Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 02-04-2018, 11:13 AM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 43,449
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1088
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

dari tersiksa baik cerai

sat jadi kes bunuh bunuh plak
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 03-04-2018, 07:18 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Temporarily Banned for 1 Week

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 2,971
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 289
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by DatinMaimun View Post
Hey warga CG!

Hari ni sy nak sembang kisah adik perempuan kawan sy, yg kawen muda.. baru 2 tahun kawen.. masa dia kawen umo dia 19 sekarang dah 21 tahun.. laki dia jarak 12 tahun dgn adik kawan ni.. rumah tangga dorg awal 6 bulan lpas kawen pun selalu gaduh-gaduh..

bila laki dia balik rumah, dia jadi panas, meluat tgk muka laki dia tapi laki dia jenis buat b*doh.. buat b*doh kat sini, laki dia buat bini dia mcm wujud x wujud jek.. bini dia stress tapi dapat nasihat dari sy.. sy cakap kawen baru 6 bulan x kan dah meluat kan.. tapi dia cakap bila dorg berjauhan, dorg ok je tapi bile jumpa, jadi mcm nak marah ape semua..

laki dia kerja x de lah bagus sgt.. laki dia x bagi bini kerja dgn alasan mampu tanggung tapi nafkah zahir mahupun batin x sempurna.. so, adik kawan sy ni dah x tahan la hidup mcm tunggul dgn laki dia.. nasib baik baru 2 tahun kawen x de anak lagi..

adik dia mintak cerai, tapi laki dia x nk ceraikan.. tapi dia muda lagi perjalanan masih jauh.. kalau dah tawar hati, better ceraikan? laki dia ni pulak jenis tukar2 keje ikot suka hati mak tiri dia.. x sesuai keje ni, tukar keje lain pulak sampai kesudah! kesian tgk adik dia..

so, kat sini kalau adik dia mintak cerai, ape procedure dia? ade yg kate nak mintak fasakh pun kena tunjuk bukti yg suami tu x bertanggunjawab ke ape ke.. kalau dia jadi janda muda, salah ke?
so far lelaki boleh support family, tukar kerja 100 kali pon xpe.
Reply With Quote
  #23  
Old 03-04-2018, 07:29 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 43,449
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1088
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kaizen5555 View Post
klu x serasi..pisah je la...wtpe nk tungu2...
Yer baik pisah dari merana hidup

Sat jadi smack down wwe plak

__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #24  
Old 03-04-2018, 07:43 PM
syamsoulcc syamsoulcc is offline
Super Active

syamsoulcc's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 6,405
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 1177
Active Level
My Mood:
Default

tak leh bawak berbincang langsung ke???

sbb baru 6 bulan...

kdg2 sesetengah perhubungan, mula2 je asyik gaduh,, lama2 hubungan jadi ok...

kalau boleh bawak berbincang suami isteri,,, rasanya boleh perbaiki hubungan..

tapi kalau masing2 jenis kepala batu...baik cerai je lah..

hubungan yg sia2 je...

jenis ikut nafsu,,, jenis tak nak mengalah, ego, tak nak guna akal..
akibatnya mcm ni lah jadinya...hubungan yg tiada jalan selesai..
__________________
"Segala apa di bumi ini, Allah punya, jadi tak perlu kita kedekut dan tamak"
"Nak cari kerja, mesti kerja yang ada life" ~~=> "pale lutut dia, mana ada kerja yg ada LIFE skarang, semua kerja mcm robot skrg, so cari la kerja yang kamu minat! itu yg penting"
Reply With Quote
  #25  
Old 05-04-2018, 02:09 PM
cre8tive cre8tive is online now
Legendary Member

cre8tive's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 15,917
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 321
Active Level
My Mood:
Default

Susah nak bg pendapatan hal umahtangge sbb bkn kite yg melalui. Kene tgl serumah dlm seminggu dua tgk apa yg tak kene baru bole bg pendapatan.
__________________
LOGO | BUSINESS CARD | FLYERS | FB TIMELINE | STICKADZ
Reply With Quote
  #26  
Old 09-04-2018, 09:18 PM
DatinMaimun DatinMaimun is offline
Junior

DatinMaimun's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2016
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by playermmc View Post
kawen suka sama suke ke tak. klo dah xda perasaan pergi mahkamah ckp nk cerai fasak tapi pmpn kene bayar la
kawen suke sama suke
__________________
Maimun si Timun!!
Reply With Quote
  #27  
Old 09-04-2018, 09:21 PM
DatinMaimun DatinMaimun is offline
Junior

DatinMaimun's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2016
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by babyblacky View Post


aku pernah cerai.. pergi je kat mahkamah cerita.. tapi yang tough kalo laki cakap xnak cerai. banyak kali naik turun mahkamah..
abai tanggungjawab kene ade bukti. masa aku kat mahkamah dulu ade couple nie laki isap dadah automatic ley cerai.. adik datin kene ade bukti laki die x btanggungjawab ngan persetjuan laki die la..
aku laki ye
itu lah kes memang x settle sebab laki adik kwn ni x nak ceraikan adik dia
__________________
Maimun si Timun!!
Reply With Quote
  #28  
Old 09-04-2018, 09:24 PM
DatinMaimun DatinMaimun is offline
Junior

DatinMaimun's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2016
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by eday84 View Post
Suami lebih tua 12 tahun?
Urm nampak mcm dah kukuh tp tiba2 tukar2 kerja plak..
Takleh bg komen sgt la sbb bukan nmpk dpn mata..
sebelum kawen, mmg laki dia kuat bekerja ade lah dari x de ape2, terus ade rumah sendiri, kereta sendiri tapi lpas je kawen, laki dia jadi mcm tu lah kerja x nak kerja.. nasib bini dia kat sini, kereta, rumah semua x pyah bayar bulan2.. kalau x, confirm haruuuuu
__________________
Maimun si Timun!!
Reply With Quote
  #29  
Old 09-04-2018, 09:28 PM
DatinMaimun DatinMaimun is offline
Junior

DatinMaimun's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2016
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by faizk View Post
bg aku klo cmtu, better g perubatan islam dulu. mcm ada simptom2 kene buatan org je
rase pun mcm tu sebab selama dorg mula2 baru kawen, ex GF laki dia yg dah jadi bini org pun dok kacau laki adik dia.. whatsapp gmbar masakan laa, mesej kat fb gmba selfie la, yg pelik pmpuan tu hantar gmba katil .. dah kenapa tuuuuuu?? ahahahah
__________________
Maimun si Timun!!
Reply With Quote
  #30  
Old 09-04-2018, 09:31 PM
DatinMaimun DatinMaimun is offline
Junior

DatinMaimun's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2016
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by syamsoulcc View Post
tak leh bawak berbincang langsung ke???

sbb baru 6 bulan...

kdg2 sesetengah perhubungan, mula2 je asyik gaduh,, lama2 hubungan jadi ok...

kalau boleh bawak berbincang suami isteri,,, rasanya boleh perbaiki hubungan..

tapi kalau masing2 jenis kepala batu...baik cerai je lah..

hubungan yg sia2 je...

jenis ikut nafsu,,, jenis tak nak mengalah, ego, tak nak guna akal..
akibatnya mcm ni lah jadinya...hubungan yg tiada jalan selesai..
dia kawen dah 2 tahun tapi laki dia berubah 360 darjah lepas dorg kawen 6 bulan & sampai sekarang laki dia mcm tu.. ajak bincang pun laki dia mcm x amek port..

ade jgak kawan sy (kakak ipar laki tu) nasihatkan dia sbb buat adik dia mcm tu tapi masuk telinga kanan, keluar telinga kiri..
__________________
Maimun si Timun!!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump