Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities, VIP

Gossip, Celebrities, VIP Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 19-05-2019, 11:43 AM
Xploit Machine Xploit Machine is offline
Super Active

Xploit Machine's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Location: West Malaysia
Posts: 6,178
Likes (Received): 1649
Active Level
Post Chef Selebriti, Adamdidam Meninggal Dunia

19.05.2019 - Kuala Lumpur, Chef selebriti, Chef Adam Mahamed Ismail atau dikenali sebagai Adamdidam meninggal dunia pagi ini.

Berita sedih itu dikongsikan sepupu beliau, Natasha Amran di laman Instagramnya.

“Sepupu kesayangan saya meninggal dunia pada pagi ini. Allahuakbar. Al-Fatihah untuk Adam. Semoga roh Adam ditempatkan bersama para solihin,” katanya.

Chef berumur 29 tahun itu dikhabarkan meninggal dunia sekitar pukul 5 pagi akibat jangkitan paru-paru.

Natasha turut memaklumkan jenazah Adam akan disembahyangkan di Masjlid Telipot pada pukul 10 pagi ini dan akan disemadikan di tanah perkuburan Islam Lemal, Pasir Mas, Kelantan.

Selebriti dan pengacara Neelofa yang berpangkat anak saudara kepada Adam turut berkongsi rasa sedih melalui kiriman di Instastory beliau.

Terdahulu, Adam yang pernah menyertai rancangan Hero Oven musim kedua di TV3, ada berkongsi mengenai seolah-olah bayangan keadaan diri beliau di kiriman kedua terakhir di laman Instagramnya.

“Been missing for too long now… When something strikes, it can be hard to get your life back on track. In a flash, your life changes 360! And your plans? Just forget about it. It’s vanished! You’re feeling helpless. Overthinking. And all those ‘karut’ things come to your mind. Well, at least that’s what I felt.

“But trust me, after all the setbacks – there’s a strong, healthy & happy life waiting for you. Allah will pull you back on a new life track. A better one! The old normal ‘you’ might be gone, but the new one is here. No worse, just different with better inner spirit. Whoever’s facing trials, remember, He gives the toughest tests to His most beloved soldiers! #GoodMorningEveryone,” katanya.

(“Sudah terlalu lama saya menghilang.. Apabila sesuatu terjadi, agak sukar untuk kita kembali kepada kehidupan sebelum ini. Dalam sekelip mata, hidup anda berubah 360! Dan perancangan anda? Lupakan saja. Ia hilang! Anda rasa tidak berdaya. Terlalu bank berfikir. Dan semua perkara yang karut datang ke dalam minda. Sekurang-kurangnya itu apa yang saya rasa.

Tetapi percayalah, selepas semua kesusahan – pasti ada kehidupan yang kuat, sihat dan bahagia menanti anda. Allah akan meletakkan anda pada jalan kehidupan yang baharu. Yang lebih baik! Diri normal anda yang lama mungkin akan hilang, tetapi yang baharu ada di sini. Dengan semangat dalaman yang lebih baik. Sesiapa saja yang berdepan dengan dugaan, ingat, Dia memberikan ujian paling getir kepada hambaNYa yang paling disayangi! #SelamatPagiSemua,” katanya.)





Berita asal http://www.frontdesk.com.my/bm/index...nia-pagi-ahad/
__________________
¸
"It's me, infront of dark retina, all you can feel is invisibility and silence" - Joe Isabella
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 19-05-2019, 12:19 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 48,969
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1401
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Inalilah

Chef yang best masak

Moga dirahmati Allah
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk KEPUASAN SEKS SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #3  
Old 19-05-2019, 12:36 PM
momoque momoque is online now
Legendary Member

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 10,563
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 269
Active Level
My Mood:
Default

Innalillahi wa inna ilaihi rajiun...

Sakit jangkitan paru2 ni ape puncanye ye

Bahaya btul
Reply With Quote
  #4  
Old 19-05-2019, 01:01 PM
Xploit Machine Xploit Machine is offline
Super Active

Xploit Machine's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Location: West Malaysia
Posts: 6,178
Likes (Received): 1649
Active Level
Default

pneumonia ni, macam Sudirman dulu ..
__________________
¸
"It's me, infront of dark retina, all you can feel is invisibility and silence" - Joe Isabella
Reply With Quote
  #5  
Old 19-05-2019, 01:39 PM
theblur theblur is online now
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Location: Sabah
Posts: 5,772
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 303
Active Level
My Mood:
Default

innalillah.

aku rasa arwah ambik mudah simptom2 sakit biasa kot.

"alaa, demam dan batuk je. lagi seminggu sembuh la ni".

kadang2 simptom yang biasa ni la kalau kat jabatan kecemasan slalu salah assumption. tu yg patient kena bagi zon hijau (tunggu lama sikit), ada yg terus rebah tu. mungkin patient takut nak cakap dah demam batuk 2 minggu, so patient cakap baru je 2 hari.
__________________
ibarat si jejaka janji bulan bintang kepada si makwe, lalu si jejaka KENCING DALAM si makwe, si makwe mengandung lalu si jejaka melarikan diri, memungkiri janji.
Reply With Quote
  #6  
Old 01-06-2019, 04:36 PM
Syedz Syedz is offline
CG Top Poster Club

Syedz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2008
Location: Shah Alam, Selangor
Posts: 21,813
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 51
Blog Entries: 26
Active Level
My Mood:
Default

al-fatihah,
semoga rohnya dicucuri rahmat..
Reply With Quote
  #7  
Old 03-06-2019, 05:06 AM
Kelulut madu Kelulut madu is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2018
Posts: 538
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 66
Active Level
Default

Innalillah
Al fatihah
Reply With Quote
  #8  
Old 03-06-2019, 05:34 AM
marvelous marvelous is online now
Legendary Member

marvelous's Avatar
 
Trader Rating: (25)
Join Date: Aug 2006
Location: Dalam Bumi Berpijak Dalam Dunia Nyata
Posts: 15,723
Thanks (Received): 34
Likes (Received): 2417
Active Level
My Mood:
Default

Inalillah..tidak ada yang kekal dalam dunia ini...

sudah kah kita bersiap untuk ini...

berita kematian sebagai peringatan untuk yang masih hidup...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump