Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 09-08-2016, 08:02 AM
myroadtax.com myroadtax.com is offline
CG Top Poster Club

myroadtax.com's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2014
Posts: 25,770
Thanks (Received): 258
Likes (Received): 299
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tokmudin View Post
berat juga dakwaan SR ni..boleh membawa ke implikasi yg besar..apa lagi, sue la lau tak benar, tapi pilih hari lain, jgn hari selasa..sbb dah booking
Baru nak komen saman Selasa depan sekali dah ada geng CG lain sebut dulu.

Kita tunggu...
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 09-08-2016, 08:03 AM
Metamorfosis Metamorfosis is offline
Active Plus

Metamorfosis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2013
Posts: 3,702
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 70
Active Level
Default

Sarawak Report...bla bla bla
Reply With Quote
  #13  
Old 09-08-2016, 08:08 AM
hj_maikel hj_maikel is offline
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 28,382
Thanks (Received): 380
Likes (Received): 1365
Active Level
My Mood:
Default

nmpaknya najib menang lagi...
__________________
jaga rukun islam kita, jaga rukun iman kita, jaga hubungan kita dengan Allah, jaga hubungan kita sesama manusia. Insyaallah, Allah akan jaga kita dan islam itu dengan sendirinya terjaga
Reply With Quote
  #14  
Old 09-08-2016, 08:41 AM
notepad notepad is offline
Super Active

notepad's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Sep 2011
Location: malizia
Posts: 7,170
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 303
Blog Entries: 3
Active Level
Default

mudah saja. kalau pas tak berani saman ertinya laporan ni betul. betul-betul saman bukan sekadar cakap kita akan saman.
Reply With Quote
  #15  
Old 09-08-2016, 08:47 AM
abir abir is offline
Active Plus

abir's Avatar
 
Trader Rating: (-1)
Join Date: Mar 2007
Posts: 4,738
Thanks (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Kalau betol lah.......sape sokong PAS masuk neraka..huhuuu
Reply With Quote
  #16  
Old 09-08-2016, 08:59 AM
tet tet is offline
Active Member

tet's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 2,184
Thanks (Received): 269
Likes (Received): 74
Active Level
Default

kiikikiki....bg geng pakatoon (xdak)harapan, apa yg di tulih Sarawak Report ni gospel truth....tiada yg tidak benar melainkan yg benar2 belaka...ahahaha....pecaya....pecaya....go fly kite la kawan....

pastu pasal yg suh saman tuh, kalu x pandai, jgn tunjuk sangat ketidakpandaian anda tuh....simpan skit bg anak cucu....Sarawak Report nun dok kat UK.....kalu nak saman pon, kerajaan UK xkan layan sbb PAS bukan duk kat sana...bukan pemastautin dan tidak berdaftar di UK sbg pertubuhan ke apa ke.......aku lupa apa term dia...jdnya nak saman buat apa....buat prabih bogheh ja.....
Reply With Quote
  #17  
Old 09-08-2016, 09:00 AM
myrul369 myrul369 is offline
Super Active

myrul369's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2010
Posts: 6,179
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

pas gtau nk saman sr... tggu jelah...

beli pop corn siap2.. muvi nk mula dah
Reply With Quote
  #18  
Old 09-08-2016, 09:00 AM
faizk faizk is offline
Super Active

faizk's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: May 2010
Location: shah alam
Posts: 7,422
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 17
Active Level
My Mood:
Default

tgu SR letak bukti dulu..
__________________
SEJAHAT-JAHAT ORG MUSLIM, AKHIRNYA KE SYURGASEBAIK-BAIK ORG KAFIR, AKHIRNYA KE NERAKA

"Kamu semua akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta sehingga kalau mereka masuk ke lubang biawak sekali kamu tetap akan mengikut mereka"
Reply With Quote
  #19  
Old 09-08-2016, 09:04 AM
naz84 naz84 is offline
Active Plus

naz84's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: May 2009
Posts: 3,858
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 30
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

ade kemungkinan...sbb PAS pelik sket 2 3 menjak ni...org bawah mungkin xtaw ape..kite tunggu n lihat
Reply With Quote
  #20  
Old 09-08-2016, 09:16 AM
Jalapeno Jalapeno is offline
Active Plus

Jalapeno's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2015
Posts: 3,571
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 41
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

mari kita lihat siapa yang kenaa
__________________
Hashflare - Bitcoin Cloud Mining 'value for money' dgn harga RM47/$12 (debit/credit card) untuk 100GH/s setahun.
Diskaun 22% dengan kod HF18PIZZADAY22 hingga 31 May 2018
Di masa depan, dari mana nak dpt bitcoin? Berapa harga masa tu?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump