Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Offline Business, Entrepreneur Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #941  
Old 01-02-2019, 05:51 PM
zall zall is offline
Active Plus

zall's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Posts: 3,374
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 4
Active Level
Default

jadi agen simkad pun potensi besar...
nampak je cikai dok depan bank jual simkad RM10...
komisyen activate & topup agak lumayan...

gaji pasif maintain 5K keatas sebulan lepas 2 tahun buat..
gaji tetap jalan macam biasa...
Reply With Quote
Likes troyz liked this post
Paid Advertisement
  #942  
Old 01-02-2019, 06:27 PM
akusS akusS is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,439
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 27
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
kalau kat indon

panggil ojek



Motosikal jadi cam teksi

kat sana

ramai yang buat dan ada modal sewa motor ngan minyak motor tak sampai rm1,000 duit kita

tapi bersih lebih rm4,000 sebulan

cuma kat Malaysia dulu dah nak buat

menteri mana tak bagi

kalau tidak mat rempit semua leh buat duit
Kt malaysia mmg patut buat ni, terutamanya kt bandr2 besar...bleh atasi masalah parking, jalan jem dan tmbah pendpt golongn muda mudi...tp tulah nk harapkan pemimpin pikir benda ni mmg xlah kot, sbb prkara ni x menguntungkan depa pn...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump