Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Debate & Mature Discussion

Debate & Mature Discussion This section is not like "Santai" style. This is the place to debate things, as well as strike up a more mature conversation. Respect other people's opinions and do not flame nor troll. Immediate suspension will be imposed.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 17-09-2012, 01:46 AM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 146,414
Active Level
My Mood:
Default

sebab melayu tu org islam
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 17-09-2012, 01:58 AM
budakpandai budakpandai is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,918
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

cerita apa pulak ni
Reply With Quote
  #13  
Old 17-09-2012, 01:58 AM
donicapello009 donicapello009 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2011
Posts: 578
Thanks (Received): 147
Likes (Received): 0
Active Level
Default

pe jadah laa....
pakistan yg ade kekuatan militer yg jauh lg power dari malaysia xlak jd target...skadar jd list je..
sori laa tt...nak kate melayu skang kuat pd agama?rsenye walaupun bkn sume tp sbhgian ade yg dah terpesong dri ajaran agama.
melayu skang sopan santun,pemalu,blablabla...hahaha..tgk je la kat kl.pemalu ke melayu?sopan santun ke melayu?
kalau btol amerika nk hancur kan islam...malaysia bkn la most strateggic target.nk hancurkn akidah umat islam bkn dgn senapang atau kekuatan militer.tp dgn gaya hidup,cara hidup.bnde ni diorg dah kaji berabad lame lagi sejak org2 kafir ni kalah dlm perang salib 1 n 2.islam makin ditentang terang2an semakin kuat.so diorg pn x tol0l nk wat strategi cmtu.
lg pun musuh sebenar umat islam dan melayu khususnya bkn dari anasir luar...tp dri diri kita sendiri.sifat paranoia dan xnk mengaku kelemahan diri,malas dan asyk menyalhkan kaum lain sbg punca kelemahan kita yg jdkan bangsa melayu lemah.
n lg satu...artikel ni juz cite sal melayu islam?then cmne ngan mamak,cina muslim,iban muslim,kadazan muslim kat malaysia ni?diorg terlepas ke?
byk sgt lompong kosong lam hujah tt.
p/s:ape 2 alter terahsia melayu?dia cm senjata ke pe?ke ade bom atom zmn dulukala yg org melayu ade wat then tunggu mase je nk launch?lol
Reply With Quote
  #14  
Old 17-09-2012, 03:04 AM
hafyz1984 hafyz1984 is offline
Active Plus

hafyz1984's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Location: Unknown and Undetected
Posts: 4,790
Thanks (Received): 695
Likes (Received): 3
Blog Entries: 7
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by donicapello009 View Post
pe jadah laa....
pakistan yg ade kekuatan militer yg jauh lg power dari malaysia xlak jd target...skadar jd list je..
sori laa tt...nak kate melayu skang kuat pd agama?rsenye walaupun bkn sume tp sbhgian ade yg dah terpesong dri ajaran agama.
melayu skang sopan santun,pemalu,blablabla...hahaha..tgk je la kat kl.pemalu ke melayu?sopan santun ke melayu?
kalau btol amerika nk hancur kan islam...malaysia bkn la most strateggic target.nk hancurkn akidah umat islam bkn dgn senapang atau kekuatan militer.tp dgn gaya hidup,cara hidup.bnde ni diorg dah kaji berabad lame lagi sejak org2 kafir ni kalah dlm perang salib 1 n 2.islam makin ditentang terang2an semakin kuat.so diorg pn x tol0l nk wat strategi cmtu.
lg pun musuh sebenar umat islam dan melayu khususnya bkn dari anasir luar...tp dri diri kita sendiri.sifat paranoia dan xnk mengaku kelemahan diri,malas dan asyk menyalhkan kaum lain sbg punca kelemahan kita yg jdkan bangsa melayu lemah.
n lg satu...artikel ni juz cite sal melayu islam?then cmne ngan mamak,cina muslim,iban muslim,kadazan muslim kat malaysia ni?diorg terlepas ke?
byk sgt lompong kosong lam hujah tt.
p/s:ape 2 alter terahsia melayu?dia cm senjata ke pe?ke ade bom atom zmn dulukala yg org melayu ade wat then tunggu mase je nk launch?lol
Jadinya, kau mempertikaikan artikel tu?

Bagi aku, ia benar...

Cuma aku tak faham apa benda alter terahsia tu...
__________________
Surah Yasin ayat 12, bermaksud:-
"Sesungguhnya Kami menghidupkan orang-orang mati
dan Kami menuliskan apa yang telah mereka kerjakan dan bekas-bekas yang mereka tinggalkan.
Dan segala sesuatu Kami kumpulkan dalam Kitab Induk yang nyata (Loh Mahfuz)".
Reply With Quote
  #15  
Old 17-09-2012, 03:36 AM
biosumber biosumber is offline
Active Member

biosumber's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Location: dunia hanya sementara
Posts: 2,161
Thanks (Received): 38
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tanah melayu dan sekeliling akan jadi salah satu tempat tentera panji hitam dari arah timur.... tentera fi sabilillah menentang tentera dajjal--

hehe pecaye tak? pasal tu orang kafir takut... pendapat aku la melalui bacaan2.. tapi boleh jadi tak betol jugak..
__________________
Reply With Quote
  #16  
Old 17-09-2012, 04:09 AM
gunungemas gunungemas is offline
Active Member

gunungemas's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,035
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 25
Active Level
Default

Kat Malaysia ni ade 2 sahaja negeri yang berkonsepkan panji-panji hitam iaitu Terengganu dan Pahang.

Betullah kot panji hitam datang dari Malaysia, pasal jiwa bendera hitam sudah subur sedari awal lagi.

Mungkin TT sedang menghayati Blog ni kot: http://mistisfiles.blogspot.com/
Reply With Quote
  #17  
Old 17-09-2012, 04:09 AM
Jess.Malik Jess.Malik is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Posts: 3,110
Thanks (Received): 151
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
Default

first time talibanes berkongsi sesuatu yang bernas...kekekekekekeke
__________________
"I have never thought of writing for reputation and honor. What I have in my heart must come out; that is the reason why I compose"
Reply With Quote
  #18  
Old 17-09-2012, 09:23 AM
TokCu TokCu is offline
Legendary Member

TokCu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,155
Thanks (Received): 534
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

apakah pertembungan 2 parti politik PAS dan UMNO adalah yang dianggotai oleh majoriti Melayu Muslim itu adalah sebahagian rancangan rapi tersebut...
Reply With Quote
  #19  
Old 17-09-2012, 09:29 AM
shahfarinahmad shahfarinahmad is offline
Active Member

shahfarinahmad's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,308
Thanks (Received): 23
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by gunungemas View Post
Kat Malaysia ni ade 2 sahaja negeri yang berkonsepkan panji-panji hitam iaitu Terengganu dan Pahang.

Betullah kot panji hitam datang dari Malaysia, pasal jiwa bendera hitam sudah subur sedari awal lagi.

Mungkin TT sedang menghayati Blog ni kot: http://mistisfiles.blogspot.com/
NAk muntah aku.boleh kata ke negeri tu dgn panji2 hitam?kat mana nak kibarkan panji2 hitam tu?atas puncak Genting????
Reply With Quote
  #20  
Old 17-09-2012, 09:33 AM
TokCu TokCu is offline
Legendary Member

TokCu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,155
Thanks (Received): 534
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by soulsix View Post
Tak habis2 illuminati
tidak semua boleh dikaitkan dengan iluminati....
tetapi kena faham itulah kaedah dan cara yang digunakan
untuk menghancurkan umat Islam seluruh dunia
dan Malaysia tidak terkecuali
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump