Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Local Investments > Koperasi Investments > Koperasi registered under Suruhanjaya Koperasi Malaysia

Koperasi registered under Suruhanjaya Koperasi Malaysia Discuss all investments offers by registered coop is approved by Suruhanjaya Koperasi Malaysia.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #2351  
Old 13-06-2019, 12:29 PM
katani17 katani17 is offline
Active Plus

katani17's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Posts: 4,819
Thanks (Received): 168
Likes (Received): 35
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by poknik View Post
kenapa lewat sangat bayar dividen?
untuk semua koperasi kuasa mutlak adalah mesyuarat agong. Jadi setelah mendapat kelulusan mesyuarat agong barulah dividen boleh dibayar. Sbb ada jugak kes mesyuarat agong tidak setuju dengan dividen yang dicadangankan dan terpaksa dipinda
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2352  
Old 13-06-2019, 12:30 PM
katani17 katani17 is offline
Active Plus

katani17's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Posts: 4,819
Thanks (Received): 168
Likes (Received): 35
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hitman25 View Post
masuk akaun boleh keluarkan tak?..balik kampung baru ni ayah bagi surat tahun 2016 dan buku ada 7k+ ..selama ni tak pernah ambik tau..ayah buat semua..masa umuq 18 tahun...ingat nak pakai duit sikit..repair keta...
Untung ada ayah gitu. Beringat untuk anak. Jika ada dalam buku boleh bwk kuar duit tue
Reply With Quote
  #2353  
Old 13-06-2019, 03:49 PM
hitman25 hitman25 is offline
Regular

hitman25's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 616
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 34
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by katani17 View Post
Untung ada ayah gitu. Beringat untuk anak. Jika ada dalam buku boleh bwk kuar duit tue
Ayah aku dulu berdikari..orang susah..la aku plak buat kat anak anak ku..buat simpanan dr kecik..
__________________
THE RIGHT MAN ON THE RIGHT JOB
Manusia Dinilai Berdasarkan Akhlak
Reply With Quote
  #2354  
Old 13-06-2019, 04:02 PM
mohdnor mohdnor is offline
Active Member

mohdnor's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2008
Location: tg karang-setiawangsa-jay bee
Posts: 2,090
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 68
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hitman25 View Post
masuk akaun boleh keluarkan tak?..balik kampung baru ni ayah bagi surat tahun 2016 dan buku ada 7k+ ..selama ni tak pernah ambik tau..ayah buat semua..masa umuq 18 tahun...ingat nak pakai duit sikit..repair keta...
boleh.
bawak buku dgn ic je
manual withdrawal macam dulu2
__________________
019-3875631 @ 014-3712708(whatsapp)
hubungi saya untuk maklumat terperinci

http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=114442
http://biayakoperasi.blogspot.com/
Reply With Quote
Likes hitman25 liked this post
  #2355  
Old 16-06-2019, 10:35 AM
poknik poknik is offline
Legendary Member

poknik's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2007
Posts: 13,978
Thanks (Received): 267
Likes (Received): 11
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by katani17 View Post
untuk semua koperasi kuasa mutlak adalah mesyuarat agong. Jadi setelah mendapat kelulusan mesyuarat agong barulah dividen boleh dibayar. Sbb ada jugak kes mesyuarat agong tidak setuju dengan dividen yang dicadangankan dan terpaksa dipinda
btol dah tu tapi koperasi lain boleh je bagi dividen awal tahun
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump