Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #161  
Old 12-10-2018, 11:26 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 33,300
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3264
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mynameis View Post
dapat video tu tak menakutkn mek.yg menakutkan klu masa dapat video2 tu org rumah yang bukak tengok
a'ah mmg menakutkan kalau org rumah bukak dulu tengok vid tu
tengok la apa respon dia pastu
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #162  
Old 12-10-2018, 11:51 PM
KedaiBajuIllin KedaiBajuIllin is offline
Regular

KedaiBajuIllin's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2015
Posts: 451
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 77
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
Norhizam dakwa sering dapat mesej lucah dari wanita

MELAKA: Sejak dilantik sebagai Exco Kerajaan Negeri Melaka, Norhizam Hassan Baktee sering didekati penduduk yang mahu mendapatkan pelbagai bantuan.


Bagaimanapun bagi wakil rakyat berusia 52 tahun yang juga timbalan pengerusi DAP negeri itu, apa yang merisaukannya apabila dia dihujani pelbagai mesej terutama dalam kalangan wanita.

"Ada wanita yang tidak dikenali yang bertanya jika saya mahu melihat mereka dalam keadaan bogel!

"Saya juga ada terima gambar dan video lucah," kata Pengerusi Jawatankuasa Pertanian, Pembangunan Keusahawanan dan Agro itu.

Bapa kepada dua cahaya mata itu mengambil jalan membalas mesej yang diterima dengan sopan, sambil menjelaskan beliau telah berkahwin dan "bukan lagi muda untuk berfoya-foya".

Malahan, katanya, nombor telefonnya bukan rahsia kerana ia dapat diperoleh menerusi laman web kerajaan negeri.

Norhizam memenangi kerusi Dewan Undangan Negeri Pengkalan Batu berkata, beliau telah memaklumkan kepada isterinya mengenai mesej lucah yang diterimanya.

"Saya bernasib baik kerana isteri memahami dan menasihatkan supaya saya terus jalankan tugas dengan baik," katanya. - MStar

Dia nak tunjuk yang cara orang nak balas dendam sekarang bukannya dengan maki hamun.

tapi dengan pancing wanita cantik, bila dah masuk perangkap, tersebar lah gambar lucah.

ps: yang nak pancing dia ni pun sengal, direct approach mcm tu. mana nak makan umpan. tak pun mmg sengaja nak menganjing dia je.
Reply With Quote
  #163  
Old 13-10-2018, 05:08 AM
aduka1985 aduka1985 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 644
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 60
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

2 insiden je ke? Bukan ada 3 ke? 1-dekat kampung nelayan sound penduduk sana
2-kes stor tanah kerajaan
3-kes tutup jalan
Reply With Quote
  #164  
Old 15-10-2018, 02:52 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 135,241
Active Level
My Mood:
Default

Perkara lepas jangan dikenang lagi - YB



MELAKA: “Perkara yang lepas jangan lagi dikenang,” itu penjelasan EXCO Pertanian, Pembangunan Usahawan dan Industri Asas Tani negeri, Norhizam Hassan Baktee, selepas hampir seminggu kejadian ‘naik suara’ antara beliau dan penduduk Kampung Pulau Nibong, Pengkalan Batu, di sini.


Ditanya sama ada insiden itu membataskan tumpuannya untuk berkhidmat kepada rakyat, Norhizam yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pengkalan Batu berkata, perkara itu tidak sesekali menjejaskan tumpuannya untuk berkhidmat kepada rakyat di negeri ini.

“Kita kena (tumpu) di depan, perkara yang di depan mata. Banyak lagi kerja-kerja yang hendak diuruskan.

“InsyaAllah (kejadian itu sebagai pengajaran) akan lebih berhemah (pada masa depan),”katanya.

Beliau ditemui pemberita selepas merasmikan Pusat Pengumpulan Ladang (PPL) dan Jualan Terus Dari Ladang (JTDL) di Yoshi Agro Care, Jalan Tun Kudu, Bukit Katil, di sini, hari ini.

Media sebelum ini melaporkan isu video ‘naik suara’ membabitkan Norhizam dan penduduk kampung terbabit berkaitan penutupan jalan alternatif sehingga menjadi viral di media sosial.

Malah, netizen yang berang dengan isu berkenaan turut meminta Timbalan Pengerusi DAP negeri itu meletak jawatan kerana didakwa gagal mengendalikan permasalahan rakyat.

Yang turut hadir, Pengarah Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) negeri, Che Samudin Hassan.

Sementara itu, Norhizam berkata, kerajaan negeri melalui FAMA bercadang menambah lagi program JTDL di Melaka, termasuk bilangan peserta bagi PPL dalam usaha untuk mengurangkan kebergantungan tanaman import di pasaran tempatan.

“Melihat kepada sambutan memberangsangkan di PPL dan JTDL di Bukit Katil ini, kita bercadang untuk menambah dua lagi program yang sama iaitu di Melekek dan Pengkalan Balak di daerah Alor Gajah.

“Kita menyarankan peladang menggunakan kaedah penanaman fertigasi bagi mengurangkan kebergantungan terhadap kemasukan sayur-sayuran import yang kini mencecah 60 peratus,” katanya.


https://www.bharian.com.my/berita/wi...enang-norhizam
Reply With Quote
  #165  
Old 15-10-2018, 02:53 PM
akecema akecema is offline
Legendary Member

akecema's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Jan 2007
Location: Diamond Bay
Posts: 16,258
Thanks (Received): 205
Likes (Received): 385
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
Perkara lepas jangan dikenang lagi - YB



MELAKA: “Perkara yang lepas jangan lagi dikenang,” itu penjelasan EXCO Pertanian, Pembangunan Usahawan dan Industri Asas Tani negeri, Norhizam Hassan Baktee, selepas hampir seminggu kejadian ‘naik suara’ antara beliau dan penduduk Kampung Pulau Nibong, Pengkalan Batu, di sini.


Ditanya sama ada insiden itu membataskan tumpuannya untuk berkhidmat kepada rakyat, Norhizam yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pengkalan Batu berkata, perkara itu tidak sesekali menjejaskan tumpuannya untuk berkhidmat kepada rakyat di negeri ini.

“Kita kena (tumpu) di depan, perkara yang di depan mata. Banyak lagi kerja-kerja yang hendak diuruskan.

“InsyaAllah (kejadian itu sebagai pengajaran) akan lebih berhemah (pada masa depan),”katanya.

Beliau ditemui pemberita selepas merasmikan Pusat Pengumpulan Ladang (PPL) dan Jualan Terus Dari Ladang (JTDL) di Yoshi Agro Care, Jalan Tun Kudu, Bukit Katil, di sini, hari ini.

Media sebelum ini melaporkan isu video ‘naik suara’ membabitkan Norhizam dan penduduk kampung terbabit berkaitan penutupan jalan alternatif sehingga menjadi viral di media sosial.

Malah, netizen yang berang dengan isu berkenaan turut meminta Timbalan Pengerusi DAP negeri itu meletak jawatan kerana didakwa gagal mengendalikan permasalahan rakyat.

Yang turut hadir, Pengarah Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) negeri, Che Samudin Hassan.

Sementara itu, Norhizam berkata, kerajaan negeri melalui FAMA bercadang menambah lagi program JTDL di Melaka, termasuk bilangan peserta bagi PPL dalam usaha untuk mengurangkan kebergantungan tanaman import di pasaran tempatan.

“Melihat kepada sambutan memberangsangkan di PPL dan JTDL di Bukit Katil ini, kita bercadang untuk menambah dua lagi program yang sama iaitu di Melekek dan Pengkalan Balak di daerah Alor Gajah.

“Kita menyarankan peladang menggunakan kaedah penanaman fertigasi bagi mengurangkan kebergantungan terhadap kemasukan sayur-sayuran import yang kini mencecah 60 peratus,” katanya.


https://www.bharian.com.my/berita/wi...enang-norhizam

ayat saddiq ni bile org tanye pasal mansuh tol
__________________
Reply With Quote
  #166  
Old 15-10-2018, 04:19 PM
findemas findemas is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,724
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 179
Active Level
Default

Perkara yang lepas jangan dikenang. Cakap senang le. Orang yang ko hamun tu ingat senang ke nak lupakan. Aku tengok video2 tu memang dia ni jenis macam tu. Bukan senang nak ubah perangai macam tu.
Reply With Quote
  #167  
Old 15-10-2018, 04:34 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar

 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 35,151
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 318
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

kalau next pru orang macam ni boleh menang taktaula nak cakap apa
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #168  
Old 15-10-2018, 04:44 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 33,300
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3264
Active Level
My Mood:
Default

jadi kiranya, perkara yg lepas, jangan dia buat dan ulang lagi. kalau tak mmg rakyat akan kenang dan ulangsebut
Reply With Quote
  #169  
Old 17-10-2018, 08:30 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 135,241
Active Level
My Mood:
Default

Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump