Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #121  
Old 11-10-2018, 05:55 PM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 7,369
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 101
Active Level
My Mood:
Default

Kalau alasan Lori banyak lalu situ letak la palang had ketinggian.
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Sedapnya Pelam Kocak
NyuMmmm
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #122  
Old 11-10-2018, 07:08 PM
tyco tyco is offline
Active Plus

tyco's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Posts: 3,892
Thanks (Received): 1455
Likes (Received): 139
Active Level
My Mood:
Default

kau ingat jadi yb boleh suka2 masuk kawasan larangan....


Reply With Quote
Likes TT, azmann33 liked this post
  #123  
Old 11-10-2018, 07:22 PM
Cytokinesis Cytokinesis is offline
Active Member

Cytokinesis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2017
Posts: 1,839
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 277
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by tyco View Post
kau ingat jadi yb boleh suka2 masuk kawasan larangan....


http://www.youtube.com/watch?v=d9wVC...ature=youtu.be
Ni YB dari DAP jugak kan.. wow.. geng2 DAP ni memang berlagak, angkuh dan sombong ye..
Reply With Quote
  #124  
Old 11-10-2018, 07:30 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Posts: 5,244
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 38
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tyco View Post
kau ingat jadi yb boleh suka2 masuk kawasan larangan....


http://www.youtube.com/watch?v=d9wVC...ature=youtu.be
Pergghh..belagak,mcm nak ditampar laju2 jer muka dia
Reply With Quote
  #125  
Old 11-10-2018, 07:55 PM
luhur_lestari luhur_lestari is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (15)
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,672
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 31
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by tyco View Post
kau ingat jadi yb boleh suka2 masuk kawasan larangan....


http://www.youtube.com/watch?v=d9wVC...ature=youtu.be
memang beranilah sbb AG ke CJ ke smua dah org dia..so yg lain tu habuk je lah..tahniah pada yg bagi YB ni kuasa..
Reply With Quote
  #126  
Old 11-10-2018, 08:14 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 137,732
Active Level
My Mood:
Default

PAS: Kaji semula Norhizam sebagai exco

Kerajaan negeri digesa agar mengkaji semula kedudukan Norhizam Hassan Baktee sebagai Exco Pertanian, Pembangunan Usahawan dan Industri Asas Tani Melaka, kata Pesuruhjaya PAS Negeri, Kamaruddin Sidek.


Beliau berkata walau apa sahaja sebab diberikan, insiden kekasaran Norhizam terhadap rakyat baru-baru ini tidak boleh diterima terhadap seorang individu bergelar ‘Yang Berhormat’ yang sepatutnya membela kebajikan rakyat.

Katanya Norhizam pernah dikaitkan dengan insiden pencerobohan stor baja di Sungai Rambai sebelum ini, namun amat mendukacitakan apabila insiden tidak diingini yang menjejaskan reputasi Kerajaan Negeri berlaku sekali lagi.

“Sebelum ini, saya pernah membuat kenyataan agar exco terbabit digugurkan atas prinsip reputasi dan moral kerajaan negeri, tetapi Ketua Menteri (Adly Zahari) terus mempertahankan beliau. Akhirnya rakyat Melaka melihat slogan 'Wibawa' kerajaan negeri tidak memberikan apa-apa makna bahkan sekadar retorik.

“Saya dapati sekiranya tiada apa-apa tindakan, nescaya perkara seumpama akan berulang lagi,” katanya menerusi kenyataan di Melaka hari ini.

Baru-baru ini video Norhizam, bersikap kasar terhadap penduduk kampung dalam isu penutupan Jalan Pulau Nibong-Taman Akasia di Batu Berendam di sini menjadi tular dalam laman media sosial, dan semalam Norhizam serta Adly bagi pihak kerajaan negeri memohon maaf atas insiden itu.

Sementara itu, Adly ketika ditemui pemberita di Seri Negeri, Ayer Keroh di sini hari ini berkata tiada keperluan untuk Norhizam meletak jawatan sebagai exco kerana telah berkhidmat dengan baik sebelum ini, namun mengakui Norhizam perlu memperbaiki dirinya.

“Dia exco yang hampir setiap hari bertemu rakyat untuk selesaikan masalah, cuma pendekatan dan kaedah digunakan (perlu diperbaiki), ini dari masa ke semasa kita akan perbaiki.

“Kita di peringkat Kerajaan Negeri saya harap supaya kerajaan ini diberi peluang untuk penambah baikkan dibuat dari masa ke semasa, malah bukan sekadar kita tetapi kepada sistem keseluruhan kerajaan,” katanya.

Beliau berkata sudah menjadi hasrat rakyat mahu melihat penambah baikkan dalam sistem pentadbiran di negeri dan negara ini. - MK

Reply With Quote
Likes oldtbone liked this post
  #127  
Old 11-10-2018, 08:16 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 137,732
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tyco View Post
kau ingat jadi yb boleh suka2 masuk kawasan larangan....

http://www.youtube.com/watch?v=d9wVC...ature=youtu.be
mcm geng sdri rakam nk tunjuk salah polis tp sdri yg xbetol. haram perangai
Reply With Quote
  #128  
Old 11-10-2018, 08:29 PM
piko1 piko1 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,942
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 179
Active Level
My Mood:
Default

Kak ros pun ssuka hati bawa permata masuk tanpa gst... Lagi win
Reply With Quote
  #129  
Old 11-10-2018, 08:42 PM
puyol puyol is offline
Legendary Member

puyol's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jun 2011
Posts: 18,069
Thanks (Received): 725
Likes (Received): 612
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by tyco View Post
kau ingat jadi yb boleh suka2 masuk kawasan larangan....


http://www.youtube.com/watch?v=d9wVC...ature=youtu.be
Najib pun sama jugak. Hantar anak dia pergi oversea sampai depan pintu kapal terbang walaupun kawasan tu kawasan larangan jugak. Yang terbaru hantar mak dia walaupun tak jadi PM boleh lepas balai perlepasan.


https://twitter.com/NajibRazak/statu...03082613678080

Reply With Quote
Likes piko1 liked this post
  #130  
Old 11-10-2018, 08:57 PM
Cytokinesis Cytokinesis is offline
Active Member

Cytokinesis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2017
Posts: 1,839
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 277
Active Level
Default

Perangai2 Pemimpin PH ni memang majoritinya Kurang ajar.. fakta.. dah lah kuat kencing..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump