Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 11-08-2018, 12:30 AM
BenVentures BenVentures is offline
Active Plus

BenVentures's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2018
Posts: 3,343
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 291
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by adie80 View Post
kalo perangai baik ada x sbb perwarisan faktor genetik jugak?
Xde plak dlm yg saya baca.
Maybe org yg lg detail boleh bg explanation.
__________________
VACANCY
UEC HOLDERS ONLY
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 11-08-2018, 12:40 AM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 25,861
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 241
Active Level
My Mood:
Default

kompom suami dia hasut paksa dia buat mcm tu
Reply With Quote
  #13  
Old 11-08-2018, 12:42 AM
Duan82 Duan82 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2011
Posts: 4,733
Thanks (Received): 127
Likes (Received): 336
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by BenVentures View Post
Bnyk kajian tunjukkan perangai jahat ni ada faktor genetik.

Boleh google pasal anti social trait
Kajian mana kau pakai ni? mcm tak leh pakai ajer. Sejak bila plak, perangai jahat diwarisi melalui genetik?
Reply With Quote
  #14  
Old 11-08-2018, 12:46 AM
BenVentures BenVentures is offline
Active Plus

BenVentures's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2018
Posts: 3,343
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 291
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Duan82 View Post
Kajian mana kau pakai ni? mcm tak leh pakai ajer. Sejak bila plak, perangai jahat diwarisi melalui genetik?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/26050739/

Rajin rajin la membaca
__________________
VACANCY
UEC HOLDERS ONLY
Reply With Quote
  #15  
Old 11-08-2018, 10:05 PM
arul57 arul57 is offline
Super Active

arul57's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2008
Posts: 6,102
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 50
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by jackstan View Post
Terbaikkk..ramai je aku jumpa anak angkat perangai gini..bila fikir balik anak pun jumpa tepi jalan, bila dah besar ikut perangai bapak kandung..
sebab tu sebelum ambil anak angkat, sila periksa keturunannya siapa..
bukan apa, mak bapak dah hantr sekolah agama bagai, universiti, menatang spt anak sendiri akhirnya perangai ikut genetik asal, kekadang masa baby anak tu kulit cerah yg jd pilihan, yg gelap terpinggir.
Reply With Quote
Likes BenVentures liked this post
  #16  
Old 11-08-2018, 10:51 PM
BenVentures BenVentures is offline
Active Plus

BenVentures's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2018
Posts: 3,343
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 291
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by arul57 View Post
sebab tu sebelum ambil anak angkat, sila periksa keturunannya siapa..
bukan apa, mak bapak dah hantr sekolah agama bagai, universiti, menatang spt anak sendiri akhirnya perangai ikut genetik asal, kekadang masa baby anak tu kulit cerah yg jd pilihan, yg gelap terpinggir.
Genetic mempengaruhi 90% behaviour manusia. Cuma 10% environmental influenced.
__________________
VACANCY
UEC HOLDERS ONLY

Last edited by BenVentures; 11-08-2018 at 11:02 PM..
Reply With Quote
  #17  
Old 11-08-2018, 11:00 PM
hj_maikel hj_maikel is offline
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 27,754
Thanks (Received): 379
Likes (Received): 1197
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adie80 View Post
kalo ikut berita polis dah rampas barang kemas tu..ada kemungkinan kedai pajak gadai yg rugi kalo polis serahkan semula barang kes pada pemilik asal kan
Kedai pajak gadai yg pening skrg ni.. duit hangus barang yg dipajak diambil polis..
Memang rumitlah prosedur kedai pajak lepas ni...
__________________
jaga rukun islam kita, jaga rukun iman kita, jaga hubungan kita dengan Allah, jaga hubungan kita sesama manusia. Insyaallah, Allah akan jaga kita dan islam itu dengan sendirinya terjaga
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump