Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Properties Discussions

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 30-06-2018, 01:36 PM
uno411 uno411 is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2018
Posts: 2
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Saya tak paham keformalan Undang-undang di Malaysia. Tapi saya nak belajar juga permasalahan macam tu.
__________________
Unibel - Jasa Kontraktor rumah di Surabaya & Jakarta
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 01-07-2018, 10:46 AM
Laici Laici is offline
Active Plus

Laici's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Posts: 4,098
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 288
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by uno411 View Post
Saya tak paham keformalan Undang-undang di Malaysia. Tapi saya nak belajar juga permasalahan macam tu.
apa kaitan kontraktor di indonesia dgn masalah perumahan di malaysia..akaun nak kejar posting ke apa ni
Reply With Quote
  #13  
Old 01-07-2018, 10:50 AM
Laici Laici is offline
Active Plus

Laici's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Posts: 4,098
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 288
Active Level
Default

pendapat aku, takleh nak batalkan dah..sebab dah sign, dah siap bayar kan dan dijangka siap november tahun ni..kalau guna loan bank, dah bayar progressive payment kan..

bayaran deposit, dan lain2 semua burn...kalau awal2 masa pembelian dulu nak batal mungkin boleh la, sekarang rasanya dah terlambat.

sebab tu orang cakap nak beli rumah kena fikir betul2...cuba nego dgn lembaga hartanah selangor...sebab rumah selangorku takleh jual dalam tempoh 10 tahun, tapi mungkin ada clause yg membenarkan..jual kt siapa2 yg sanggup sekiranya boleh.
Reply With Quote
  #14  
Old 14-07-2018, 02:02 PM
Epal10 Epal10 is offline
Active Member

Epal10's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2013
Posts: 1,020
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 12
Active Level
Default

Aku punya rumah mcm lama nk siap, dh dkt 2tahun sign
Boleh k cancel? Pakai loan gov
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump