Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #51  
Old 11-10-2018, 08:29 PM
boyz371 boyz371 is offline
CG Top Poster Club

boyz371's Avatar
 
Trader Rating: (53)
Join Date: Aug 2010
Location: Kelantan - Ganu - KL
Posts: 28,432
Thanks (Received): 221
Likes (Received): 52
Active Level
My Mood:
Default

duit dah habis isi minyak kot
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #52  
Old 11-10-2018, 10:14 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 138,001
Active Level
My Mood:
Default

repot 19hb bln lepas. vid dh viral bru polis kelam kabut amik statement
Reply With Quote
Likes dR-Nazar liked this post
  #53  
Old 11-10-2018, 10:18 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 138,001
Active Level
My Mood:
Default


.
Reply With Quote
  #54  
Old 11-10-2018, 10:27 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Posts: 5,276
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 38
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post

.
Jadi???salah faham camne tu klu sampai nak pukul2.
Reply With Quote
  #55  
Old 11-10-2018, 10:31 PM
epozer epozer is offline
Legendary Member

epozer's Avatar
 
Trader Rating: (33)
Join Date: Aug 2010
Posts: 13,971
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 287
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post

.
org skrg asal buat baik maka halal la dia buat jahat....wtf
Reply With Quote
  #56  
Old 11-10-2018, 11:30 PM
hj_maikel hj_maikel is offline
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 28,079
Thanks (Received): 379
Likes (Received): 1287
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by QIPIDELANA View Post
Jadi???salah faham camne tu klu sampai nak pukul2.
Mungkin hangin srupa kes kawan td lah.. masuk tkde parking terus keluar tp kena bayar juga sbb dah masuk wpun tk parking...

Aku pernah kena dgn jbcc rasanya... masuk ingat nk parking sekali berubah fikiran nk gi tempat lain.. dlm tak smpai 5 minit kot kira mcm masuk dan kluar tp kena bayar bila nk kluar.. cuma bezanya yg jaga palang tu mesin bukan org.. kalau org mungkin dah makan maki kot... nk tk nk kena bayar rm3 per entry...

Semenjak kes tu minta maaflah aku tak masuk lagi jbcc...

Korang rasa hadap sgt ke rm3 tu semata2 nk gi bertumbuk ngan penjaga parking tu..??
__________________
jaga rukun islam kita, jaga rukun iman kita, jaga hubungan kita dengan Allah, jaga hubungan kita sesama manusia. Insyaallah, Allah akan jaga kita dan islam itu dengan sendirinya terjaga

Last edited by hj_maikel; 11-10-2018 at 11:33 PM..
Reply With Quote
  #57  
Old 11-10-2018, 11:41 PM
smoke 9 smoke 9 is online now
Regular

smoke 9's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2018
Posts: 149
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

kalau perasan, ramai orang kaya jenis berlagak macam datok ni. pasal dia pun mula dari bawah, pernah kena hina, bila dah ada pangkat itu yang jadi angkuh.
Reply With Quote
  #58  
Old 12-10-2018, 12:11 AM
FXerha FXerha is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Location: Kuala Terengganu
Posts: 5,250
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 52
Active Level
My Mood:
Default

Org yg x pnh merasa duit byk mcm kite mmg rs dorg angkuh.. Aku rs kalo kite berada di tmpt die pn jd berlagak jgk.. Huhu..
Reply With Quote
  #59  
Old 12-10-2018, 06:37 AM
pelitaminyak pelitaminyak is offline
Regular

pelitaminyak's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2008
Posts: 575
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 59
Active Level
My Mood:
Default

Rm3 punya pasal sampai nak gaduh memang bangdsat punya org, mentality x pegi sekolah


"Saya x layan org x pegi sekolah", ayat nurhizam exco melaka
Reply With Quote
  #60  
Old 12-10-2018, 06:51 AM
adie80 adie80 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 1,239
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 79
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by hj_maikel View Post
Mungkin hangin srupa kes kawan td lah.. masuk tkde parking terus keluar tp kena bayar juga sbb dah masuk wpun tk parking...

Aku pernah kena dgn jbcc rasanya... masuk ingat nk parking sekali berubah fikiran nk gi tempat lain.. dlm tak smpai 5 minit kot kira mcm masuk dan kluar tp kena bayar bila nk kluar.. cuma bezanya yg jaga palang tu mesin bukan org.. kalau org mungkin dah makan maki kot... nk tk nk kena bayar rm3 per entry...

Semenjak kes tu minta maaflah aku tak masuk lagi jbcc...

Korang rasa hadap sgt ke rm3 tu semata2 nk gi bertumbuk ngan penjaga parking tu..??
Biasa kalo yg mesin tu 5 minit pertama free Haji..sbb dulu pernah kena kat Jusco masa hari Jcard..pusing2 xde parking terus keluar..masa nak keluar tu masukkan je tiket parking td..tp x tau la kalo JBCC ni lain pulak sistemnya
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump