Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #271  
Old 17-04-2018, 09:36 AM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 25,658
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 159
Active Level
My Mood:
Default

x silap aku pernah dengar salah satu cara tipuan sihir/iblis hidupkan org dah mati dengan cara memunculkan qarin simati supaya menyerupai simati....
waris akan percaya simati hidup semula sbb si qarin mmg serupa dari segi rupa gaya dan tabiat......
sama ada muncul dlm mimpi,hanya pandangan mata atau secara fizik....
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #272  
Old 17-04-2018, 09:55 AM
bihunx bihunx is offline
Active Member

bihunx's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,598
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 19
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fms View Post
aku ni penah pegi rawatan sihir..
aku rasa jinn yg ustaz tu kuarkan ialah Qarin kita yg diperanguhi oleh bahan2 sihir..sbb tu susah ckit nak kuarkan Qarin dlm badan..sbb dah sebati..

sbb aku tgk jinn yg merapu ni mcm dia sebut apa yg tersimpan dlm hati org tu je..xtau laa kes jinn rasuk guna bahasa Nepal..

http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=676892
itu lah tuan, saya pernah tengok juga. sekali jin yang cakap tu, dah longat negeri sama, slang sama, gaya pun sama. macam tuan badan tu pula yang cakap. tak macam makhluk lain yang cakap.
__________________
Oven LPG - Oven Kek Lapis Sarawak
FreshCare / VFresh / Javaspa / SafeCare Minyak Angin Wangi - Bauan Aromatherapy -
Reply With Quote
  #273  
Old 17-04-2018, 10:12 AM
mytrade mytrade is offline
Super Active

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 6,962
Thanks (Received): 213
Likes (Received): 11
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by bihunx View Post
itu lah tuan, saya pernah tengok juga. sekali jin yang cakap tu, dah longat negeri sama, slang sama, gaya pun sama. macam tuan badan tu pula yang cakap. tak macam makhluk lain yang cakap.
Kes saya hadapi jin Indon...sleng indon abis..apa yg saya cite dengar dr mulut pesakit (host) yg dikawal jin...klu jin tu tipu maka apa yg cite pun tipu la..

Jin tua...300 thn lbh..bahasakn nenek..asal sumatera dari tanah larva gunung berapi..diambil org untuk suburkan tanah pertanian..aku andaikan dia jin gunung..tinggal dlm gua..
Mcm mana boleh komunikasi dgn jin ni kemudian aku story...
Awal2 kisah aku ni seram...dlm seram ada komedi...
Berhadapan 5 hari je...tp klu aku cite boleh buat novel..
Reply With Quote
Likes xantiang, Kelulut madu liked this post
  #274  
Old 17-04-2018, 10:16 AM
mytrade mytrade is offline
Super Active

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 6,962
Thanks (Received): 213
Likes (Received): 11
Active Level
Default

Apa yg aku hadapi adalah live yg tk pernah dialami..biasa tgk movie...video rakaman..
Tp kali ni pengalaman sendiri..
Tp aku percaya tidak terjadi sesuatu dgn sia sia..Allah Lebih Mengetahui..
Hanya kpd Allah tempat memohon.
Jin dan manusia tak boleh bersatu..walaupun dia Islam apatah lg jin kafir...
Reply With Quote
  #275  
Old 22-04-2018, 10:46 AM
cashman cashman is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 611
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 70
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cashman View Post
وَمَنْ يَعْشُ عَنْ ذِكْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ

Dan sesiapa yang tidak mengindahkan peringatan (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah) Ar-Rahman, Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya (qorin).

-Surah Az-Zukhruf, Ayat 36

وَإِنَّهُمْ لَيَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِيلِ وَيَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ مُهْتَدُونَ

Dan sesungguhnya Syaitan-syaitan itu tetap menghalangi mereka dari jalan yang benar, sedang mereka menyangka bahawa mereka orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.

-Surah Az-Zukhruf, Ayat 37
قَالَ قَرِينُهُ رَبَّنَا مَا أَطْغَيْتُهُ وَلَٰكِنْ كَانَ فِي ضَلَالٍ بَعِيدٍ

(Semasa ia hendak dihumbankan ke dalam neraka Jahannam, ia bertengkar dengan Syaitan dan mendakwa bahawa Syaitanlah yang menjadikan dia sesat) Syaitan yang sentiasa menyertainya (qorin; di dunia dahulu) berkata: "Wahai Tuhan kami, aku tidak menyesatkannya tetapi sememangnya dia sendiri (atas ikhtiar dia sendiri) berada di dalam kesesatan yang jauh terpesong".

-Surah Qaf, Ayat 27

قَالَ لَا تَخْتَصِمُوا لَدَيَّ وَقَدْ قَدَّمْتُ إِلَيْكُمْ بِالْوَعِيدِ

Allah berfirman: "Janganlah kamu berbalah lagi di hadapanKu, padahal sesungguhnya (kamu sedia mengetahui bahawa) Aku dahulu telah memberi amaran kepada kamu (semasa di dunia, melalui kitab wahyuKu).

-Surah Qaf, Ayat 28
__________________
Mari Belajar Memahami Makna 30juz AlQuran
http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=634801

Last edited by cashman; 22-04-2018 at 10:50 AM..
Reply With Quote
  #276  
Old 31-05-2018, 01:05 PM
totallychaos totallychaos is offline
Newbie

totallychaos's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 33
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

cite skit, cam best je
Reply With Quote
  #277  
Old 31-05-2018, 01:06 PM
totallychaos totallychaos is offline
Newbie

totallychaos's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 33
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mytrade View Post
Apa yg aku hadapi adalah live yg tk pernah dialami..biasa tgk movie...video rakaman..
Tp kali ni pengalaman sendiri..
Tp aku percaya tidak terjadi sesuatu dgn sia sia..Allah Lebih Mengetahui..
Hanya kpd Allah tempat memohon.
Jin dan manusia tak boleh bersatu..walaupun dia Islam apatah lg jin kafir...
citer skit, nmpk mcm menarik je
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump