Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 08-04-2018, 03:30 AM
SITINOORAZWAAZLIDA SITINOORAZWAAZLIDA is offline
Not yet started

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2018
Posts: 0
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default dudaan atau petunju...

bila merajuk xdipujuk.... xpernah rse diri dihargai... selalu pn msg atau kol bile ade ape2 hal je... klau xde ape2 msg tnye kabar pn tak..... xmntk bnyk ckup la sekadar menghargai...... tp ape yg aku lalui mase tu.... hanya Allah je tau..... tp hati aku bisik yg semua tu dugaan bila kita da rancang untk bernikah.... cuba pertahankn tp makin bnyk air mata yg keluar....smpai 1 tahap buat keputusan untk move on.... cb bg peluang pada org lain nasihat seorg kakak.... tp bila aku da move on dia mntk peluang terahir...... dia nk aku jd isteri dia.... tp hati ni dah xmcm dlu...... dlu waktu aku mengharap kn dia... nak bagi peluang tapi bila teringat ape yg jdi...buat aku xyakin untk bersama dia..... dugaan ataupn petunjuk....
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #42  
Old 13-04-2018, 10:10 PM
cropok cropok is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2018
Posts: 396
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 78
Active Level
Default

ujian tu petunjuk.dtg ujian utk kita bfikir...klu kita rasa lps fikir tu dh dpt hint...utk nk pasti pilihan kita betul wat la istikharah..Allah tunjuk jln yg terbaik utk kita.
Reply With Quote
  #43  
Old 13-04-2018, 10:34 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar

 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 34,847
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 276
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

masa akan berlalu dengan pantas, just move on..
terlalu memikirkan sesuatu membuatkan kita terperangkap dan kerugian masa berada dalam kebeb4lan
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #44  
Old 25-04-2018, 11:37 AM
HelangPutih HelangPutih is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2015
Posts: 3,041
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 158
Active Level
My Mood:
Default

Tuhan jer boleh jwb.
__________________
Aku ikut arah aliran.
Reply With Quote
  #45  
Old 12-05-2018, 12:56 AM
Kelulut madu Kelulut madu is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2018
Posts: 185
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 49
Active Level
Default

Aku suka bg ujian utk dijadikan isteri atau meneruskan hubungan. Cthnya, ada satu hari tu, aku buat2 sakit minta dia belikan ubat. Jawapannya, dia xnak dan dia bukan perempuan yg bole disuruh2.aku kata mnta tolong, bukan suruh.
Jd aku blah la dari hidup dia. Smpai skrg dia x kawin2 lg, aku dh kawin daaa.... Bye bye
Reply With Quote
Likes apodio, HelangPutih, dREDgon33 liked this post
  #46  
Old 05-07-2018, 05:50 PM
marvelous marvelous is online now
Legendary Member

marvelous's Avatar
 
Trader Rating: (25)
Join Date: Aug 2006
Location: Dalam Bumi Berpijak Dalam Dunia Nyata
Posts: 10,445
Thanks (Received): 34
Likes (Received): 986
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kelulut madu View Post
Aku suka bg ujian utk dijadikan isteri atau meneruskan hubungan. Cthnya, ada satu hari tu, aku buat2 sakit minta dia belikan ubat. Jawapannya, dia xnak dan dia bukan perempuan yg bole disuruh2.aku kata mnta tolong, bukan suruh.
Jd aku blah la dari hidup dia. Smpai skrg dia x kawin2 lg, aku dh kawin daaa.... Bye bye
itu lebih baik..jangan jadi buta kerana cinta
__________________
Reply With Quote
  #47  
Old 05-07-2018, 07:41 PM
ladyelena_11 ladyelena_11 is offline
Active Member

ladyelena_11's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,868
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by SITINOORAZWAAZLIDA View Post
bila merajuk xdipujuk.... xpernah rse diri dihargai... selalu pn msg atau kol bile ade ape2 hal je... klau xde ape2 msg tnye kabar pn tak..... xmntk bnyk ckup la sekadar menghargai...... tp ape yg aku lalui mase tu.... hanya Allah je tau..... tp hati aku bisik yg semua tu dugaan bila kita da rancang untk bernikah.... cuba pertahankn tp makin bnyk air mata yg keluar....smpai 1 tahap buat keputusan untk move on.... cb bg peluang pada org lain nasihat seorg kakak.... tp bila aku da move on dia mntk peluang terahir...... dia nk aku jd isteri dia.... tp hati ni dah xmcm dlu...... dlu waktu aku mengharap kn dia... nak bagi peluang tapi bila teringat ape yg jdi...buat aku xyakin untk bersama dia..... dugaan ataupn petunjuk....
klau kecik ati, hati tu masih dpt terima
klau dh tawar hati mcm cik ni, rsanya kasih syg tu pun dah pudar
Reply With Quote
  #48  
Old 05-07-2018, 09:28 PM
marvelous marvelous is online now
Legendary Member

marvelous's Avatar
 
Trader Rating: (25)
Join Date: Aug 2006
Location: Dalam Bumi Berpijak Dalam Dunia Nyata
Posts: 10,445
Thanks (Received): 34
Likes (Received): 986
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ladyelena_11 View Post
klau kecik ati, hati tu masih dpt terima
klau dh tawar hati mcm cik ni, rsanya kasih syg tu pun dah pudar
kalau tawar kena tambah gula
__________________
Reply With Quote
  #49  
Old 05-07-2018, 09:55 PM
ladyelena_11 ladyelena_11 is offline
Active Member

ladyelena_11's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,868
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kelulut madu View Post
Aku suka bg ujian utk dijadikan isteri atau meneruskan hubungan. Cthnya, ada satu hari tu, aku buat2 sakit minta dia belikan ubat. Jawapannya, dia xnak dan dia bukan perempuan yg bole disuruh2.aku kata mnta tolong, bukan suruh.
Jd aku blah la dari hidup dia. Smpai skrg dia x kawin2 lg, aku dh kawin daaa.... Bye bye
aku pernah buat ni, cuma beza dia, smpai skrg dia xkawen2, aku pun xkawen2
Reply With Quote
  #50  
Old 05-07-2018, 10:05 PM
kunang-kunang kunang-kunang is offline
Regular

kunang-kunang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Location: selatan-utara
Posts: 385
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 15
Active Level
Default

btol tu kecik hati bole lg pujuk..klo dh tawar hati tu bai2 lah jawab nye
__________________
Keikhlasan hatiku bukanlah utk di balas,cukuplah sekadar jadi kenangan waktu berjauhan
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump