Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 02-12-2017, 02:51 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 146,414
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kasturi View Post
fakta: berjln kaki cepat atau berlari lebih baik utk dpt 6pax banding kayuh basikal hahah
ye. tp mcm ak jogging 1km pun dh semput2. tp klo kayuh 80km ok lg. sbb tu ak pilih kayuh
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 02-12-2017, 03:33 PM
kopirait kopirait is offline
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 29,000
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 918
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

mahal jugak kos buffalo bike dia.
USD150 sebuah.

tapi gaji staff kilang dia besar. masyukkk.
Reply With Quote
  #13  
Old 02-12-2017, 10:34 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 14,094
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 776
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

menyentuh hati btul! suko bona budak2 dapek naik beskal poie skolah, beskal plak hevy duty bleh bwk mcm2 brg bleh bwk brg2 bisnes jual di pekan
Reply With Quote
  #14  
Old 03-12-2017, 11:03 AM
Penbiru Penbiru is online now
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 16,659
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 744
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Niyang View Post
aku dah byk jumpe obike bersepah kt sana sini.. abis jahanam... camne nk ade mentaliti sehat camtuh... nk tiru jepun.. mentaliti kene develop mase kecik .. owg jepun kt tadika dorg ajar ilmu sivik .. kt sekolah rendah br blajar membaca dan mengira
org malaysia ni guna tandas awam pun gagal..lagilah nak guna kemudahan lain dgn berhema.Mentaliti Dunia Kelas 4
Reply With Quote
  #15  
Old 03-12-2017, 11:24 AM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 26,605
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 336
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
org malaysia ni guna tandas awam pun gagal..lagilah nak guna kemudahan lain dgn berhema.Mentaliti Dunia Kelas 4
jangan harap malaysia nak maju. kita kene pikir kt malaysia bukan org melayu jer.. cina india paria ke.ling bangla indon ,nepal dan mcm2 lagi.

cina yg x penah basuh berak kencing. tu x ya ckp la.. masuk toilet kencing. terus tutup zip.. lom lagi berak x flush.. lom lagi ker1ing kencing merata2

jepun sebb x de bangsa cina bukit dan ke.ling paria dlm negara dia org sebb tu leh displin

Last edited by GamezStar; 03-12-2017 at 11:27 AM..
Reply With Quote
  #16  
Old 03-12-2017, 11:26 AM
Penbiru Penbiru is online now
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 16,659
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 744
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by GamezStar View Post
jangan harap malaysia nak maju. kita kene pikir kt malaysia bukan org melayu jer.. cina india paria ke.ling bangla indon ,nepal dan mcm2 lagi.

cina yg x penah basuh berak kencing. tu x ya ckp la.. masuk toilet kencing. terus tutup zip.. lom lagi berak x flush..

jepun sebb x de bangsa cina bukit dan ke.ling paria dlm negara dia org sebb tu leh displin
setuju...paling pengotor cinalah kalau kat rnr geng dia masuk satu bas...tandas terus hancing gila
Reply With Quote
  #17  
Old 03-12-2017, 11:33 AM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 26,605
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 336
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
setuju...paling pengotor cinalah kalau kat rnr geng dia masuk satu bas...tandas terus hancing gila
tu memang terjadi. bangsa takut air. . tempat aku klu ada expo. kontraktor pasang booth mesti cina.. toilet yg wangi bersih tu.. terus jadi mcm 1 bulan x basuh
Reply With Quote
  #18  
Old 03-12-2017, 11:54 AM
Penbiru Penbiru is online now
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 16,659
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 744
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by GamezStar View Post
tu memang terjadi. bangsa takut air. . tempat aku klu ada expo. kontraktor pasang booth mesti cina.. toilet yg wangi bersih tu.. terus jadi mcm 1 bulan x basuh
kalau kawin dgn cina sana tu jenuh jugak nak ajar jadi pembersih...
Reply With Quote
  #19  
Old 06-12-2017, 03:12 PM
abangpower abangpower is offline
Active Plus

abangpower's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Location: Planet Bumi
Posts: 3,359
Thanks (Received): 258
Likes (Received): 43
Active Level
My Mood:
Default

kalau ada sapa2 bleh derma basikal2 lama hat buruk2 paihtu ada grup ngo tlg repair bagi elok & derma kat anak2 org miskin kan baguih....

ka dah ada buat dah? yg aku tau zaman aku kecik2 sklh rendah 80an dulu budak2 miskin memang dapat basikal sumbangan dpd tah sapa tah, bskl di hadiahkan dlm satu masjlis gilang gemilang (mungkin temberang) oleh vip2
__________________

PERCUMA! Belajar Bina Badan Online! KLIK SINI
JOM! Kuruskan badan tanpa supplement yang mengarut!
EBOOK PERCUMA! Rahsia Bisnes Modal RM10 Menjana RM6250 dibongkar! KLIK SINI
Reply With Quote
  #20  
Old 06-12-2017, 03:25 PM
aim02Aug aim02Aug is offline
Active Plus

aim02Aug's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2011
Location: Bangi, Jebat, Jolobu
Posts: 4,573
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 288
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
kalau kawin dgn cina sana tu jenuh jugak nak ajar jadi pembersih...
kalu kawin xpela jgk.... putih ooo...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump