah pada 15 Mei lalu namun tidak pernah putus harapan.

Tambahnya, peguam Farid, Megat Syazlee Mokhtarom dalam proses membuat rayuan untuk menangguhkan hukuman terhadap pelakon dan pengarah itu.

"Ibu bapa saya amat bersedih dengan berita ini tapi mereka sentiasa berdoa supaya ada keajaiban berlaku dalam tempoh kurang dua minggu sambutan hari raya.

"Malah, ada juga dalam kalangan keluarga dan kenalan terdekat yang turut menganjurkan solat hajat. Buat masa sekarang, peguam masih usahakan untuk rayuan.

"Saya pun tak boleh nak mengulas lebih lanjut mengenai rayuan untuk membebaskan atau menangguhkan hukuman Farid itu," ujarnya.

Sebelum ini, Mahkamah Majistret Petaling Jaya memerintahkan Farid menjalani hukuman penjara sembilan bulan dan berada bawah pengawasan Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) selama dua tahun kerana menggunakan dadah jenis ganja pada Januari tahun lalu.

Majistret Nor Arriffin Hisham turut memerintahkan Farid menjalani hukuman penjara serta-merta pada 15 Mei lalu. - MStar

Reply With Quote
  #874  
Old 28-05-2019, 10:19 AM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,121
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 91
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Takpelah kalau dah redha beraya kat penjara jer la.
__________________
LUASKAN KUASAMU
Reply With Quote
  #875  
Old 28-05-2019, 10:38 AM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 16,973
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 803
Active Level
My Mood:
Default

ingat special sgt ke nak keluar beraya bersama keluarga...apa lah
Reply With Quote
  #876  
Old 28-05-2019, 11:20 AM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 48,969
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1401
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by QIPIDELANA View Post
Takpelah kalau dah redha beraya kat penjara jer la.
insyaallah lepas nie brader Farid Kamil insaf jadi orang baik

doakan na
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk KEPUASAN SEKS SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #877  
Old 30-05-2019, 10:53 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,657
Active Level
My Mood:
Default

Keputusan Farid Kamil tampar polis ditangguh



PETALING JAYA - Mahkamah Majistret di sini hari ini menangguhkan 21 Jun depan sebagai tarikh keputusan akhir pendakwaan melibatkan pelakon Datuk Farid Kamil Zahari yang berdepan empat pertuduhan termasuk mencederakan anggota polis dan orang awam Januari tahun lalu.


Keputusan itu diputuskan Majistret Nor Arifin Hisham selepas pihak pembelaan baru menerima hujahan balas daripada pihak pendakwaan.

Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Alia Sumayyah Amran manakala Farid diwakili peguam Megat Syazlee Mokhtarom.

Mahkamah sebelum ini menetapkan hari ini sebagai keputusan terhadap kesalahan yang didakwa ke atas pelakon Lagenda Budak Setan itu.

Pada prosiding tadi, suami kepada aktres Diana Danielle itu hadir ke Mahkamah Majistret dengan memakai baju- T berwarna merah.

Pada 16 Januari 2018, Farid mengaku tidak bersalah terhadap dua pertuduhan dengan sengaja mendatangkan kecederaan kepada Ashraf Ahmad dan Konstabel Mohd. Nizam Jamaluddin, 23.

Farid juga berdepan pertuduhan menggunakan kekerasan jenayah terhadap Konstabel Mohd. Nizam sebagai pegawai dengan niat menghalangnya melakukan tugas.

Pelakon itu turut didakwa kerana berkelakuan tidak senonoh dengan mengeluarkan perkataan tidak sopan terhadap Konstabel Mohd. Nizam sehingga mendatangkan kemarahan.

Kesemua kesalahan itu dikemukakan mengikut Seksyen 323 dan Seksyen 353 Kanun Keseksaan serta Seksyen 90 Akta Polis 1967.

Ketika ini, Farid sedang berdepan hukuman penjara sembilan bulan selepas memilih untuk berdiam diri pada prosiding pembelaan bagi kes menggunakan dadah jenis ganja Tetra Hydrocannibol (THC) pada 15 Mei lalu.

Usaha pihak media untuk mendapatkan gambar pelakon itu gagal selepas beliau berjaya mengelak dengan membuat helah ketika barisan jurugambar sedang bersedia untuk mengambil gambarnya.


http://www.kosmo.com.my/terkini/kepu...ngguh-1.910577
Reply With Quote
  #878  
Old 01-06-2019, 03:24 PM
Syedz Syedz is offline
CG Top Poster Club

Syedz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2008
Location: Shah Alam, Selangor
Posts: 21,813
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 51
Blog Entries: 26
Active Level
My Mood:
Default

dadah ni jgn di try..
sekali kena memang ketagih la
Reply With Quote
  #879  
Old 03-06-2019, 10:59 AM
poknik poknik is offline
Legendary Member

poknik's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2007
Posts: 13,979
Thanks (Received): 267
Likes (Received): 11
Active Level
Default

hisap ganja, pukul polis, pukul org awam, penjara 9 bulan..

pecahkan cermin kereta, penjara setahun.

undang2 duniawi.
Reply With Quote
Likes Guys Peace liked this post
  #880  
Old 03-06-2019, 11:28 AM
BOCEH BOCEH is offline
CG Top Poster Club

BOCEH's Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: May 2009
Location: whatsaap : 014 253 6885
Posts: 28,299
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 63
Active Level
Default

BENDa sedap..tp overdos berbahaya
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump