Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 20-12-2017, 01:23 PM
scharger101 scharger101 is offline
Active Plus

scharger101's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2009
Location: TP and SL
Posts: 2,578
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 95
Active Level
My Mood:
Default

Perempuan diuji masa susah..lelaki diuji masa senang
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 20-12-2017, 01:24 PM
scharger101 scharger101 is offline
Active Plus

scharger101's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2009
Location: TP and SL
Posts: 2,578
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 95
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by aim02Aug View Post
kalo dh prof pompuan yg punya citer misti la salah somi...
xkan nk citer slh sendri
Tu la pasal..karut punya motivasi ni
Reply With Quote
  #23  
Old 20-12-2017, 01:47 PM
jumanjimd jumanjimd is offline
Active Member

jumanjimd's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Location: south of jannah
Posts: 1,642
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 14
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by carlos_vinyard View Post
We just follow the flow...stop blame anyone la prof ngok.... lu dlu ada belajar asal usul kejadian manusia x? Flow kehidupan kita dh siap sblom roh kita ditiup ke dalam jasad la prof ngok.....
Tu r..pelik lak dia mempersoalkn jodoh..
Klu bukan islam...lantaklah..
Reply With Quote
  #24  
Old 20-12-2017, 02:04 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 43,468
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1090
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jaws_am View Post
tn daus kita tgh cari calon ustazah muka mcm cina jenis alim2 tp otak bisness..
klo tn aim ada calon.. tolong bawa mai..
kita kira bg jadi..
Aikh

Jodoh tue rahsia Allah
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #25  
Old 20-12-2017, 10:12 PM
johor1976 johor1976 is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2016
Posts: 8,975
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 522
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by carlos_vinyard View Post
We just follow the flow...stop blame anyone la prof ngok.... lu dlu ada belajar asal usul kejadian manusia x? Flow kehidupan kita dh siap sblom roh kita ditiup ke dalam jasad la prof ngok.....
Aku rasa dia niat nak kata, perempuan kn pilih suami yg baik. Bukan main setuju je.
Kalo tersalah pilih, nyesal seumur hidup.
So kn la pilih suami betul betul. Bukan main tadah je

Aku rasa la.pendapat aku.
Reply With Quote
  #26  
Old 20-12-2017, 11:29 PM
Jackhalid Jackhalid is offline
Super Active

Jackhalid's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Location: Shah Alam, Setapak, Georgetown, Melaka dll
Posts: 5,781
Thanks (Received): 332
Likes (Received): 350
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Jedi View Post
Tertarik dengan kata-kata Prof Muhaya "Wanita paling malang adalah wanita yang tersalah pilih suami. Sebab hidup seorang perempuan itu berubah semuanya mengikut acuan suaminya. Kasihan. Parasnya cantik. Sudahnya dilayan seperti sampah. Bukan salah sang isteri. Atau mungkin memang betul salah dia. "SALAH MEMILIH SUAMI". Pakaian tidak mencerminkan agama juga keperibadian. Jangan tertipu dan akhirnya "padan muka aku".

Setelah bernikah, bermakna selangkah kaki ke neraka atau ke syurga.."Tak salah memilih supaya tak tersalah pilih. Berkahwinlah bila dah rasa jumpa orang yang betul (dengan ikhtiar & tawakal pada Allah), bukan semata-semata sebab nak tutup mulut orang tanya bila nak kahwin. Nampak remeh hal ni tetapi, sesungguhnya berkahwinlah kerana Allah SWT.

Ranjau rumah tangga amatlah hebat, tapi mudah-mudahan dapat dilalui dengan petunjuk daripada Allah yang Maha hebat.

Bagaimana seorang wanita boleh mengharapkan lelaki yang tak mampu bangkitkan dirinya untuk mengerjakan solat, mengerjakan ibadah, berakhlak mulia untuk memimpin tangan anak isterinya masuk ke syurga?


Isteri adalah cerminan suami. Cantik suamimu cantiklah kamu. Elok suamimu. Eloklah kamu. Beriman suamimu maka berimanlah kamu. Ahli syurga suamimu maka kamu jua ahli syurga. Begitu jua sebaliknya.

Wahai sang suami, jika kau merasa isterimu sangat leceh, menyusahkan, keras kepala atau sebagainya. Maka itulah diri kamu sendiri sebenarnya. Kau yang telah mengajar, membentuk dan menyebabkan dia menjadi seperti itu.

"Lelaki yang hebat bukan yang dapat mengahwini perempuan solehah, tapi lelaki yang mengahwini perempuan biasa dan berjaya bimbingnya menjadi perempuan solehah.." inshaAllah.

Kadang-kadang kita berdoa untuk kuat, tapi banyak pula dugaan yang mendatang, kadang-kadang kita minta cerdik, tapi masalah pula yang bertandang, kadang-kadang kita minta kebahagiaan, tapi huru hara pula yang menjelang. Dugaan menjadikan mental kita kuat, masalah menjadikan kita berfikir, huru hara menjadikan kita tabah...

Adakalanya jalan di hadapan kelihatan samar kerana kabus tebal menghalang pandangan. Lalu kita pun bimbang meneruskan perjalanan kerana tidak tahu apa yg sedang menanti di sebaliknya.

Hakikatnya kita memang tidak pernah tahu apa yg sedang MENANTI kita. Namun YAKINLAH, indah atau tidak, pasti ada kebaikan kedua-duanya. ALLAH hanya memberikan yang terbaik kepada hambanya
setuju sangat. syukur dapat isteri yg memahami dan serasi. alhamdulillah...
__________________
Dulu Teknik Forex Sebenar, kini TFS PRICE ACTION TRADING
Panduan hasil pengalaman 11 tahun trading & 7 tahun mengajar ribuan traders dari dalam & luar negara
"Mudah difahami, Sangat jelas, Sharp entry, Mudah nak profit" & banyak lagi kata traders di sini...


Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump